آموزش Unity 2017: تجسم معماری
2h 21m
34
Linkedin
17 مهر 1396
44,430
- از 5
دارد (اگر در سایت مرجع باشد، قرارداده می‌شود.)
دارد
دارد
Scott Onstott

https://donyad.com/d/278c

آموزش Unity 2017: تجسم معماری

Unity 2017: Architectural Visualization

سرفصل ها و درس ها | نظرات

توضیحات دوره: آیا مانند بازی های ویدیویی می خواهید مدل های معماری را کشف کنید؟ بیاموزید که در Unity 2017 ، موتور بازی رایگان و کامل ، تجسم معماری ایجاد کنید که به شما امکان می دهد مدل های سه بعدی را به تجربه های تعاملی مستقر در وب ، دسک تاپ ، موبایل ، تلویزیون ، کنسول ها و موارد دیگر تبدیل کنید. این دوره مبتنی بر پروژه گام به گام شما را از طریق توسعه یک محیط همهجانبه برای Fallingwater معروف فرانک لوید رایت ، که موسسه معماران آمریکایی "بهترین کار معماری تمام وقت" نامیده می شود ، طی می کند.

مربی اسکات Onstott با یک مدل SketchUp شروع می کند که آن را تمیز می کند و آن را به Unity وارد می کند ، جایی که شخصیت ها و دوربین های شخص اول شخص و سوم شخص مورد نیاز برای کشف مدل را ایجاد می کند. سپس او نشان می دهد که چگونه می توان با مجسمه سازی و بافت منظره اطراف ، و پر کردن آن با درختان ، چمن های متحرک و آب روان ، ظاهر ساختمان را بهبود بخشید. در مرحله بعدی ، وی نحوه متحرک سازی و نوشتن درب ها را نشان می دهد تا با نزدیک شدن شخصیت ، درها به طور خودکار باز شوند. سپس نورپردازی در زمان واقعی برای کارایی بیشتر در بافت پخته می شود و یک نقشه کلی به آن اضافه می شود تا پخش کننده را در سطح کلی برنامه قرار دهد. سرانجام ، اسکات تجسم نهایی تعاملی را برای دسک تاپ و وب آزمایش و پیاده سازی می کند. برای مشاهده نتایج به هیچ افزونه ای نیاز نیست! برای ساخت نسخه شخصی خود از پروژه و تقویت مهارت های وحدت ، این کار را دنبال کنید.

موضوعات شامل:
  • وارد کردن مدل
  • ایجاد شخصیت های اول شخص و سوم شخص
  • نوشتن برنامه پیاده روی
  • جابجایی نویسه ها
  • تنظیم نور
  • مجسمه سازی زمین
  • بافت های نقاشی
  • تصفیه مواد
  • متحرک سازی درهایی که باز و بسته می شوند
  • پیکربندی نقشه کلی
  • پخت روشنایی در بافت
  • استقرار بازی در سیستم عامل های مختلف


سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. شروع کنید 1. Get Started

  • تمیز کردن مدل SketchUp برای Unity Cleaning the SketchUp model for Unity

  • صادرات مدل SketchUp به FBX Exporting the SketchUp model to FBX

  • ایجاد یک پروژه و واردات دارایی Creating a project and importing assets

  • سلسله مراتب صحنه و ناوبری Scene hierarchy and navigation

2. شخصیت و دوربین 2. Characters and Cameras

  • با استفاده از یک شخصیت اول شخص Using a first-person character

  • ایجاد یک شخصیت سوم شخص استاندارد Creating a standard third-person character

  • تصفیه کنترلر شخص سوم Refining the third-person controller

  • سرعت پیاده روی فیلمبرداری Scripting walk speed

  • تعویض شخصیت های شخص ثالث Swapping third-person characters

  • تغییر لباس شخصیت در فتوشاپ Altering a character's clothing in Photoshop

  • ایجاد موانعی برای محدود کردن حرکت شخصیت Creating barriers limiting character movement

3. محیط 3. Environment

  • جهت گیری از نور خورشید و سایه های ریخته گری Orienting sunlight and casting shadows

  • انتخاب یک جعبه آسمان واقعی Selecting a realistic skybox

  • پیکربندی یک زمین سفارشی Configuring a custom terrain

  • توپوگرافی مجسمه سازی Sculpting terrain topography

  • بافت نقاشی به طور مستقیم در زمین Painting textures directly on the terrain

  • کاشت درختان و چمنها Planting trees and grass

4- مواد 4. Materials

  • تصفیه مواد و افزودن نقشه های معمولی Refining materials and adding normal maps

  • شبیه سازی آب واقع بینانه Simulating realistic water

5- درها 5. Doors

  • طراحی پیش نمای درب Designing a door prefab

  • حرکت درب متحرک Animating door movement

  • طراحی کنترلر انیماتور Designing an animator controller

  • نگارش یک ماشه برخورد Scripting a collider trigger

  • درهای متحرک را به پروژه وصل می کنید Snapping animated doors into project

6. نقشه کلی 6. Overview Map

  • مدیریت نرخ فریم Managing frame rate

  • پیکربندی یک نقشه کلی Configuring an overview map

  • در حال ایجاد یک نشانگر در اینجا هستید Creating a You Are Here marker on the map

7. نورپردازی 7. Lighting

  • اضافه کردن منابع نوری داخلی Adding interior light sources

  • پخت نور در بافت Baking lighting into textures

8- استقرار 8. Deploying

  • بازی کردن بازی در Unity Playing the game in Unity

  • استقرار در سیستم عامل های مختلف Deploying to different platforms

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

Scott Onstott

مربی متخصص در نرم افزارهای CAD ، BIM ، 3D و زمان واقعی Scott Onstott یک مربی متخصص در نرم افزارهای CAD ، BIM ، 3D و در زمان واقعی است که در صنعت AEC استفاده می شود. اسکات یک مشاور ، مدرس ، نویسنده و تهیه کننده مستقل فیلم است که در مورد نرم افزارهای تجسم معماری و طراحی تدریس و نوشتن کرده است از سال 1999. او آموزش های آنلاین و بین المللی را در محل ارائه می دهد. او نویسنده بیش از دوازده کتاب فنی است ، بیش از هزار دانش آموز را به صورت حضوری تدریس کرده و در مکان های مختلف عمومی در اتوکد ، 3ds Max ، SketchUp و فتوشاپ صحبت کرده است. اسکات با خانواده اش در بریتیش کلمبیا زندگی می کند. به وب سایت های وی در http://grok.academy و http://www.scottonstott.com مراجعه کنید.