آموزش ایجاد مواد PBR با مخلوط کن و Quixel

Creating PBR Materials with Blender & Quixel

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: بافتهای ارائه شده از نظر فیزیکی (PBR) جدیدترین شکل مواد مبتنی بر بازی واقعی هستند. مخلوط کن و PBR ترکیبی هیجان انگیز را ایجاد می کنند ، و وقتی مجموعه رنگ آمیزی Quixel و ابزارهای نقشه برداری معمولی را به مخلوط اضافه می کنید ، بافت های جالب و شبیه زندگی به دست می آورید. در این دوره آموزشی ، کریستین بردلی نشان می دهد که چگونه می توان مدلی را که در Blender تکمیل شده است (یا هر نرم افزار سه بعدی دیگری) و نقشه ها را برای ساخت بافت به Quixel وارد کرد. این آموزشها به هنرمندان نحوه کنترل مجموعه ابزار NDO ، ساختن مواد مختلف مبتنی بر PBR ، استفاده از مواد ، کنترل پارامترهای پوشاندن در DDO ، استفاده از NDO برای ساختن نقشه های اصلی و غیره را آموزش می دهد.

در پایان دوره ، شما باید در مورد Suix Quixel و سیستم واردات و صادرات Blender هیجان زده و راحت تر باشید. این گردش کار برای دارایی های بازی ، مدل هایی که برای انیمیشن ، جلوه های بصری و موارد دیگر طراحی شده اند مناسب است.
موضوعات شامل:
  • PBR چیست؟
  • صادرات مش از بلندر
  • بارگیری نقشه ها در Quixel DDO
  • ساخت بافت با DDO
  • تنظیم روشنایی در 3DO
  • مواد صاف کننده
  • استفاده از NDO
  • مجسمه سازی و نقاشی نقشه های معمولی
  • اتمام مواد با گرد و غبار ، خاک و پتاسیم
  • ارائه پروژه به صورت 3DO

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • PBR چیست؟ What is PBR?

  • آنچه برای ایجاد بافتهای مبتنی بر PBR نیاز دارید What you'll need to create PBR-based textures

1. مدل خود را درون Quixel قرار دهید 1. Load Your Model into Quixel

  • شناسه و نقشه انسداد محیط را ایجاد کنید Create the ID and ambient occlusion map

  • مش خود را از مخلوط کن صادر کنید Export your mesh from Blender

  • نقشه ها را در DDO بارگیری کنید Load maps in DDO

  • وضوح پیش نمایش پایین در DDO Lower preview resolution in DDO

  • شناسه های رنگ را در 3DO مشاهده و انتخاب کنید View and select color IDs in 3DO

2. بافت ها را با DDO بسازید 2. Make Textures with DDO

  • نقشه ها را اضافه و حذف کنید Add and delete maps

  • یک ماده هوشمند فلزی اضافه کنید Add a metal smart material

  • مواد را در DDO تنظیم کنید Adjust materials in DDO

  • روشنایی را در 3DO تنظیم کنید Set up lighting in 3DO

  • مواد صاف و بدون تاب Flatten and unflatten materials

  • مواد و پویا Materials and Dynamask

  • یک بافت چوب را در DDO بسازید Make a wood texture in DDO

3. از NDO استفاده کرده و جزئیات را به نقشه های معمولی اضافه کنید 3. Use NDO and Add Details to Normal Maps

  • نمای کلی NDO NDO overview

  • یک الگوی UV صادر کنید Export a UV template

  • لایه های مجسمه Sculpt layers

  • مواد توپ را تمام کنید Finish the cannon materials

  • نقشه های معمولی را رنگ کنید Paint normal maps

4. مواد را تمام کنید 4. Finish the Materials

  • مواد را به مش دوم اضافه کنید Add materials to a second mesh

  • گرد و غبار و زنگ زدگی را به کل مدل اضافه کنید Add dust and rust to the entire model

  • خاک را به مدل اضافه کنید Add dirt to the model

  • روی مواد نهایی یک پتینه را رنگ کنید Paint a patina on the final materials

5- پروژه نهایی را در 3DO ارائه دهید 5. Render the Final Project in 3DO

  • پروژه نهایی را در 3DO ارائه دهید Render the final project in 3DO

  • خداحافظ Goodbye

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش ایجاد مواد PBR با مخلوط کن و Quixel
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
2h 20m
26
Linkedin (لینکدین) lynda-small
20 اسفند 1394 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
18,684
- از 5
ندارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Christian Bradley Christian Bradley

کریستین بردلی مدیر محتوای بازی و توسعه برنامه درسی و استاد رسانه های دیجیتال است. کریستین برای دوازده سال گذشته به عنوان یک هنرمند محیط زیست و هنرمند بافت درگیر رایانه های شخصی ، کنسول و توسعه بازی های آنلاین بوده است. وی در بیش از 35 عنوان بازی تجاری ویدیویی در قالب های مختلف ، از جمله PC ، PS2 ، XBOX و GBA کار کرده است. کریستین قبل از ایجاد مشاغل آزاد در بیش از هفت سال پیش ، در Interplay ، The Dreamers Guild Studios و The Collective Studios در خانه کار می کرد. او در حالی که در خانه بود یا در حال عقد قرارداد بود ، روی عناوین بازی مانند Of Light and Darkness ، Deep Space Nine ، Fallen ، Unreal Tournament 2004 ، Unreal 2: Awakening و Battle Aquila کار کرد. برخی از مراجعان وی عبارتند از: اکتیویژن ، Interplay ، Digital Extreme ، Legend Entertainment ، Codemaster و Totally Games. از سال 2003 ، کریستین به عنوان مربی و مدیر دانشگاهی هنر بازی و طراحی در موسسه هنری کالیفرنیا ، سن دیگو فعالیت داشته است. کریستین در حال حاضر به همراه همسرش آنجلا ، پسر ، اندرو و یک لاک پشت جعبه ای بسیار کاریزماتیک در کالیفرنیای جنوبی زندگی می کند.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.