آموزش 3ds Max: تجسم طراحی
4h 21m
47
Linkedin
14 مرداد 1394
71,447
- از 5
دارد (اگر در سایت مرجع باشد، قرارداده می‌شود.)
دارد
دارد
Scott Onstott

https://donyad.com/d/e927

آموزش 3ds Max: تجسم طراحی

3ds Max: Design Visualization

سرفصل ها و درس ها | نظرات

توضیحات دوره: اگر می خواهید محصولات ، معماری ، مهندسی یا محوطه سازی خود را قبل از ساخته شدن خود تجسم کرده و به آنها بفروشید ، پس 3ds Max ابزاری برای شماست. بیاموزید که چگونه از این برنامه مدل سازی و رندر سه بعدی فوق العاده پیچیده برای تجسم تقریباً هر چیزی که تصور می کنید استفاده کنید.

در این دوره ، نویسنده Scott Onstott به شما نشان می دهد که چگونه دیوارها ، درها ، پنجره ها ، پله ها ، نرده ها ، قالب ها ، پارچه ، سفال ، مبلمان ، چمن ، درختان ، مناظر و موارد دیگر را با استفاده از splines ، اصلاح کننده ها ، Booleans و NURBS مدل سازی کنید. . شما همچنین می توانید با استفاده از نقشه ، اشیا را به صورت بافت درآورید ، آنها را با نور مستقیم و غیرمستقیم روشن کنید ، دوربین های مجازی را قرار دهید ، رندر کنید و صحنه ها را متحرک کنید.

موضوعات شامل:
  • کار با پرونده ها و اشیا from از برنامه های دیگر
  • ایجاد اشیا paramet پارامتری AEC
  • ردیابی خطوط ردیابی
  • شستن نمایه دو بعدی
  • طراحی دیوارها و پنجره های مبتنی بر خط شکاف
  • تغییر شکل اشیا با اصلاح کننده
  • پیوست ، گروه بندی و ترکیب
  • مجسمه سازی و نقاشی مناظر
  • شبیه سازی پارچه ، چمن و شاخ و برگ
  • مدل سازی NURBS
  • نقشه برداری از بافت و طراحی مواد
  • قرار دادن دوربین های مجازی
  • ارائه تصاویر
  • متحرک سازی دوربین در طول مسیر پرواز


سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. شروع کار 1. Getting Started

  • گشت و گذار در رابط کاربری و انتخاب فضاهای کاری Touring the user interface and selecting workspaces

  • تنظیم پیش فرض Setting defaults

  • کاوش در الگوهای استاندارد Exploring the standard templates

2. کار با سایر برنامه ها 2. Working with Other Programs

  • پیوند دادن به پرونده های اتوکد یا Revit Linking to AutoCAD or Revit files

  • جانشینی اشیاء XREFed برای هندسه مرتبط Substituting XREFed objects for linked geometry

  • وارد کردن یک مدل SketchUp Importing a SketchUp model

  • وارد کردن یک مدل اتوکد با فرمت SAT Importing an AutoCAD model with the SAT format

3. ایجاد پارامترهای اشیاء AEC 3. Creating Parametric AEC Objects

  • ترسیم دیواره های گسترده AEC Drawing AEC extended walls

  • قرار دادن درها و پنجره ها به دیوارها Inserting doors and windows into walls

  • محدود کردن درب های درب Constraining doorknobs to doors

  • ایجاد پله های پارامتری Creating parametric stairs

  • ایجاد نرده های پارامتری Creating parametric railings

4- تکنیک های مدل سازی اسپلین 4. Spline Modeling Techniques

  • پیکربندی پیش زمینه مشاهده با نقشه نقشه بیتی Configuring the viewport background with a bitmap

  • ردیابی یک خط طولی بر روی تصویر پس زمینه Tracing a spline over the background image

  • تغییر شکل پروفایل spline Reshaping the spline profile

  • لایت کردن پروفایل 2D و پیکربندی مدل نتیجه Lathing a 2D profile and configuring the resulting model

  • ایجاد دیوارها با دهانه های سفارشی Creating walls with custom-shaped openings

  • طراحی ویندوزهای سفارشی مبتنی بر اسپاین Designing custom spline-based windows

  • پیوندهای تبدیل پنجره را به دهانه دیوار وصل می کند Linking the transforms of the window to the wall opening

5- اصلاح اشیاء 5. Modifying Objects

  • با استفاده از اصلاح و تغییر شکل پارامتری Using parametric modifiers and deformations

  • شکل دادن به قالبهای معماری Shaping architectural moldings

6. پیوستن ، گروه بندی و اشیاء مرکب 6. Attaching, Grouping, and Compounding Objects

  • در مقابل گروه بندی پیوست Attaching versus grouping

  • ترکیب اشیاء با ProBooleans Compounding objects with ProBooleans

7. مناظر مجسمه سازی و نقاشی 7. Sculpting and Painting Landscapes

  • با استفاده از ابزار Paint Deform برای ترسیم یک منظره Using the Paint Deform tools to sculpt a landscape

  • تقسیم یک منظره به کانتورهای 2D Sectioning a landscape into 2D contours

  • ساخت چشم انداز از کانتورها Building a landscape from contours

  • تطبیق یک مسیر به یک منظره Conforming a pathway into a landscape

  • نقاشی روی سطوح با بوم Viewport Painting on surfaces with Viewport Canvas

8. تکنیک های مدل سازی NURBS 8. NURBS Modeling Techniques

  • درک NURBS Understanding NURBS

  • شکل یک سطح صندلی Shaping a seat surface

  • جبران سطح صندلی و مخلوط کردن Offsetting the seat surface and blending

  • تکمیل مدل صندلی Completing the chair model

9. اشیاء تخصصی 9. Specialty Objects

  • سفره شبیه سازی Simulating a tablecloth

  • ایجاد یک درخت سه بعدی و ارائه آن Creating a 3D tree and its rendering

  • ایجاد یک درخت با یک رندر Creating a tree with a rendering

  • ارائه چمن با اصلاح کننده مو و خز Rendering grass with the hair and fur modifier

10. مواد 10. Materials

  • استفاده از مواد Autodesk و Arch & Design Applying Autodesk and Arch & Design materials

  • تجزیه و تحلیل یک ماده پیچیده Analyzing a complex material

11. گرفتن نور و سایه در دوربین های مجازی 11. Capturing Light and Shadow in Virtual Cameras

  • قرار دادن دوربین ها و صحنه های آهنگسازی Placing cameras and composing scenes

  • پیکربندی نورهای فوتومتری و سایه های ریخته گری Configuring photometric lights and casting shadows

12. ارائه تصاویر 12. Rendering Images

  • ارائه فضای داخلی معماری با اشعه ذهنی Rendering architectural interiors with mental ray

  • ارائه صحنه های بیرونی با ارائه دهنده اسکنل Rendering outdoor scenes with the scanline renderer

13. انیمیشن 13. Animation

  • انجام مطالعات سایه ای با گذشت زمان Making time-lapse shadow studies

  • متحرک کردن یک دوربین در طول مسیر پرواز Animating a camera along a flight path

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

Scott Onstott

مربی متخصص در نرم افزارهای CAD ، BIM ، 3D و زمان واقعی Scott Onstott یک مربی متخصص در نرم افزارهای CAD ، BIM ، 3D و در زمان واقعی است که در صنعت AEC استفاده می شود. اسکات یک مشاور ، مدرس ، نویسنده و تهیه کننده مستقل فیلم است که در مورد نرم افزارهای تجسم معماری و طراحی تدریس و نوشتن کرده است از سال 1999. او آموزش های آنلاین و بین المللی را در محل ارائه می دهد. او نویسنده بیش از دوازده کتاب فنی است ، بیش از هزار دانش آموز را به صورت حضوری تدریس کرده و در مکان های مختلف عمومی در اتوکد ، 3ds Max ، SketchUp و فتوشاپ صحبت کرده است. اسکات با خانواده اش در بریتیش کلمبیا زندگی می کند. به وب سایت های وی در http://grok.academy و http://www.scottonstott.com مراجعه کنید.