آموزش Unreal Essential Training (2016)

Unreal Essential Training (2016)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: Unreal Engine مجموعه کاملی از ابزارهای ساخت بازی است که توسط سازندگان بازی برای توسعه دهندگان بازی ساخته شده است. از بازی های موبایل 2 بعدی گرفته تا فیلم های پرفروش کنسول ، آزمایش های مستقل و واقعیت مجازی ، Unreal Engine می تواند قدرت همه اینها را فراهم کند. در این دوره ، Craig Barr موارد ضروری طراحی سطح ، نور ، جلوه ها ، اسکریپت نویسی ، سینمایی و بسته بندی بازی را با Unreal پوشش می دهد. وی ایجاد اولین پروژه شما ، ایجاد چشم انداز پایه ، جلوگیری از سطح و صادرات و واردات دارایی برای استفاده در طراحی را شامل می شود. آیا می خواهید بدانید که چگونه یک ظاهر منحصر به فرد ایجاد کنید؟ با استفاده از مواد و ایجاد جلوه های ویژه با سیستم های ذره ای Unreal آشنا شوید. بعلاوه ، با Blueprints ، زبان اسکریپت نویسی بصری و عملکرد بهینه شده برای گیم پلی عالی با Unreal ، کاملاً آشنا شوید.
موضوعات شامل:
  • سفارشی سازی رابط کاربری غیرواقعی
  • ایجاد یک پروژه جدید
  • ایجاد مناظر
  • مسدود کردن سطوح
  • مونتاژ صحنه
  • کار با مواد و چراغ
  • افزودن اثرات پس از پردازش
  • تعریف اجسام آب
  • افزودن جوی ، شاخ و برگ و باد
  • کار با ویرایشگر طرح نقشه
  • ایجاد سینمایی
  • نظارت بر عملکرد
  • بسته بندی یک بازی برای توزیع

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. درک رابط 4 غیرواقعی (UI) 1. Understanding the Unreal 4 Interface (UI)

  • صفحه نمایش حماسه Epic launch screen

  • آشنایی با رابط کاربری Introduction to the user interface

  • منوها Menus

  • سفارشی کردن رابط کاربر Customizing the UI

  • جهت یابی Navigation

  • مستندات Documentation

2. شروع یک پروژه جدید 2. Starting a New Project

  • ایجاد یک پروژه جدید Creating a new project

  • مرورگر محتوا The Content Browser

  • قرار دادن و دستکاری بازیگران Placing and manipulating actors

  • تکنیک های پیشرفته دستکاری Advanced manipulation techniques

3. طراحی سطح: ایجاد مناظر پایه 3. Level Design: Creating Base Landscapes

  • حالت های ابزار چشم انداز Landscape tool modes

  • ایجاد مناظر پایه Creating base landscapes

  • در حال ویرایش مناظر Editing landscapes

  • استفاده از مواد چشم انداز Applying landscape materials

4. طراحی سطح: مسدود کردن 4. Level Design: Blocking

  • نمای کلی از برس های هندسی Overview of geometry brushes

  • تور قلم مو هندسی Geometry brush tour

  • مسدود کردن سطح Blocking out the level

  • صادرات سطوح مسدود شده Exporting blocked levels

5. مجمع سطح 5. Level Assembly

  • ایجاد محتوا: برنامه های خارجی Content creation: External applications

  • صادرات دارایی نهایی برای غیرواقعی Exporting final assets for Unreal

  • واردات دارایی نهایی به غیرواقعی Importing final assets into Unreal

  • مونتاژ صحنه Assembling the scene

6. نگاه به توسعه: مواد 6. Look Development: Materials

  • آشنایی با مواد Introduction to materials

  • خواص مواد Material properties

  • ویرایشگر مواد: فانوس Material Editor: Lantern

  • موارد مادی Material instances

7. نگاه به توسعه: روشنایی 7. Look Development: Lighting

  • مبانی روشنایی Lighting basics

  • نورپردازی با بازیگران نور: چراغهای جلو Lighting with light actors: Headlights

  • روشنایی محیط Environment lighting

  • ساختن چراغ فانوس دریایی Building the lighthouse light

8- اثرات پس از فرآیند 8. Post-Process Effects

  • ضد آزار دهنده Anti-aliasing

  • نقشه برداری از تن Tone mapping

  • افزودن یک اثر شکوفه Adding a bloom effect

  • اجزای روشنایی Lighting components

9. توسعه را نگاه کنید: آب 9. Look Development: Water

  • تعریف بدن آب Defining the water body

  • مواد پیشرفته: آب Advanced material: Water

10. نگاه به توسعه: اثرات 10. Look Development: Effects

  • ایجاد جو Creating atmospherics

  • ایجاد باد محیط Creating ambient wind

  • ایجاد ذرات محیط: مه Creating ambient particles: fog

  • با استفاده از سیستم های ذره ای Using particle systems

  • ایجاد ذرات محیط: اگزوز Creating ambient particles: exhaust

  • ایجاد اشکالات درخشش Creating glow bugs

11. نقشه ها: برنامه نویسی ویژوال در موتور غیرواقعی 4 11. Blueprints: Visual Scripting in Unreal Engine 4

  • آشنایی با طرح ها Introduction to Blueprints

  • ویرایشگر طرح Blueprint Editor

  • انیمیشن طرح: نور فانوس دریایی Blueprint animation: Lighthouse light

12. ماتینه: ایجاد سینما 12. Matinee: Creating Cinematics

  • آشنایی با متین Introduction to Matinee

  • UI Matinee The Matinee UI

  • استفاده از گروه های دوربین در Matinee Using camera groups in Matinee

  • با استفاده از آهنگ مدیر Using the Director Track

  • ساخت سینمایی Creating a cinematic

13. نظارت بر عملکرد 13. Performance Monitoring

  • تنظیمات پخش و عملکرد Playback and performance settings

  • نکاتی برای عملکرد بهینه Tips for optimal performance

  • تجسم دهنده ارائه دهنده Render visualizers

  • پروفایل GPU GPU profiling

14. بسته بندی بازی شما 14. Packaging Your Game

  • بررسی اجمالی Overview

  • بازی خود را تست کنید Play-test your game

  • بسته بندی برای توزیع Packaging for distribution

نتیجه Conclusion

  • خداحافظ Goodbye

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش Unreal Essential Training (2016)
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
7h 39m
61
Linkedin (لینکدین) lynda-small
15 بهمن 1394 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
363,053
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Craig Barr

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Craig Barr Craig Barr

کریگ بار یک مربی و نویسنده برجسته در فضای 3D است ، که بلندگو برتر SIGGRAPH و NAB است. کریگ بار با بیش از 17 سال تجربه در انیمیشن سه بعدی ، جلوه های بصری ، تولید نرم افزار و تولید محتوا ، تجربه بی نظیری را در ارائه و ارتباط این موضوعات به ارمغان می آورد. کریگ با تولید بیش از 100 فیلم فنی و ویژه برای محصولات نرم افزاری و سخت افزاری و گردش کار ، همچنین دارای بلندگوهای برجسته ای است که در سالهای مختلف در رویدادهای صنعت از جمله GDC ، Siggraph ، NAB و دانشگاه Autodesk ارائه کرده است. وی تألیف آموزش های مجله 3D World و 3D Artist و همچنین فصل های کتاب های مربوط به خطوط تولید. پیشینه تحصیلی کریگ ترکیبی منحصر به فرد از علم و انیمیشن را ارائه می دهد. او از الهام گرفتن از طریق تعامل ، ایجاد محتوا و ارتباطات در مورد فن آوری های خلاق لذت می برد.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.