آموزش Blender 2.8 Character Creation

Blender 2.8 Character Creation

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: با ابزارهای ایجاد شخصیت در Blender 2.8 مرز جدیدی را در انیمیشن سه بعدی کاوش کنید. این دوره همه چیزهایی را که باید بدانید تا شخصیت های سه بعدی خود را با Blender ایجاد کنید ، به شما ارائه می دهد. انیماتور دارین لیل نحوه مدل سازی کل بدن ، از سر تا پا ، و مدل سازی چهره ای آماده انیمیشن با جریان لبه مناسب را توضیح می دهد. بیاموزید که چگونه شخصیت شخصیت خود را ایجاد کنید - در این نمونه پروژه ، لباس فضایی و کلاه ایمنی - و از رندر جدید Eeevee برای تنظیم و استفاده از بافت های واقع گرایانه و با وضوح بالا استفاده کنید. سرانجام ، کشف کنید که چگونه شخصیت را جعل کنید ، صحنه خود را روشن کنید و یک انیمیشن دوار ایجاد کنید و ارائه دهید. مهارت هایی که در این دوره فرا می گیرید ، خلق شخصیت های شما را به سطح کاملاً جدیدی منتقل می کند.

این دوره توسط Darrin Lile ایجاد شده است. ما خوشحالیم که میزبان این آموزش در کتابخانه خود هستیم.
موضوعات شامل:
  • مدل سازی سر
  • مدل سازی چشم ها ، گوش ها ، بینی و دهان <لیتر = "ارائه"> بیرون آوردن تنه
  • مدل سازی بازوها و دست ها
  • ایجاد لباس فضایی
  • مجسمه سازی حجاری
  • مدل سازی کلاه ایمنی
  • نگاشت اشعه ماورا بنفش از شخصیت
  • پخت نقشه معمولی
  • اختصاص مطالب
  • جزئیات نقاشی بافت
  • مدل سازی و بافت مو
  • تقلب در کاراکتر
  • نورپردازی و ارائه صحنه

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • شخصیت های سه بعدی خود را ایجاد کنید Create your own 3D characters

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • مختصراً در مورد مخلوط کن 2.8 A brief introduction to Blender 2.8

1. مدل سازی سر 1. Modeling the Head

  • وارد کردن تصاویر مرجع Importing reference images

  • شروع صورت Beginning the face

  • ایجاد حلقه های صورت Establishing the face loops

  • ماسک حلقه را تکمیل کنید Completing the loop mask

  • تنظیم صورت Adjusting the face

  • ایجاد قسمت بالای سر Creating the top of the head

  • مدل سازی چشم ها Modeling the eyes

  • قرار دادن چشم Placing the eyes

  • ایجاد سمت سر و گردن Creating the side of the head and neck

  • مدل سازی گوش ها Modeling the ears

  • ایجاد سوراخ بینی Creating the nostrils

  • شروع لب Beginning the lips

  • بیرون دهان داخلی Extruding the inner mouth

  • ایجاد لثه Creating the gums

  • شروع دندانها Beginning the teeth

  • دندان ها را تمام می کنید Finishing the teeth

  • مدل سازی پلک ها Modeling the eyelids

2. مدل سازی بدن 2. Modeling the Body

  • اکسترود کردن تنه Extruding the torso

  • ایجاد پاها Creating the legs

  • مدل سازی بازوها Modeling the arms

  • شروع انگشتان Beginning the fingers

  • ادامه انگشتان Continuing the fingers

  • دست اکسترود Extruding the hand

  • مدل کردن انگشت شست Modeling the thumb

  • اتصال دست Connecting the hand

  • شروع پا Beginning the foot

  • پایان دادن به پا Finishing the feet

  • شروع کت و شلوار بدن Beginning the body suit

  • کت و شلوار بدن Finishing the body suit

3. ایجاد لباس فضایی 3. Creating the Space Suit

  • شروع کت و شلوار فضا Beginning the space suit

  • ایجاد تنها چکمه Creating the sole of the boot

  • مدل سازی چکمه ها Modeling the boots

  • ایجاد دستکش Creating the glove

  • ادامه کت و شلوار فضا Continuing the space suit

  • کار روی سینه بند و کمربند Working on the breastplate and belt

  • تکمیل سینه بند و کمربند Finishing the breastplate and belt

  • ایجاد پدهای زانو و آرنج Creating the knee and elbow pads

  • آماده شدن برای مجسمه سازی Preparing to sculpt

  • شروع پاها Beginning the legs

  • مجسمه سازی از پاها و باسن بالا Sculpting the upper legs and hips

  • مجسمه سازی پیچ و تاب و بازوها Sculpting the torso and arms

  • مجسمه سازی چکمه ها Sculpting the boots

  • دستکش مجسمه سازی Sculpting the gloves

  • پایان دادن به مجسمه سازی Finishing the sculpting

4- مدل سازی کلاه و کلاه 4. Modeling the Helmet and Cap

  • شروع کلاه ایمنی Beginning the helmet

  • ادامه کلاه ایمنی Continuing the helmet

  • اضافه کردن ضخامت به کلاه ایمنی Adding thickness to the helmet

  • کلاه ایمنی Finishing the helmet

  • درپوش Snoopy را شروع کنید Starting the Snoopy cap

  • درپوش Snoopy را ادامه دهید Continuing the Snoopy cap

  • مدل سازی کلاه mics Modeling the cap mics

  • ایجاد بند چانه Creating the chin strap

5. نقشه برداری و پخت UV 5. UV Mapping and Baking

  • شروع به سازماندهی مدل Beginning to organize the model

  • پایان دادن به سازمان Finishing the organization

  • UV نقشه کت و شلوار UV mapping the suit

  • UV نقشه را درپوش می کند UV mapping the cap

  • اشعه ماوراء بنفش نقشه برداری از سر UV mapping the head

  • پخت یک نقشه معمولی Baking a normal map

6. ایجاد مواد و بافت 6. Creating Materials and Textures

  • اختصاص مواد برای کت و شلوار Assigning materials for the suit

  • اختصاص مواد به سر Assigning materials to the head

  • تنظیم مواد Adjusting the materials

  • اضافه کردن بافت به کت و شلوار و چشم Adding textures to the suit and eyes

  • درپوش کلاه Snoopy Texturing the Snoopy cap

  • شروع به بافت صورت Beginning to texture the face

  • تکمیل بافتهای صورت Finishing the face textures

  • جزئیات نقاشی بافت روی کت و شلوار Texture painting details on the suit

7. ایجاد ابرو ، مژگان و انفجار 7. Creating the Eyebrows, Eyelashes, and Bangs

  • مدل کردن مژه Modeling the eyelashes

  • بافت مژه Texturing the eyelashes

  • شروع به ابرو می کند Beginning to texture the eyebrows

  • تکمیل بافت های ابرو Finishing the eyebrow textures

  • مدل سازی و اشعه ماوراء بنفش نقشه برداری از موی چتری Modeling and UV mapping the bangs

  • بافت موی چتری Texturing the bangs

8. جعل شخصیت 8. Rigging the Character

  • تهیه شخصیت برای تقلب Preparing the character for rigging

  • ایجاد آرماتور و تنظیم اتصالات Creating the armature and adjusting joints

  • قرار دادن مفاصل دستها Placing the joints of the hands

  • تنظیم مفاصل صورت Adjusting the joints of the face

  • قرار دادن مفاصل برای دهان و چشم ها Placing the joints for the mouth and eyes

  • تولید دکل و اتصال مش Generating the rig and binding the mesh

  • چشم درآوردن و دندانها Parenting the eyes and teeth

  • تنظیم وزن صورت Adjusting weights of the face

  • آزمایش کنترل صورت Testing the face controls

  • تنظیم وزن گردن و قفسه سینه Adjusting the neck and chest weights

  • نقاشی وزنه های دست Painting the weights of the hand

  • وزن نقاشی برای آرنج و زانوها Painting weights for the elbows and knees

  • وزن نقاشی روی نیم تنه و باسن Weight painting the torso and hips

  • وزن نقاشی چکمه و تست دکل Weight painting the boots and testing the rig

9. نورپردازی و ارائه صحنه 9. Lighting and Rendering the Scene

  • نمایش شخصیت Posing the character

  • صحنه را روشن می کند Lighting the scene

  • مواد شیشه ای شفاف را تنظیم کنید Setting up the transparent glass material

  • متحرک کردن دوربین Animating the camera

  • ارائه انیمیشن Rendering the animation

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش Blender 2.8 Character Creation
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
16h 34m
95
Linkedin (لینکدین) lynda-small
01 اردیبهشت 1399 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
10,026
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Darrin Lile

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Darrin Lile Darrin Lile

مدرس معتبر Blender Foundation

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.