Brandon Grant

طراح گرافیک، توسعه دهنده بازی و معلم انگلیسی سلام، من براندون هستم، و علاقه من به تدریس است - چه زبان مادری من انگلیسی باشد یا یک زبان برنامه نویسی، طراحی گرافیک، توسعه بازی، یا موضوعات دیگری که از آن استفاده کرده ام. یا سالها در مورد آن یاد می گیرید. با دوره های من، می توانید مطمئن باشید که همه مباحث را به صورت واضح، مختصر و جذاب آموزش خواهم داد. لطفاً از ارسال هرگونه سوال، نگرانی یا پیشنهاد در مورد هر یک از دوره های من دریغ نکنید. مشتاق شنیدن خبری از شما هستم. براندون
دوره های این مدرس:

آموزش Inkscape Hands-on Class 05: Travel Icon

Inkscape Hands-on Class 05: Travel Icon

(توجه: من همه کلاس‌های Inkscape Hands-on را در یک دوره واحد به نام Inkscape Essentials: Hands-on Approach ترکیب کرده‌ام که شامل موارد اضافی نیز می‌شود.


آموزش ماکت های لوگوی چشم نواز را در Inkscape ایجاد کنید

Create Eye-Catching Logo Mockups in Inkscape

"یاد بگیرید که چگونه از Inkscape استفاده کنید تا طرح های لوگوی خود را با ایجاد نمایشگرهای ماکت خیره کننده برجسته کنید! در این کلاس، ما از Inkscape برای ایجاد لوگوی مهر و موم استفاده خواهیم کرد. .."


آموزش Inkscape Deep Dive: Beginner to Master [2022]

Inkscape Deep Dive: Beginner to Master [2022]

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه دارایی های بازی شگفت انگیز، آرم ها، نمادهای برنامه و موارد دیگر را به صورت رایگان با Inkscape ایجاد کنید؟ من براندون هستم و به شما کمک خواهم کرد تا در همه چیز مسلط شوید. ..


آموزش Inkscape Hands-on Class 01: Super Pig!

Inkscape Hands-on Class 01: Super Pig!

(توجه: من تمام کلاس‌های Inkscape Hands-on را در یک دوره واحد به نام Inkscape Essentials: Hands-on Approach ترکیب کرده‌ام که شامل موارد اضافی نیز می‌شود.


آموزش تبدیل تصاویر به تصاویر در Inkscape: از Trace Bitmap مانند یک حرفه ای استفاده کنید

Convert Images Into Illustrations in Inkscape: Use Trace Bitmap Like a Pro

ویژگی Trace Bitmap Inkscape را رمزگشایی کنید و یاد بگیرید که چگونه از آن برای تبدیل تصاویر به تصاویر زیبا استفاده کنید! Trace Bitmap Dialog در Inkscape باور نکردنی است. .."


آموزش یادگیری زبان انگلیسی با داستان های کوتاه - سطح 1 - "داستان کریسمس، " "زمان نتفلیکس"

Learn English With Mini-Stories - Level 1 - "Christmas Story, " "Netflix Time"

"در این قسمت از مجموعه درس Learn English With Mini-Stories دو داستان و درس خواهیم داشت. داستان اول "صبح کریسمس" شامل 7 A.


آموزش یادگیری زبان انگلیسی با داستان های کوچک - سطح 1 - "تولد شگفت انگیز"، "کوکی های چیپ شکلاتی"

Learn English With Mini-Stories - Level 1 - "Surprise Birthday, " "Chocolate Chip Cookies"

در این قسمت از مجموعه درس Learn English With Mini-Stories دو داستان و درس خواهیم داشت. داستان اول، "تولد سورپرایز" شامل 7 A. ...


آموزش Inkscape Hands-on Class 03: Logo آب پرتقال

Inkscape Hands-on Class 03: Orange Juice Logo

سلام، به سری کلاس های Inkscape Hands-on خوش آمدید. در این مجموعه، ما از یک رویکرد کاملا عملی و مبتنی بر پروژه برای یادگیری نحوه ایجاد خیره کننده استفاده خواهیم کرد. ..


آموزش Inkscape Hyperdrive: تسلط بر اصول اولیه

Inkscape Hyperdrive: Master the Fundamentals

"آیا می خواهید همه چیزهایی را که برای شروع ایجاد آثار هنری خیره کننده در Inkscape امروز نیاز دارید، یاد بگیرید؟ من براندون هستم و می‌خواهم به شما کمک کنم که در تمام موارد مسلط شوید. .."


آموزش طراحی با گرید در Inkscape 1. 3+

Designing with Grids in Inkscape 1. 3+

قدرت ابزار Shape Builder Inkscape را آزاد کنید! با ابزار شگفت انگیز Shape Builder (معرفی شده در Inkscape 1. 3)، ما به راحتی می توانیم شبکه ها را به یک جلا تبدیل کنیم. .."


آموزش Inkscape Hands-on Class 02: Whale Logo

Inkscape Hands-on Class 02: Whale Logo

سلام، به سری کلاس های Inkscape Hands-on خوش آمدید. در این مجموعه، ما از یک رویکرد کاملا عملی و مبتنی بر پروژه برای یادگیری نحوه ایجاد خیره کننده استفاده خواهیم کرد. ..


آموزش ایجاد جلوه های متنی کاملاً قابل ویرایش در Inkscape 1. 3+

Create Fully Editable Text Effects in Inkscape 1. 3+

«با نحوه ایجاد جلوه‌های متنی کاملاً قابل ویرایش و قابل تنظیم در Inkscape آشنا شوید! در این کلاس، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از Inkscape برای ایجاد افکت های متنی com استفاده کنیم. .."


آموزش Inkscape Essentials: Hands-on Approach

Inkscape Essentials: Hands-on Approach

"آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه با Inkscape آثار هنری زیبا برای چیزهایی مانند لوگو، نمادها و پوسترها به صورت رایگان ایجاد کنید؟ من براندون هستم و می خواهم به شما کمک کنم. .."


آموزش Inkscape Hands-on Class 04: Camping Poster

Inkscape Hands-on Class 04: Camping Poster

"سلام، به سری کلاس‌های Inkscape Hands-on خوش آمدید.  در این مجموعه، ما از یک رویکرد کاملاً عملی و مبتنی بر پروژه برای یادگیری نحوه ایجاد خیره‌کننده استفاده خواهیم کرد.