David Gonzalez

طراح صنعتی و چرم ساز

به نمایه Skillshare من خوش آمدید! نام من دیوید گونزالس است، من یک طراح صنعتی از مونتری، مکزیک هستم، جایی که به عنوان استاد طراحی در دانشگاه مونتری کار می کنم. من یک کاردستی حرفه ای چرم نیز هستم. چیزی که 8 سال پیش به عنوان یک سرگرمی شروع شد، در کمترین زمان به یک تجارت تمام وقت تبدیل شد و به من این امکان را داد که نام تجاری چرم خود، DAGS Leather را ایجاد کنم. و از آنجایی که من هم عاشق تدریس و هم کاردستی هستم، هر یک از این کلاس‌ها را که در اینجا می‌بینید، با شادی و اشتیاق فراوان آماده می‌کنم تا مطمئن شوم دستورالعمل‌ها واضح و آسان هستند.

امروز می‌خواهم تجربه‌ام در این هنر زیبای چرم‌سازی را با شما به اشتراک بگذارم تا بتوانید این مهارت جدید را بیاموزید، کشف کنید که ساختن محصولات چرمی چقدر آسان و سرگرم‌کننده است، و خلاقیت خود را برای خلق منحصربفرد کشف کنید. صنایع دستی چرم با کیفیت بالا.

در این کلاس ها خواهید آموخت:

  • روش‌های سنتی کاردستی چرم برای ایجاد قطعات خارق‌العاده‌ای که تا آخر عمر برای شما ماندگار هستند. از آنجایی که از دوخت زین در پروژه های خود استفاده خواهید کرد، بخیه های شما دیگر هرگز شل نمی شوند!
  • پیروی آسان از راهنماهای نحوه کار با چرم، بنابراین می‌توانید بدون تجربه قبلی سفر خود را در زمینه ساخت چرم آغاز کنید!
  • چگونه از ابزارهای اساسی برای چرم کاری استفاده کنید تا بتوانید از آنها در هر پروژه چرمی آتی که می خواهید استفاده کنید!
  • آن ترفندهای کوچکی که در طول سال‌های چرم‌کاری کشف کرده‌ام، به شما کمک می‌کنند تا در کمترین زمان مانند یک حرفه‌ای چرم کار کنید.

و آخرین اما نه کم‌اهمیت….

  • نقشه شخصی من در مورد نحوه کار با چرم، در هر یک از کلاس های من تعبیه شده است، بنابراین می توانید در طول سفر خود به عنوان یک صنعتگر از آن استفاده کنید.

در اینجا چند نمونه از پروژه های چرمی که من ساخته ام آورده شده است. تک تک این کاردستی ها با استفاده از همان روش هایی که در کلاس های من موجود است ساخته شده اند. همه آنها 100٪ دست ساز هستند:

کیف پول، کمربند، کیف دستی، کیف، جاکلیدی، بند ساعت، و سایر لوازم جانبی تنها چند مورد از چیزهایی هستند که من در مدتی طولانی با آنها کار کرده‌ام. و از آنجایی که بیشتر اوقات آنها سفارشی هستند، کار با تک تک آنها تجربه بسیار غنی بوده است! وقتی روش‌ها و تکنیک‌های کاردستی چرم را یاد می‌گیرید، می‌توانید به راحتی بر این مهارت مسلط شوید و شروع به ایجاد پروژه‌های منحصربه‌فرد کنید تا آن‌ها را به شخص خاص یا برای خودتان بدهید!

در مورد ساخت چرم صحبت های زیادی وجود دارد، اما به جای اینکه آن را یادداشت کنم و شما را خسته کنم، از شما دعوت می کنم کلاس های من را در بخش های آموزشی زیر ببینید!

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه از ابتدا الگوهای خود را برای پروژه های خود طراحی کنید، اولین بخش آموزشی را به این موضوع اختصاص داده ام! برای ساخت قالب ها فقط به مقداری کاغذ، خودکار یا مداد، خط کش، قطب نما و یک جفت قیچی نیاز دارید! یک چاقو یا کاتر X-acto نیز ممکن است مفید باشد!

اگر می‌خواهید مستقیماً وارد عمل شوید، بخش ساختن ملزومات روزمره را بررسی کنید! من قبلاً الگوهای این پروژه ها را در بسیاری از این کلاس ها برای شما قرار داده ام!

اما صبر کنید! چرم فقط کمربند، کیف و کیف پول نیست. ما معمولاً به این فکر می کنیم زیرا بیشتر محصولات چرمی که در آنجا می بینیم در دسته بندی های مد قرار می گیرند، مانند لباس و لوازم جانبی.

چرم یک ماده بسیار منعطف و همه کاره است و وقتی نوبت به کشف پتانسیل واقعی آن می‌رسد، می‌توانید بسیار خلاق باشید! با این پروژه های منحصر به فرد دیگر لذت ببرید و مهارت های ساخت خود را به سطح بعدی ببرید!

من به عنوان یک طراح صنعتی اهمیت مهارت های طراحی خوب را در طراحی محصول می دانم. اسکچینگ زبانی است که به افراد اجازه می‌دهد با جزئیات بیشتر، واضح‌تر و دقیق‌تر ارتباط برقرار کنند.

طراحی برای من به عنوان یک استاد طراحی نیز یک فعالیت روزمره است و این مهارت را می توان با روش های سنتی با استفاده از نشانگرهای حرفه ای، مداد رنگی و ابزارهای دیگر تقویت کرد و همچنین می تواند به صورت دیجیتالی انجام شود. همچنین، صرف نظر از روش ترجیحی شما برای استفاده، طراحی دارای سبک های مختلفی است که همه آنها ماهیت بسیار منحصر به فردی دارند.

برای مثال، طراحی محصول به دقت نیاز دارد، زیرا کاربران احتمالاً می‌خواهند ببینند محصول پیشنهادی طراح در زندگی واقعی چگونه به نظر می‌رسد، در حالی که طراحی شهری یک سبک طراحی بسیار شل و بازیگوش است.

کلاس‌های من را در مورد نحوه طراحی با نشانگرهای حرفه‌ای ببینید که در آن‌ها یاد خواهید گرفت:

  • چگونه مانند یک حرفه ای با استفاده از نشانگرهای حرفه ای طراحی کنید و با چند مرحله ساده و کاربردی به این مهارت مسلط شوید!
  • چگونه از نشانگرهای حرفه ای و مداد رنگی برای واقعی تر جلوه دادن طرح های خود استفاده کنید.
  • چه چیزی باعث می‌شود که هر ماده به شکلی که دارد به نظر برسد و چگونه می‌توان آن را از طریق طراحی نشان داد، بنابراین می‌توانید به راحتی آن دانش را در هر پروژه طراحی که می‌خواهید به کار ببرید!

به همین ترتیب، من بخشی را به نحوه طراحی دیجیتال اختصاص داده ام. در این کلاس ها با ابزارها و دستورات نرم افزارهای مورد استفاده در طراحی دیجیتال و همچنین روش های مختلف نمایش اشیا در پرسپکتیو با مواد مختلف آشنا می شوید!

من دوست دارم دانشم را از طریق کلاس هایم به اشتراک بگذارم! بزرگترین انگیزه من به عنوان یک استاد این است که دانش آموزانم را راهنمایی کنم تا توانایی های خود را به طور کامل توسعه دهند تا آنها ببینند چه چیزی می توانند به دست آورند!

بیایید در تماس باشیم! حتماً من را دنبال کنید تا جدیدترین به‌روزرسانی‌های مربوط به کلاس‌های جدید چرم و طراحی و همچنین سایر پروژه‌های جالب را دریافت کنید!

از شما متشکرم و اجازه دهید با هم چیزهای بزرگی خلق کنیم!

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه یک قالب کیف پول چرمی خود را بسازید!

How to Make Your Own Leather Wallet Template!

«در این کلاس، یاد خواهید گرفت که چگونه به سرعت الگوی خود را برای ساخت یک کیف پول ساده دست ساز ایجاد کنید. الگوها یا الگوهای چرمی بسیار مهم هستند. .."


آموزش طراحی شهری را امتحان کنید و ساختمان های شگفت انگیز را با استفاده از نشانگرهای حرفه ای بکشید!!

Try Urban Sketching And Draw Amazing Buildings Using Professional Markers!!

"به کلاس خوش آمدید! در این دوره آموزشی، یاد خواهید گرفت که چگونه مجموعه زیبایی از ساختمان های رنگارنگ را با استفاده از نشانگرهای حرفه ای بکشید! این کلاس به شما کمک می کند. .."


آموزش چگونه یک کیف پول چرمی دست ساز بسازیم!

How to Make a Handmade Leather Wallet!

به کلاس خوش آمدید! در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از یک الگو و پیروی از صنایع دستی سنتی چرم، یک کیف پول دوتایی چرمی دست ساز بسازید. ..


آموزش یک کیک پنیر چرمی شگفت انگیز بدون دوخت بسازید!!

Create An Amazing Leather Cheesecake WITHOUT STITCHING!!

سلام! به این کلاس سرگرم کننده خوش آمدید که در آن یاد می گیرید که چگونه این چیزکیک چرمی زیبا را در کمترین زمان ممکن درست کنید! این کلاس بسیار سرگرم کننده و آسان است! در واقع، شما د. ..


آموزش چگونه یک کیف چرمی ساده و شیک بدون هیچ الگو بسازیم!

How To Make A Simple And Elegant Leather Pouch Without Any Template!

"سلام و به کلاس خوش آمدید! در این دوره، یاد خواهید گرفت که چگونه می‌توانید کیف چرمی دست‌ساز خود را با پیروی از روش‌های سنتی ساخت چرم بسازید. ..."


آموزش بر هنر زیبایی شناسی علمی تخیلی مسلط شوید: پانل کف آینده نگر خود را بسازید!

Master the Art of Sci-Fi Aesthetics: Craft Your Own Futuristic Floor Panel!

"به دنیای هیجان انگیز صنایع دستی علمی-تخیلی خوش آمدید! در این کلاس اشتراکی مهارتی، شما در آستانه آغاز سفری حماسی به آینده در حالی که می گویید..."


آموزش با استفاده از چرم بازیافتی یک آستین کارت چرمی دست ساز بسازید!

Make A Handmade Leather Card Sleeve Using Recycled Leather!

به کلاس خوش آمدید! در این دوره آموزشی، یاد می‌گیرید که چگونه می‌توانید آستین چرمی دست‌ساز خود را با چرم بازیافتی و پیروی از صنایع دستی چرم سنتی بسازید. ..


آموزش نقاشی خلاقانه: این ماه دوست داشتنی را روی چرم نقاشی کنید!!

Creative Painting: Paint This Lovely Moon on Leather!!

"سلام! به این کلاس سرگرم کننده خوش آمدید که در آن یاد خواهید گرفت که چگونه این ماه شگفت انگیز را روی یک تکه چرم دباغی شده گیاهی نقاشی کنید! این کلاس بسیار آسان، سریع و فو است. .."


آموزش چگونه با استفاده از نشانگرهای حرفه ای بتن بکشیم!

How to Draw Concrete Using Professional Markers!

"به کلاس خوش آمدید! در این دوره آموزشی، نحوه کشیدن بتن با استفاده از نشانگرهای حرفه ای، مداد رنگی و گرافیت را یاد خواهید گرفت. خواهید دید که طراحی c. .."


آموزش جاکلیدی چرمی دست ساز خود را بسازید!

Make Your Own Handmade Leather Keychain!

به کلاس خوش آمدید! در این دوره، یاد خواهید گرفت که چگونه می‌توانید جاکلیدی چرمی دست‌ساز خود را با پیروی از روش‌های سنتی ساخت چرم بسازید. این. ..


آموزش چگونه سطل چرم دست ساز خود را بسازیم!

How to Make Your Own Handmade Leather Bucket!

"به کلاس خوش آمدید! در این دوره آموزشی، نحوه ساخت سطل چرمی دست ساز را با پیروی از روش‌های سنتی ساخت چرم مانند لبه دستی یاد خواهید گرفت. .."


آموزش چگونه کالاهای چرمی قدیمی خود را در چند مرحله ساده تمیز و بازیابی کنید!

How to Clean and Restore Your Old Leather Goods in Few Simple Steps!

به کلاس خوش آمدید! در این دوره آموزشی، می‌آموزید که چگونه می‌توانید اجناس چرمی قدیمی خود را با رعایت چند مرحله ساده تمیز و بازیابی کنید تا آن‌ها شبیه آلو به نظر برسند. ..


آموزش چگونه یک کیف حلقه چرمی کوچک بسازیم!

How to Make a Small Leather Ring Pouch!

"به کلاس خوش آمدید! در این دوره آموزشی، نحوه ایجاد یک کیف چرمی دست ساز برای انگشتر را با استفاده از یک الگو و کاردستی چرمی بسیار ساده یاد خواهید گرفت. .."


آموزش Introduction to Sketchbook Pro - Learning The Interface

Introduction To Sketchbook Pro - Learning The Interface

"به کلاس خوش آمدید! در این دوره، اصول اولیه Sketchbook Pro، یک برنامه طراحی قدرتمند و بسیار آسان برای استفاده را خواهید آموخت. Sketchbook Pro یک نرم افزار است. .."


آموزش طراحی شهری: یک ماشین قدیمی با استفاده از نشانگرهای کپی بکشید!

Urban Sketching: Draw A Vintage Car Using Copic Markers!

"به کلاس خوش آمدید! در این دوره، یاد خواهید گرفت که چگونه یک ماشین قدیمی با استفاده از نشانگرهای حرفه ای بکشید! ساختن این پروژه بسیار سرگرم کننده و آرامش بخش است. .."


آموزش نجاری: چگونه یک کاسه چوبی روی ماشین تراش درست کنیم

Woodworking: How to Make a Wooden Bowl on the Lathe

"سلام! به این کلاس سرگرم کننده و غنی خوش آمدید که در آن یاد خواهید گرفت که چگونه یک کاسه چوبی از پوسته افرا در ماشین تراش بسازید! در این کلاس کل را خواهید دید. .."


آموزش کیف پول باریک چرم دست ساز خود را بسازید!

Make Your Own Handmade Leather Slim Wallet!

به کلاس خوش آمدید! در این دوره، یاد خواهید گرفت که چگونه می‌توانید کیف پول چرم دست‌ساز خود را با پیروی از روش‌های سنتی ساخت چرم بسازید. تی ..


آموزش چگونه آستین شانه ای چرمی دست ساز خود را بسازید!

How To Make Your Own Handmade Leather Hair Comb Sleeve!

"به کلاس خوش آمدید! در این دوره، یاد می‌گیرید که چگونه می‌توانید با پیروی از روش‌های سنتی ساخت چرم، آستین شانه‌ای چرمی دست‌ساز خود را بسازید. .."


آموزش قلم چرمی دست ساز خود را بسازید!

Make Your Own Handmade Leather Pen Holder!

"به کلاس خوش آمدید! در این دوره آموزشی، یاد می‌گیرید که چگونه می‌توانید با پیروی از روش‌های سنتی ساخت چرم، قلم چرمی دست‌ساز خود را بسازید. Th. .."


آموزش یک مهارت جدید در کاردستی بیاموزید: میله های شکلاتی شگفت انگیز را با چرم بسازید!

Learn a New Crafting Skill: Create Amazing Chocolate Bars in Leather!

سلام! به این کلاس سرگرم کننده و غنی خوش آمدید که در آن یاد خواهید گرفت که چگونه میله های شکلاتی دست ساز خود را از چرم بسازید! این کلاس بسیار سرگرم کننده و آسان است! من. ..


آموزش سینی چرمی دست ساز خود را بسازید!

Make Your Own Handmade Leather Valet Tray!

به کلاس خوش آمدید! در این دوره، یاد می‌گیرید که چگونه می‌توانید سینی چرم دست‌ساز خود را با پیروی از روش‌های سنتی ساخت چرم بسازید. Th. ..