Art Hub

همه هنرها در یک مکان

سلام، به Art Hub خوش آمدید، جایی که هنرهای دیجیتال مختلف را یاد خواهید گرفت. محدوده تدریس من شامل عکاسی، فیلمبرداری، تصویرسازی، انیمیشن، تولید صوتی و موارد سه بعدی است. من همه اینها را اینجا آموزش خواهم داد. بنابراین مطمئن شوید که متصل بمانید!

یادگیری مبارک!

دوره های این مدرس:

آموزش ساخت هنرهای برداری در Adobe Illustrator CC

Learn Making Vector Arts in Adobe Illustrator CC

"در این جلسه آموزشی، شما در مورد Vector Arts یاد خواهید گرفت. ما وکتور را در Adobe Illustrator CC خواهیم ساخت. موضوعاتی که در این کلاس خواهید آموخت. .."


آموزش تصاویر خود را برای رسانه های اجتماعی در Adobe LightRoom Classic ویرایش کنید

Edit your Pictures for Social Media in Adobe LightRoom Classic

این کلاس بر اساس استفاده از Adobe LightRoom Classic برای ویرایش تصاویر برای رسانه های اجتماعی بود. نتایج یادگیری این کلاس عبارتند از: Importing Basics LightRoom a. ..


آموزش اصول اولیه دوربین DSLR را بیاموزید

Learn the Basics of DSLR Camera

"این کلاس برای مبتدیانی متمرکز است که تازه وارد دنیای DSLR شده اند. اگر به تازگی یک DSLR جدید تهیه کرده اید یا در حال برنامه ریزی برای تهیه آن هستید اما نمی دانید چگونه از آن استفاده کنید، شما یک ... هستید."


آموزش با استفاده از Adobe After Effects CC هنرهای وکتور علمی تخیلی را متحرک کنید

Animate Sci-Fi Vector Arts using Adobe After Effects CC

"در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از Adobe After Effects CC، هنر وکتور علمی تخیلی را متحرک کنید. در پایان این کلاس، شما قادر خواهید بود؛ PreCompose طلا .."


آموزش روز اول شما در افتر افکت | Adobe After Effects Masterclass قسمت 1

Your Day 1 in After Effects | Adobe After Effects Masterclass Part 1

"Adobe After Effects یکی از استانداردهای صنعت در زمینه پست پروداکشن، جلوه های بصری، موشن گرافیک است و یکی از نرم افزارهای محبوب مورد علاقه است.