Janan Siam

مدیر فنی و مدیر توسعه
جانان سیام یک مدیر فنی مجرب و مدیر توسعه است.

جانان دارای سابقه ای اثبات شده در پیشبرد موفقیت آمیز تیم های توزیع شده جغرافیایی در طراحی و توسعه سیستم های نرم افزاری پیچیده است. او دارای بیش از 15 سال تجربه در مدیریت چرخه عمر برنامه است و می تواند با اطمینان با ذینفعان کسب و کار برای طراحی معماری راه حل و مقابله با توسعه برنامه های کاربردی کامل و مدیریت انتشار همکاری کند. علاوه بر این ، جانان دارای گواهینامه های متعدد مایکروسافت است که نشان دهنده تخصص او در ایجاد برنامه هایی است که از فناوری های وب دات نت استفاده می کنند. راهنمای مهندسین جوان و داوطلب شدن در سازمان زنان که کد می نویسند. هنگامی که او برنامه نویسی نمی کند و تیم های توسعه ای را از دفتر خانه اش رهبری نمی کند ، می بینید که او وقت با کیفیتی را با فرزندان و همسرش سپری می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش شغل توسعه دهنده خود را تسریع کنید

Accelerate Your Developer Career

بیاموزید که مهارت های تقویتی مانند هوش هیجانی و همکاری چند منظوره می تواند به شما در افزایش ارزش خود به عنوان توسعه دهنده نرم افزار کمک کند.


آموزش هسته ASP.NET: امنیت

ASP.NET Core: Security

تکنیک های ایمن سازی و کنترل دسترسی به برنامه های اصلی ASP.NET و محافظت از آنها در برابر حملات رایج را کاوش کنید.


آموزش ASP.NET MVC: چرخه زندگی HTTP درخواست

ASP.NET MVC: HTTP Request Life Cycle

با جستجوی چرخه زندگی درخواست HTTP هنگام حرکت از طریق پلت فرم ASP.NET و چارچوب MVC ، معماری چارچوب MVC را بیاموزید.


آموزش ASP.NET

Learning ASP.NET

درباره کار با ASP.NET بیاموزید ، یک چارچوب عالی که دارای چارچوبی است که می توانید برای ایجاد وب سایت های قوی ، ایجاد خدمات RESTful و ایجاد ارتباطات وب در زمان واقعی استفاده کنید.