Winged Canvas Art

کلاس هایی برای نردهای هنری


ما یک استودیوی آنلاین هنرهای تجسمی مستقر در انتاریو، کانادا هستیم و فهرستی از تصویرگران، طراحان و انیماتورهای حرفه‌ای را با اشتیاق به تدریس نمایندگی می‌کنیم. ما میزبان مهمانی های هنری مجازی، رویدادهای آنلاین و کارگاه های سفارشی برای مدارس در سراسر آمریکای شمالی هستیم. ما همچنین منابع هنری
را برای کلاس‌های درس طراحی می‌کنیم و آموزش‌های هنری رایگان را در کانال YouTube خود ارائه می‌دهیم، به مبتدیان، معلمان و دانش‌آموزان در خانه کمک می‌کنیم به آموزش هنرهای تجسمی با کیفیت از خانه دسترسی داشته باشند.



br>
در Skillshare، ما برنامه‌های ویژه‌ای را در زمینه تصویرسازی، طراحی شخصیت، طراحی فیگور، هنر دیجیتال و کارتون ارائه می‌کنیم -- که منحصراً از فهرست هنرمندان با استعداد ما طراحی شده‌اند!

درباره مربیان ما:


Fei Lu یک هنرمند فیگوراتیو متخصص است در پرتره و رئالیسم معاصر. او دارای مدرک لیسانس تصویرسازی از کالج طراحی مرکز هنر است و بیش از 20 سال است که طراحی فیگور را تمرین و آموزش می‌دهد و به دانش‌آموزانش کمک می‌کند تا وارد مدارس هنری رویاهای خود شوند. فی علاقه زیادی به تدریس، نقاشی کردن و عضویت در یک جامعه خلاق دارد. هدف او سفر به جهان و ثبت لحظات به یاد ماندنی از طریق آثار هنری خود است. بیشتر هنرهای او را در @feiluart در .


ببینید. Felicia Bielby یک هنرمند مفهومی و طراح بازی است. او عاشق طراحی محیط ها، کاراکترها، پایه و رندر مدل های سه بعدی است! او تمام اشکال هنر را تحسین می کند، اما در حال حاضر روی کار دیجیتالی تمرکز می کند، و تا آنجا که می تواند با فناوری آزمایش می کند تا هنر خلق کند! او از بودن در یک جامعه خلاق لذت می‌برد و
همیشه در یک بازی عالی غوطه‌ور است - برخی از بازی‌های مورد علاقه او Skyrim، Ghost of Tsushima، Hotline Miami، Journey و Final Fantasy VII هستند. بیشتر از هنر او را در @fbielbs در .

ببینید

ارونیا موهندران هنرمند و مربی است. او با لیسانس هنر و آموزش، دوست دارد خلاقیت را با یادگیری ترکیب کند و هنرها را با علاقه مندان به هنر به اشتراک بگذارد. او از خلق مناظر طبیعی و به چالش کشیدن خود با وسایل مختلف از جمله طراحی و نقاشی با آبرنگ و گواش لذت می برد. کارهای هنری بیشتر او را در @arruniya.m در .

ببینید


ما عاشق نردهای هنری هستیم! ما به پرورش خلاقیت و مهارت های هنری اختصاص داده ایم زیرا معتقدیم هنر برای بشریت ضروری است. به ماموریت ما بپیوندید تا آموزش هنر را به راحتی برای همه در دسترس قرار دهیم!



ما در آموزش طراحی فیگور، انیمه کاریکاتور، تخصص داریم، هنر دیجیتال و مبانی طراحی.
امیدواریم از درس های ما لذت ببرید. شما را آنلاین می بینیم!

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه یک منظره شهری به سبک انیمه ترسیم کنیم

How to Draw an Anime-Style Cityscape

"مناظر شهری در زندگی واقعی مناظر زیبایی هستند، پس چرا ترسیم آنها را یاد نگیرید؟ این کلاس به شما یاد می دهد که چگونه یک منظره شهری به سبک انیمه در فضایی خیره کننده ایجاد کنید..."


آموزش پاها در طراحی شکل - تسلط بر آناتومی و ژست

LEGS in Figure Drawing - Mastering Anatomy and Poses

"آیا با درک آناتومی پاها مشکل دارید و می خواهید برای تمرین طراحی فیگور به آنها تسلط پیدا کنید؟ به هنرمند فیگوراتیو فی لو بپیوندید تا او شما را راهنمایی کند."


آموزش هنر پیشینه برای مبتدیان: طراحی محیط های کارتونی/زیستگاه موجودات

Background Art for Beginners: Drawing Cartoon Environments / Creature Habitats

"وقتی مردم کارتون را تمرین می کنند، معمولاً یکی از مهم ترین ویژگی ها - پس زمینه را کنار می گذارند! این کلاس شما را از طریق ایجاد یک زیستگاه راهنمایی می کند ...."


آموزش تسلط بر ARMS در طراحی شکل - از آناتومی تا کوتاه‌سازی

Mastering ARMS in Figure Drawing - From Anatomy to Foreshortening

آناتومی بازو و کوتاه‌شدن مفاهیم کلیدی هستند که هر هنرمندی برای خلق بدن‌های واقعی و متناسب باید بداند! مهارت طراحی فیگور خود را بهبود بخشید. ..


آموزش نحوه ترسیم درختان: تصویرسازی یک صحنه فانتزی از طبیعت

How to Draw Trees: Illustrating a Fantasy Nature Scene

"نقاشی طبیعت را در این درس جالب طراحی تراریوم کاوش کنید. در این کلاس، شما در طراحی عناصر مختلف در یک تراریوم و در عین حال تمرکز راهنمایی خواهید شد."


آموزش اصول طراحی: نحوه ترسیم خشخاش [مطالعه خشخاش]

Drawing Fundamentals: How to Draw Poppies [Poppy Study]

"آیا به دنبال گسترش مهارت‌های طراحی خود هستید؟ در این کلاس با در نظر گرفتن فضا، شکل‌ها و ارزش‌ها، با طراحی خشخاش آشنا می‌شوید. از برنامه‌ریزی ...."


آموزش طراحی شکل: روش GSL برای ترسیم پوزهای پویا

Figure Drawing: The GSL Method for Drawing Dynamic Poses

کشیدن افراد می تواند بسیار ترسناک باشد - به خصوص در ژست های پویا! رایج ترین اشتباه در ترسیم شکل برای مبتدیان شروع با خطوط کلی است. ..


آموزش طراحی شکل مانند استادان رنسانس با استفاده از روش GSL

Figure Drawing like Renaissance Masters using the GSL method

"افزودن فرم و عمق به نقاشی های فیگور شما می تواند دشوار باشد، اما لازم نیست! به هنرمند فیگوراتیو فی لو بپیوندید تا نحوه ترسیم فیگورهای شما را آشکار کند. . .."


آموزش اصول طراحی: چگونه یک نقاشی علمی پرنده بکشیم

Drawing Fundamentals: How to Draw a Scientific Bird Drawing

"آیا به دنبال گسترش مهارت‌های طراحی خود هستید؟ در این کلاس، با نقاشی‌های علمی آشنا می‌شوید و با در نظر گرفتن فضا و شکل‌ها، نقاشی پرنده ایجاد می‌کنید. از ...."


آموزش نحوه سایه زدن و ترکیب هنر دیجیتال با MediBang Paint Pro

How to Shade and Blend Digital Art with MediBang Paint Pro

در این کلاس، شما یک تصویر دیجیتالی رنگی با تجربه کمی هنر دیجیتال ایجاد خواهید کرد! پروژه شما نقاشی دیجیتالی یک قطعه سایه دار از f خواهد بود. ..


آموزش FEET در طراحی شکل - تسلط بر تناسبات پا و آناتومی

FEET in Figure Drawing - Mastering Foot Proportions & Anatomy

پاها گاهی اوقات قسمت فراموش شده بدن هستند که اغلب بدون تکنیک واقعی بیرون گذاشته می شوند یا به طور نامتناسب کشیده می شوند. اما پاها مهم هستند -- آنها اکسپرس اضافه می کنند. ..


آموزش ژست در طراحی شکل: تسلط بر ژست های پویا با تمرین زمان بندی شده

Gesture in Figure Drawing: Mastering Dynamic Poses with Timed Practice

"نقاشی‌های بدن انسان نباید سفت و سخت به نظر برسند - باید روان و پویا باشند! به هنرمند فیگوراتیو فی لو بپیوندید تا تکنیک‌های خود را فاش کند و ...."


آموزش طراحی موجودات برای مبتدیان: طراحی شخصیت های ترکیبی با الهام از پوکمون!

Creature Design for Beginners: Drawing Hybrid Characters Inspired by Pokemon!

"آیا طراحی شخصیت را دوست دارید و می خواهید مهارت های خود را بهبود ببخشید؟ در این کلاس، یاد می گیرید که چگونه از ویژگی های دو شخصیت جداگانه استفاده کنید تا یک شخصیت جدید بسازید..."


آموزش چگونه هر حیوانی را به عنوان یک شخصیت زیبا/چیبی/کاوائی ترسیم کنیم

How to Draw Any Animal as a Cute / Chibi / Kawaii Character

"آیا عاشق حیوانات بامزه هستید؟ آیا علاقه مند به یادگیری نحوه ایجاد حیوانات انیمه به سبک چیبی و کاوائی هستید؟ این کلاس شما را از طریق کوچک شدن حیوانات راهنمایی می کند."


آموزش نحوه ترسیم دست های سه بعدی واقع بینانه - آناتومی، تناسبات و ژست های پویا

How to Draw Realistic 3D HANDS - Anatomy, Proportions & Dynamic Poses

"دست‌ها به عنوان بخشی از بدن شناخته شده‌اند که بیشتر مردم برای کشیدن آن تلاش می‌کنند، اما لازم نیست! به هنرمند فیگوراتیو فی لو بپیوندید تا او شما را راهنمایی کند..."


آموزش طراحی سه بعدی شکل: چگونه بدن انسان را با استفاده از فرم ها بسازیم

3D Figure Drawing: How to Construct the Human Body Using Forms

"آیا تا به حال بدن انسان را کشیده اید و فکر می کنید صاف، غیر واقعی یا فاقد عمق به نظر می رسد؟ این کلاس شما را از طریق تغییر دادن نقاشی های ژست خود راهنمایی می کند."


آموزش نحوه ترسیم چهره و زوایای سر برای پرتره/طراحی فیگور/طراحی شخصیت

How to Draw Faces & Head Angles for Portraiture / Figure Drawing / Character Design

ترسیم ساختار سر و چهره ها در زوایای مختلف می تواند مشکل باشد. گاهی اوقات زاویه گیج کننده می شود یا نسبت ها ترسناک می شود، اما اینطور نیست.


آموزش طراحی مد در کاریکاتور: طراحی لباس با الهام از روز مردگان

Fashion Design in Cartooning: Drawing Costumes Inspired by the Day of the Dead

"آیا به دنبال ارتقاء طراحی شخصیت خود هستید؟ این کلاس به شما یاد می دهد که لباس و لباس برای شخصیت های خود طراحی کنید. با الهام از روز مردگان ...."


آموزش چگونه با استفاده از رنگ محدود، چهره های انیمیشن و پرتره شخصیت ها را ترسیم کنیم

How to Draw Anime Faces and Character Portraits Using Limited Colour

"آیا شما یک عاشق انیمیشن هستید که به دنبال بهبود مهارت های طراحی شخصیت خود هستید؟ این کلاس شما را با کشیدن پرتره های انیمه مردانه با رنگ های محدود آشنا می کند! شما..."


آموزش طراحی شی برای مبتدیان: طراحی اقلام جادویی برای یک شخصیت فانتزی

Object Drawing for Beginners: Designing Magical Items for a Fantasy Character

"آیا به دنبال گسترش مهارت‌های طراحی کاراکتر یا هنر فانتزی خود هستید؟ در این کلاس، فهرستی از اقلام جادویی و لوازم جانبی و ... ایجاد می‌کنید."


آموزش معرفی هنر دیجیتال برای مبتدیان کامل با MediBang Paint Pro

Intro to Digital Art for Complete Beginners with MediBang Paint Pro

در این کلاس، شما یک تصویر رنگی دیجیتالی را بدون تجربه هنری دیجیتال قبلی ایجاد خواهید کرد! پروژه شما ایجاد یک تصویر خواهد بود. ..


آموزش تکنیک های سایه زدن برای ترسیم چهره ها و لباس های واقعی

Shading Techniques for Drawing Realistic Figures and Clothing

آیا تا به حال با ترسیم فیگورهای واقع گرایانه به دلیل سایه زدن مشکل داشته اید؟ به هنرمند فیگوراتیو فی لو بپیوندید تا شما را راهنمایی کند تا در این زمینه تکنیک‌های سایه‌زنی را تسلط دهید. ..


آموزش اصول طراحی: نحوه ترسیم اشیاء با دست

Drawing Fundamentals: How to Draw a Hand Holding Objects

"آیا به دنبال گسترش مهارت‌های طراحی خود هستید؟ در این کلاس، با طراحی دست‌ها با در نظر گرفتن فضا، نسبت‌ها، شکل‌ها و ارزش‌ها آشنا می‌شوید. از یادگیری..."


آموزش تصویر شخصیت: چگونه یک جادوگر/جادوگر را ترسیم کنیم

Character Illustration: How to Draw a Magical Wizard / Witch

آیا شما عاشق همه کارتون هستید؟ آیا همیشه شیفته طراحی شخصیت بوده اید و می خواهید تمرین و راهنمایی برای ساختن یک شخصیت اصلی داشته باشید. ..


آموزش اصول طراحی: چگونه ژست های حیوانات گربه را ترسیم کنیم

Drawing Fundamentals: How to Draw Cat Animal Poses

"آیا به دنبال گسترش مهارت های طراحی خود هستید؟ در این کلاس، مجموعه ای از ژست های حیوانات را با در نظر گرفتن فضا و اشکال ایجاد خواهید کرد. از طوفان فکری حیوانات ...."


آموزش ایجاد درخشش و جلوه ها در هنر دیجیتال با MediBang Paint Pro

Creating Glows & Effects in Digital Art with MediBang Paint Pro

در این کلاس، شما یک تصویر دیجیتالی رنگی با تجربه کمی هنر دیجیتال ایجاد خواهید کرد! پروژه شما ایجاد یک تصویر درخشان از a خواهد بود. ..


آموزش چگونه اژدها را بکشیم - جانور پرنده خود را طراحی کنید!

How to Draw Dragons - Design Your Own Flying Beast!

آیا تا به حال سعی کرده اید یک اژدها را بکشید و با گرفتن تناسبات و وضعیت بدنی آن مبارزه کنید؟ این کلاس شما را از طریق ایجاد اژدهایی که در حال پرواز است راهنمایی می کند. ..


آموزش طراحی شخصیت برای مبتدیان: ترسیم یک قهرمان زن - به سبک نینتندو

Character Design for Beginners: Drawing a Female Hero - Nintendo Style

"آیا شما عاشق آمپلی فایر کارتونی، انیمه هستید و می خواهید طراحی شخصیت ها را یاد بگیرید؟ این کلاس شما را با طراحی یک شخصیت الهام گرفته از نینتندو آشنا می کند. شما گوی خواهید بود. ..."


آموزش اصول طراحی: چگونه چشمان واقع بینانه را ترسیم کنیم

Drawing Fundamentals: How to Draw Realistic Eyes

"آیا به دنبال گسترش مهارت های طراحی خود هستید؟ در این کلاس، با ترسیم چشم های واقع گرایانه با در نظر گرفتن فضا، شکل ها و ارزش ها آشنا خواهید شد. از برنامه ریزی ...."


آموزش ابزارها و تکنیک های هنر دیجیتال مبتدی در Medibang Paint Pro

Beginner Digital Art Tools & Techniques in Medibang Paint Pro

"در این کلاس، شما یک تصویر رنگی دیجیتالی با تجربه کم یا بدون تجربه هنر دیجیتال قبلی ایجاد خواهید کرد! پروژه شما ایجاد یک تصویر خواهد بود. ..."


آموزش طراحی شکل - دوره نهایی در نسبت های واقعی انسانی

Figure Drawing - The Ultimate Course in Realistic Human Proportions

"آیا تا به حال با ترسیم یا درک نسبت های انسانی مبارزه کرده اید؟ در این کلاس، هنرمند فی لو پیچیدگی های تناسبات انسانی را در 5 سیم می شکند..."


آموزش طراحی کاراکتر برای مبتدیان: چگونه هیبریدهای انسانی حیوانات زیبا را ترسیم کنیم

Character Design for Beginners: How to Draw Cute Animal Human Hybrids

"طراحی کاراکتر یک راه سرگرم کننده برای گسترش خلاقیت شما و تمرین مهارت های طراحی است. در این کلاس، شما دقیقاً این کار را انجام خواهید داد! با الهام از حیوانات متقاطع معروف. ..."