Asia Noble

Pro Doodler

سلام! نام من آسیا (او) است، یک تصویرگر خودآموخته و یک فریلنسر فعال از سال 2014. هدف من این است که آموخته هایم را به اشتراک بگذارم و یادگیری را برای افراد مبتدی کمتر ترسناک کنم. من برای روزنامه ها، کتاب ها، کمیک ها و شرکت های فناوری مانند یاهو و گوگل تصویرسازی کرده ام. رسانه مورد نظر من شامل جوهر، اکریلیک، رنگ های دیجیتال (Clip Studio و Photoshop) و وکتور (Adobe Illustrator) است

من عاشق ایجاد کلاس‌هایی هستم که بر نرم‌افزارهای در دسترس (بخوانید: مقرون به صرفه) تمرکز می‌کنند، درس‌هایی که در جریان کار از راه سخت آموخته‌اند، و همچنین در مورد زندگی مستقل و تجهیزاتی که استفاده می‌کنم بنویسند. من دهه بیستم خود را صرف سفر به دنیا با بودجه محدود کردم و با نقاشی و طراحی تمام اینها را به صورت مستقل طی کردم.

| توئیتر |

دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر Clip Studio Paint: مبانی ابزارهای کمیک و مانگا برای مبتدیان

Introduction to Clip Studio Paint: Comic and Manga Tools Basics for Beginners

"این کلاس مقدمه ای بر ویژگی های Comic و Manga برنامه تصویرسازی Clip Studio Paint (CSP) است. این کلاس رابط کاربری را تجزیه می کند. ..."


آموزش سبک کارتون خود را کشف کنید 101: مطالعه چهره های کارتونی معروف

Discover Your Cartoon Style 101: Studying Famous Cartoon Faces

" این مجموعه ای از ویدیوها برای کاریکاتوریست های مبتدی خواهد بود. ایده آل برای سازندگان کمیک ساده و علاقمندان. نکته مهم در مورد این روش با وجود s. .."


آموزش مقدمه ای بر Clip Studio Paint: اصول اولیه مطلق برای مبتدیان مطلق

Introduction to Clip Studio Paint: Absolute Basics for Absolute Beginners

"*به روز رسانی ژانویه 2020* من این دوره را به‌صورت مرحله‌ای به‌روزرسانی خواهم کرد تا با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار مطابقت داشته باشد (به‌روزرسانی زمستانی)! اگر نسخه های قدیمی تر را دارید. .."


آموزش مقدمه ای بر Clip Studio Paint: طراحی با مدل های سه بعدی برای مبتدیان

Introduction to Clip Studio Paint: Drawing with 3D Models for Beginners

در این کلاس، دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که چگونه از مدل‌های سه بعدی رایگان در Clip Studio Paint برای استفاده به عنوان ماده مرجع برای طراحی استفاده کنند. این کلاس برای شما مناسب است اگر: خرج کنید. ..