Khin

هنرمند | طراح | مربی


من خین هستم! من یک هنرمند خودآموخته مستقر در آتلانتا، جورجیا با بیش از 20 سال تجربه نقاشی هستم. من عاشق نقاشی با اکریلیک و آبرنگ هستم. من رسانه های مختلف زیادی را در طول سال ها امتحان کرده ام و تقریباً همه آنها را دوست دارم. :)

نقاشی علاقه من از کودکی بوده است. هنر به من کمک می کند تا با درونم ارتباط برقرار کنم و خلاقیتم را کشف کنم. همچنین به من این امکان را می دهد که عشقم به طبیعت و خلقت را در آغوش بگیرم. در نهایت، من را تغذیه می کند تا خلاقیت خود را به روش های زیبا و پر جنب و جوش بیان کنم!


من همچنین بنیانگذار . من از ایجاد طرح های منحصر به فرد و شیک لذت می برم و آثار هنری خود را روی محصولات و هدایای دست ساز به اشتراک می گذارم. فروشگاه های هدیه من در Etsy و را بررسی کنید. Khinspirations همچنین در BuzzFeed، Top Etsy Sellers در گرجستان و سایر وب سایت ها نمایش داده شد!

در زیر تعدادی از تصاویر من از مجموعه "Imperfectly Perfect" که در محصولات دکور خانه به نمایش گذاشته شده است! موضوع این است که نواقص خود را در آغوش بگیرید و خودتان را برای آنچه هستید دوست داشته باشید. این گلابی از بیرون عیوب دارد، اما درونش بسیار نرم و شیرین است! بنابراین این یک یادآوری کامل است که قضاوت نکنیم یا با پوشش مورد قضاوت قرار نگیریم. این اقلام دکور دوست داشتنی با انگیزه ها و الهامات فراوان برای خرید در فروشگاه Society6 من موجود است! زمانی که فرصتی پیدا کردید، سر بزنید! :)

رویای من این است که آنچه را که در سفر هنری ام آموخته ام با دیگر خلاقان به اشتراک بگذارم و به آنها کمک کنم تا سفر هنری خود را نیز آغاز کنند. امیدوارم که من به شما در یادگیری تکنیک ها و نکات و ترفندهای جدید کمک کنم. آنها همچنین به شما کمک می‌کنند تا اعتماد به نفس و مهارت‌هایی را در نقاشی کسب کنید و یک سفر هنری دوست‌داشتنی خودتان را آغاز کنید.

لطفاً پیشرفت من را دنبال کنید و در مورد الهامات من در صفحه اینستاگرام م اطلاعات کسب کنید.

من شما را تشویق می کنم که پروژه های هنری خود را از کلاس های من به اشتراک بگذارید و با استفاده از #khinskillshare مرا تگ کنید. من فقط دوست دارم در یک جامعه خلاق باشم و یکدیگر را به رشد تشویق کنیم. خیلی زیباست!

از اینکه کلاس های من را بررسی کردید متشکرم! به امید دیدار شما در کلاس! :)

دوره های این مدرس:

آموزش آبرنگ برای مبتدیان: نقاشی گام به گام کیک لایه ای سرگرم کننده و آسان

Watercolor for Beginners: Fun and Easy Step by Step Layered Cake Painting

آیا به دنبال ایجاد یک پروژه هنری سرگرم کننده و بهبود مهارت های طراحی و نقاشی خود هستید؟ اگر چنین است، این کلاس برای شما عالی است. در این کلاس ..


آبرنگ برای مبتدیان: آموزش کشیدن و رنگ آمیزی کدو تنبل پاییزی هالووین در آبرنگ

Watercolor for Beginners: Learn to Draw and Paint Autumn Halloween Pumpkin in Watercolor

"آیا به دنبال ایجاد یک پروژه هنری سرگرم کننده و بهبود مهارت های طراحی و نقاشی خود هستید؟ اگر چنین است، این کلاس برای شما عالی است. در این کلاس .."


آموزش آبرنگ: راهنمای کامل مبتدیان برای نقاشی یک صدف سرگرم کننده و آسان

Watercolors: A Complete Beginner's Guide to Painting a Fun and Easy Seashell

"آیا به دنبال ایجاد یک پروژه هنری سرگرم کننده و پر جنب و جوش هستید؟ آیا می خواهید مهارت های طراحی و نقاشی خود را بهبود ببخشید؟ اگر چنین است، این کلاس برای شما عالی است. در هفتم .."


آموزش آبرنگ: راهنمای مبتدیان برای نقاشی یک غذای خوشمزه

Watercolor: A Beginner's Guide to Painting a Yummy Treat

یک فنجان قهوه یا چای بردارید، قلم مو را بردارید و بیایید با این دوره آموزشی آرامش بخش و سرگرم کننده نقاشی آبرنگ قدم به قدم شروع کنیم! در این دوره شما با. .."


آموزش آبرنگ: راهنمای مبتدیان برای نقاشی یک میوه پر جنب و جوش

Watercolors: A Beginner's Guide to Painting a Vibrant Fruit

"یک فنجان قهوه یا چای بردارید، یک قلم مو بردارید و بیایید با این دوره آموزشی آرامش بخش و سرگرم کننده نقاشی آبرنگ قدم به قدم شروع کنیم! در این دوره، شما. .."


آموزش آبرنگ: راهنمای کامل مبتدیان برای نقاشی یک خوراکی شیرین

Watercolor: A Complete Beginner's Guide to Painting a Sweet Treat

"آیا به دنبال ایجاد یک پروژه هنری سرگرم کننده و بهبود مهارت های طراحی و نقاشی خود هستید؟ اگر چنین است، این کلاس برای شما عالی است. در این کلاس .."