Michael Cooper-Stachowsky

کاوشگر خلاق

من عاشق یادگیری هستم، و کار روزانه من این است که به دانش آموزان یاد بدهم چگونه در شغل خود و در دانشگاه موفق شوند. اگر بتوانم آن را یاد بگیرم، می‌خواهم اشتیاقم را با همه به اشتراک بگذارم.

من دوره هایی را در دو حوزه اصلی تدریس می کنم - بهره وری و مشاوره شغلی و هنر! من می دانم که این دو چیز بسیار متفاوت به نظر می رسند، اما آنها از طریق اشتیاق من به آموزش و یادگیری متحد شده اند.

من یک طراحی شهری خودآموخته از کانادا هستم. من همیشه به طراحی و طراحی علاقه داشتم، اما نتوانستم واقعاً یاد بگیرم که چگونه این کار را انجام دهم تا اینکه شروع به تمرکز انرژی خلاقانه‌ام کردم و طراحی و طراحی را به عنوان مجموعه‌ای از مشکلات برای حل تلقی کردم. من دوست دارم روشی را که یاد می‌گیرم آموزش دهم - با یک مشکل شروع می‌کنم و به شما ایده‌هایی می‌دهم تا از طریق آنها کار کنید و از آنها عبور کنید. برای کلاس های آینده بیشتر مرا دنبال کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش تئوری رنگ مبتدی برای شورشیان: چگونه یک پالت انتخاب کنیم و از مخلوط کردن گل جلوگیری کنیم

Beginner Color Theory for Rebels: How to choose a palette and stop mixing mud

"این کلاس برای هنرمندان جدید (یا افراد باتجربه!) طراحی شده است که نمی توانند به خوبی درک کنند که چرا همیشه گل را با هم مخلوط می کنند.


آموزش فرفره های چوبی خود را بسازید و تزئین کنید

Make and decorate your own wooden spinning tops

"به کلاس ما خوش آمدید! برای یک تجربه جذاب آماده شوید زیرا ما شما را در فرآیند ایجاد تاپ های نخ ریسی از ابتدا راهنمایی می کنیم. در این کو. .."


آموزش نکات طراحی شهری: بافت‌های ساده را با جوهر اضافه کنید تا طرح‌هایتان برجسته شود!

Urban Sketching Tips: Add simple textures with ink to make your sketches pop!

"قلم و جوهر یک رسانه باورنکردنی است و به طور گسترده توسط طراحان شهری، روزنامه‌نگاران مسافرتی، و هنرمندانی که در یک استودیو کار می‌کنند استفاده می‌شود.   همچنین چالش برانگیز است..."


آموزش نقاشی اکریلیک مبتدی - ترکیب تکنیک ها و درک مواد

Beginner Acrylic Painting - Blending techniques and understanding materials

به عنوان یک نقاش اکریلیک مبتدی، من سؤالات زیادی داشتم - انواع مختلف رنگ ها چه بودند؟ آیا باید از بوم استفاده کنم؟ تابلوها؟ آیا می توانم روی کاغذ نقاشی کنم؟ چطوری ..


آموزش نکات نوشتن جلد نامه: نوشتن یک جلد نامه برنده

Cover Letter Writing Tips: Writing a Winning Cover Letter

آیا شما یک جویای کار جدید هستید یا به دنبال ایجاد تغییر هستید؟ در این دوره، نکات برنده خود را با شما در میان می گذارم تا به نامه شما توجه شود. من به دنبال یک. ..


آموزش چالش های هنری در تمام طول سال - متعهد شوید، رشد کنید، به اشتراک بگذارید!

Art challenges all year long - commit, grow, share!

"آیا تا به حال گیر کرده اید و احساس می کنید که فقط نیاز به ایجاد چیزی دارید اما نمی توانید بفهمید که چه چیزی؟ اگر شما هم مانند من هستید، ممکن است از تمرکز بهره ببرید..."


آموزش سایه قلم و جوهر برای طراحی شهری و هنرهای زیبا

Pen and Ink Shading for Urban Sketching and Fine Art

"قلم و جوهر یک رسانه فوق‌العاده ساده است - فقط با استفاده از سیاه و سفید می‌توانید جلوه‌های باورنکردنی، عمق و نوع منحصربه‌فردی از کنتراست‌های بالا ایجاد کنید.


آموزش بازی جوهر خود را ارتقا دهید: Inktober با موفقیت تکمیل شد

Up your ink game: Successfully completing Inktober

"Inktober یک راه عالی برای ارتقای بازی جوهر شما و لذت بردن از کار با جوهر است!  این یک رویداد سالانه است که هر ماه اکتبر اتفاق می افتد، که در آن درخواست ها منتشر می شوند و ...."


آموزش نکات نوشتن رزومه و نامه همراه برای جویندگان کار جدید

Resume and cover letter writing tips for new job seekers

"این یک نکته-22 است: برای به دست آوردن شغل به تجربه نیاز دارید، اما برای کسب تجربه به شغل نیاز دارید! وقتی تازه شروع به کار می کنید چه کار می کنید؟ چه دانشجو باشید. ..."


آموزش نکات طراحی شهری: طرح های خود را حول یک موضوع قرار دهید

Urban Sketching Tips: Basing your sketches around a theme

"آیا شما یک طراح شهری جدید هستید که کاملاً مطمئن نیستید که چه چیزی را بکشید و نقاشی کنید؟   آیا به بلوک هنرمند گیر کرده اید و حتی نمی توانید مداد خود را روی کاغذ بگذارید..."