Paul Olusola

هنرمند سه بعدی

سلام، نام من پل است.


هنرمند و طراح گرافیک سه بعدی راه حل محور با استعداد خلاقانه برای تبدیل ایده های پیچیده به مجموعه ای از تصاویر مفید و طرح های مرتبط. من با استودیوهای خلاق کار کرده ام و اکنون یک فریلنسر هستم که تجربیاتم را در مورد skillshare به اشتراک می گذارد. لطفاً مرا در LinkedIn و .

دنبال کنید

دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر هنر ترکیب بندی سه بعدی با Cinema 4D

Introduction to 3D composition art with Cinema 4D

این کلاس برای هر کسی که علاقه مند به یادگیری و تمرین ترکیب سه بعدی با استفاده از Cinema 4d است طراحی شده است. شما قادر خواهید بود مرحله فرآیند را مطالعه و تمرین کنید. ..


آموزش با Cinema 4D یک جزیره سه بعدی سرگرم کننده ایجاد کنید

Create a fun 3D island with Cinema 4D

"در این جلسه به هنرمند سه بعدی پل اولوسولا بپیوندید، جایی که او به شما نشان می دهد که چگونه با استفاده از Cinema 4D یک تصویر جزیره سه بعدی سرگرم کننده ایجاد کنید، خواه قبلاً چگونه می دانید یا ...."


آموزش هنر ترکیب سه بعدی با Blender 3D

3D composition art with Blender 3D

"در این جلسه، هنرمند 3D Paul Olusola به شما نشان می دهد که چگونه با استفاده از نرم افزار رایگان سه بعدی Blender 3D، یک هنر ترکیب سه بعدی ایجاد کنید. این کلاس برای هر کسی طراحی شده است.


آموزش ایجاد یک اتاق متحرک برای موشن گرافیک

Creating an animated room for motion graphics

در این جلسه به هنرمند سه بعدی پل اولوسولا بپیوندید، جایی که به شما نشان می دهد چگونه با استفاده از Cinema 4D یک اتاق متحرک برای موشن گرافیک ایجاد کنید. این جلسه نیاز دارد ..


آموزش طراحی گرافیک: نکات تصویرسازی سه بعدی، فرآیند و تایم لپس

Graphics Design: 3D Illustration Tips, Process and Timelapse

در این جلسه به هنرمند سه بعدی پل اولوسولا بپیوندید، جایی که او به شما نشان می دهد که چگونه با استفاده از Cinema 4D و Photoshop تصاویر سه بعدی عالی بسازید، چه عاشق سه بعدی باشید و چه wa. ..


آموزش تصویرسازی انتزاعی متحرک با Cinema 4D برای حرکت و طراحی وب

Animated abstract illustration with Cinema 4D for Motion and web design

"در این کلاس، هنرمند سه بعدی پل اولوسولا نحوه استفاده از Cinema 4D برای ایجاد یک تصویر انتزاعی متحرک برای حرکت یا وب را نشان می دهد. هدف از این ...."


آموزش موشن گرافیک سه بعدی با Cinema 4D و After Effect

3D motion graphics with Cinema 4D and After effect

"**تسلط بر هنر طراحی حرکت سه بعدی: یک سینمای 4 بعدی و ماجراجویی افترافکت** به من در Skillshare بپیوندید تا سفری پنج قسمتی به قلب حرکت سه بعدی داشته باشید. .."