Karl Ots

کارشناس ابر و سایبری، MVP Azure، مدیر منطقه ای مایکروسافت کارل OTS یک متخصص ابر و امنیت سایبری، و همچنین نویسنده، سخنران و مخترع اختراع شده است.

کارل معتقد است که فن آوری های ابر کلید تحول دیجیتال موفق هستند. او دارای طیف گسترده ای از تخصص Azure است که او در کار خود به عنوان VP امنیت ابر در سوئیس باز می شود.

Karl از سال 2011 با مایکروسافت Azure کار کرده است، همه چیز را از ارائه رهبری فناوری به مشتریان شرکت می کند صحبت کردن در کنفرانس های فناوری مانند مایکروسافت آتش سوزی و (ISC) ² نشست امن. کارل یک مدیر منطقه ای مایکروسافت، مایکروسافت ارزشمند ترین حرفه ای (MVP) حرفه ای (MVP) در Azure، و سیستم های اطلاعاتی گواهینامه امنیتی حرفه ای (CISSP) است.
دوره های این مدرس:

آموزش Azure for DevOps: Containers

Azure for DevOps: Containers

همانطور که برای آزمون Azure for DevOps (AZ-400) آماده می شوید ، سرویس های مبتنی بر کانتینر را در Microsoft Azure ، از جمله Azure Container Registry و Azure Kubernetes Service کاوش کنید.


آموزش Azure for Developers: با Azure Application Gateway بهینه شوید

Azure for Developers: Optimize with Azure Application Gateway

بیاموزید Azure Application Gateway چیست ، چگونه می توان از آن برای بهینه سازی بارهای قدیمی و اصلی بلاک استفاده کرد و همچنین چگونه می توان برنامه های ابری را با Application Gateway معماری کرد.


آموزش Azure Developer Associate (AZ-204) Cert Prep: اجرای Azure Security

Azure Developer Associate (AZ-204) Cert Prep: Implement Azure Security

با استفاده از ابزارهای کلیدی و بهترین شیوه های Azure، نحوه ایمن سازی برنامه های خود را بیاموزید. این دوره همچنین می تواند شما را برای آزمون توسعه راه حل های Microsoft Azure (AZ-203) آماده کند.


آموزش Azure: بهترین شیوه های امنیتی (AZ-204)

Azure: Security Best Practices (AZ-204)

بیاموزید چگونه با استفاده از ابزارهای اصلی Azure و بهترین روش ها ، برنامه های خود را ایمن کنید. این دوره همچنین می تواند شما را برای آزمون Developing Solutions for Microsoft Azure (AZ-203) آماده کند.


آموزش Azure for Developers: بهترین روش های امنیتی

Azure for Developers: Security Best Practices

بیاموزید چگونه با استفاده از ابزارهای اصلی Azure و بهترین روش ها ، برنامه های خود را ایمن کنید. این دوره همچنین می تواند شما را برای آزمون Developing Solutions for Microsoft Azure (AZ-203) آماده کند.


آموزش معماری امنیت ابری برای سازمان

Cloud Security Architecture for the Enterprise

ستون‌های اصلی طراحی یک معماری امنیت ابری را به روشی ابری-آگنوستیک که شامل چه چیزی و چرایی یک معماری امنیت ابری است را بررسی کنید.