Eric Chappell

مشاور و مدرس 3D عمران با بیش از 20 سال مهندسی عمران اریک چاپل یک مشاور سه بعدی عمران و یک مربی برنده جایزه با بیش از 20 سال مهندسی عمران است.

اریک چاپل ، EIT ، یک مشاور سه بعدی عمران و یک مربی برنده جایزه با بیش از بیست سال تجربه است در رشته مهندسی عمران. وی از ابتدای تأسیس ، مشاوره ، آموزش و پشتیبانی از Civil 3D را ارائه داده است. او مقالات ، مقالات سفید ، کتابها ، و سایر موارد مشاوره ای و آموزشی را که به نفع دانشجویان ، کاربران ، مربیان و حتی کارمندان Autodesk بوده است ، بیشمار نوشته است. اریک کارمند Autodesk است و ارتباط بسیار نزدیک با تیم توسعه نرم افزار و جامعه 3D Civil دارد. او سخنران بسیار بالایی در دانشگاه Autodesk است و به طور مرتب در وبلاگ محبوب خود شرکت می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش Autodesk Civil 3D 2021

Autodesk Civil 3D 2021 Essential Training

برای مهندسی عمران ، طراحی و نقشه برداری با AutoCAD Civil 3D 2021 بلند شوید و در حال اجرا باشید. بیاموزید که چگونه مدل سازی سطوح ، طرح بندی بسته ها ، ایجاد شبکه های لوله ای و موارد دیگر را انجام دهید.


آموزش Cert Prep Autodesk Certified Professional: Civil 3D برای طراحی زیرساخت

Cert Prep Autodesk Certified Professional: Civil 3D for Infrastructure Design

در مورد مباحث و مهارتهای ضروری لازم برای استفاده در آزمون Autodesk Certified Professional: Civil 3D for Infrastructure Design اطلاعات کسب کنید.


آموزش اتوکد Civil 3D: طراحی پروژه های مسکونی

AutoCAD Civil 3D: Designing Residential Projects

در Autodesk Civil 3D دستورالعمل عملی در مورد ایجاد بسته و درجه بندی قرعه کشی دریافت کنید. بیاموزید که چگونه با ساده سازی پروژه ها و ارزیابی سناریوها با ابزارهای توسعه 3D Civil Land پروژه ها را ارزیابی کنید.


آموزش طراحی جاده: InfraWorks 360

Roadway Design: InfraWorks 360

با Roadway Design برای InfraWorks 360 بلند شوید و بدوید و بیاموزید که چگونه سریعاً جاده های خود را ایجاد و به اشتراک بگذارید.


آموزش اتوکد Civil 3D: تقاطع جاده های جدید با جاده های موجود

AutoCAD Civil 3D: Intersecting New Roads with Existing Roads

بیاموزید چگونه از ابزارهای طراحی تقاطع در Civil 3D استفاده کنید تا تقاطع های بین جاده های موجود و جاده های جدید را دقیق طراحی کنید.


آموزش اتوکد Civil 3D: طراحی لوله های فشار

AutoCAD Civil 3D: Pressure Pipe Design

بیاموزید که چگونه از ابزارهای طرح بندی ویژه در AutoCAD Civil 3D برای ایجاد ، ویرایش و مستند سازی طرح های لوله فشار خود استفاده کنید.


آموزش ضروری InfraWorks 2017

InfraWorks 2017 Essential Training

یادگیری Infraworks 360 - برنامه ریزی و نرم افزار طراحی اولیه از Autodesk- در حالی که استفاده از مهارت های جدید خود را به یک پروژه طراحی یک جامعه مسکونی کامل برجسته.


BIM 360: آموزش اسناد

BIM 360: Docs Essential Training

بیاموزید که چگونه از Autodesk BIM 360 Docs ، ابزار مدیریت و همکاری اسناد برای ساخت ، معماری ، مهندسی و موارد دیگر استفاده کنید.


آموزش Civil 3D: طراحی اساسی جاده

Civil 3D: Basic Roadway Design

با طراحی 3D 3D ، نرم افزار قدرتمند مهندسی عمران ، اصول طراحی راه را بیاموزید.


آموزش Infraworks

Learning Infraworks

با InfraWorks طرح های اولیه سه بعدی ایجاد و تجسم کنید. بیاموزید که چگونه مناظر سه بعدی موجود را شبیه سازی کرده و طرح های خود را بسازید تا ببینید که وضعیت هرکدام در دنیای واقعی چگونه است.


آموزش ضروری Autodesk Civil 3D 2022

Autodesk Civil 3D 2022 Essential Training

برای مهندسی عمران ، طراحی و نقشه برداری با Autodesk Civil 3D 2022 بلند شوید و در حال اجرا باشید. بیاموزید که چگونه مدل سازی سطوح ، طرح بندی بسته ها ، ایجاد شبکه های لوله ای و موارد دیگر را انجام دهید.


آموزش مقدمه ای بر BIM 360: نسل بعدی

Introduction to BIM 360: Next Gen

آشنایی کامل با ویژگی ها و مزایای BIM 360 ، نسل بعدی پلت فرم BIM مبتنی بر ابر را از Autodesk دریافت کنید.


آموزش Autodesk Civil 3D 2023 Essential Training

Autodesk Civil 3D 2023 Essential Training

با Autodesk Civil 3D 2023 برای مهندسی عمران، طراحی و نقشه برداری راه اندازی کنید. نحوه مدل‌سازی سطوح، چیدمان بسته‌ها، ایجاد شبکه‌های لوله و موارد دیگر را بیاموزید.


آموزش اتوکد Civil 3D: طراحی سیستم های لوله جاذبه

AutoCAD Civil 3D: Designing Gravity Pipe Systems

برای ترسیم مدل های 2D و 3D سیستم های لوله جاذبه مانند فاضلاب طوفان ، فاضلاب بهداشتی و غیره از ویژگی های شبکه لوله 3D اتوکد استفاده کنید.


آموزش اتوکد Civil 3D: طراحی سایت

AutoCAD Civil 3D: Site Design

بیاموزید که از AutoCAD Civil 3D برای پروژه های طراحی سایت مانند درجه بندی و طراحی طوفان استفاده کنید.