Abul Hassan

دوره های این مدرس:

آموزش هر چیزی را از عدد (1 تا 10) ترسیم کنید

Draw anything from the Numerical (1 to 10)

"این کلاس طراحی شده است تا به مبتدیان و بچه ها کمک کند و راهنمایی کنند که چگونه کاراکترهای مختلف را با کمک اعداد انگلیسی ترسیم کنند. اعداد در ou استفاده می شوند."


آموزش از نوک انگشتان خود به سبک دست آزاد گل بکشید

Draw flowers from the tip of your fingers, Freehand style

"این کلاس برای کمک به مبتدیان طراحی شده است تا نحوه شروع طراحی با فرم دست آزاد را راهنمایی کنند. هنر نوعی تطبیق پذیری ذهن انسان است. هر چه بیشتر شما. .."


آموزش هنر سایه مدادی: پرندگان عشق با گل های تزئینی

Pencil Shading Art: Love Birds with Decorative Flowers

"این کلاس طراحی شده است تا به مبتدیان کمک کند و راهنمایی کنند که چگونه از هنر طراحی با حداقل مواد و منابع لذت ببرند. سایه زدن با مداد یک فناوری است..."


آموزش هر چیزی را از حروف (A تا Z) بکشید

Draw anything from the letters (A to Z)

این کلاس برای کمک به مبتدیان و بچه ها طراحی شده است که چگونه کاراکترهای مختلف را با کمک الفبای انگلیسی ترسیم کنند. الفبای اصلی هستند. ..


آموزش هنر سرگرم کننده با مداد رنگی: منظره

Fun Art with Colour Crayon: Scenery

"این کلاس طراحی شده است تا به مبتدیان کمک کند و راهنمایی کنند که چگونه نقاشی ها را با کمک مداد رنگی طراحی کنند و رنگ آمیزی کنند. کلمه منظره توصیف کننده ... است."


آموزش هنر سبک دست آزاد، کار سایه مداد

The Art of Freehand Style, A Pencil Shading Work

این کلاس برای کمک به مبتدیان طراحی شده است تا نحوه شروع طراحی با استفاده از مداد با فرم دست آزاد را راهنمایی و راهنمایی کنند. هنر یک فعالیت خلاقانه است که تصویر را بیان می کند. ..


آموزش هنر مداد رنگی: انواع مختلف فصول

Colour Crayon Art: Different types of Seasons

"این کلاس برای کمک به مبتدیان و کودکان طراحی شده است که با آموزش نحوه ترسیم انواع مختلف فصول که طبیعت را نیز روشن می کنند، به آنها کمک و راهنمایی کنند."


آموزش هنر قلم طرح رنگی: طاووس و گلدان گل

Colour Sketch Pen Art: Peacock and a Flower vase

"این کلاس طراحی شده است تا به مبتدیان کمک کند و راهنمایی کنند که چگونه نقاشی ها را با کمک قلم های طرح رنگی طراحی و رنگ آمیزی کنند. تطبیق پذیری هوما ...."