Alexey Brin

طراح حرکت

من طراح حرکت هستم با حدود 8 سال سابقه کار. من دوست دارم صحنه های ساده و پیچیده را با صحنه های فناوری ایجاد کنم. اکنون من یک فیلم سینمایی هستم و آموزش های 4 بعدی و افتر افکت به زبان روسی را در وبلاگ من ارسال می کنم.

من پیام‌های زیادی از مخاطبان انگلیسی زبان درباره آموزش‌هایم دریافت کردم، بنابراین می‌خواهم سعی کنم (حتی زبان انگلیسی من خیلی خوب نیست) دانشم را از طریق Skillshare به اشتراک بگذارم.

دوره های این مدرس:

آموزش Cinema 4D: Redshift Optimization

Cinema 4D: Redshift Optimisation

"در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه می‌توانیم با تغییر تنظیمات زمان رندر را در Redshift کاهش دهیم. مزایای Sampling overrides settings را مطالعه می‌کنیم، فعال می‌کنیم. ..."


آموزش Cinema 4D و Redshift: رندر دو بعدی به سه بعدی

Cinema 4D and Redshift: 2D vector to 3D render

این کلاس موضوعاتی مانند انتقال بردارها به صحنه سه بعدی را پوشش می دهد. شما خواهید دانست که چه داده هایی را می توان به راحتی از فایل Adobe Illustrator منتقل کرد، چه پلاگین c. ..


آموزش Cinema 4D و Redshift: Building Glass Composition and Animation

Cinema 4D and Redshift: Building Glass Composition and Animation

"در این کلاس ما از Cinema 4D و Redshift برای ایجاد انیمیشن حلقه‌پذیر هندسه شیشه‌ای استفاده خواهیم کرد. ما از یک افکتور mogpraph برای ساده‌سازی فرآیند anumation استفاده خواهیم کرد.


آموزش Cinema 4D: Creating Flourish Design

Cinema 4D: Creating Flourish Design

" در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه از ابزارهای spline که در Cinema 4D ساخته شده‌اند، استفاده کنید تا به عنصری شکوفا برسید و سپس یک طرح کامل با آن بسازید. اگر بله .."


آموزش Cinema 4D (R20+) و Redshift: Inflate Morphing

Cinema 4D (R20+) and Redshift: Inflate Morphing

"در این کلاس از ابزارهای دینامیکی اولیه Cinema 4D (R20) و کلونر موگراف برای ایجاد افکت شکل‌گیری باد استفاده خواهیم کرد. رندر نهایی با کمک Red انجام می‌شود.


آموزش CINEMA 4D: بهبود 4 اشتباه رایج نورپردازی

CINEMA 4D: Improving 4 Common lighting mistakes

" در این کلاس از Cinema 4D و Redshift استفاده خواهیم کرد تا نحوه جلوگیری از اشتباهات نورپردازی را که هنرمندان سه بعدی، به ویژه مبتدیان در کار خود انجام می دهند، بررسی کنیم. من به شما نشان خواهم داد. .."


آموزش Cinema 4D: 4 نکته برای بهبود نور

Cinema 4D: 4 Tips for lighting improvement

"در این کلاس ما از Cinema 4D و Redshift استفاده خواهیم کرد تا ببینیم چه روش‌ها و امکاناتی برای بهبود نور در سناریوهای مختلف داریم. با این موارد برخورد خواهیم کرد: . .."


آموزش Cinema 4D (R20+) و Redshift: Virus/Bacteria

Cinema 4D (R20+) and Redshift: Virus / Bacteria

در این کلاس نحوه استفاده از ابزار Cinema 4D R20+ را برای ایجاد شکل ویروس ارگانیک نشان خواهم داد. ما از Redshift برای رندر نتیجه خود و سیستم متریال آن برای fo استفاده خواهیم کرد. ..


آموزش Cinema 4D و Redshift: Crystal Looking Shapes

Cinema 4D and Redshift: Crystal Looking Shapes

"در این کلاس، از Cinema 4D برای ایجاد یک شکل هندسی کریستالی از ابتدا با مواد انکساری استفاده خواهیم کرد. این یک گردش کار رویه ای خواهد بود.