Chris Hartjes

کریس هارتجس از سال 1998 در حال ساخت برنامه های کاربردی وب در همه اشکال و اندازه ها بوده است، از کاتالوگ برای گردآوری سی دی برای دی جی های حرفه ای تا وب سایت های دوستیابی در مقیاس بزرگ. کریس که یک مصرف کننده بزرگ نرم افزار منبع باز است، سعی می کند از طریق وبلاگ خود، با سخنرانی در کنفرانس ها و با سازماندهی True North PHP (http:truenorthphp.ca) به جامعه پاسخ دهد. او همچنین به قدرت تست و اتوماسیون به عنوان سلاح های مخفی برای سازمان ها برای ارائه سریع برنامه های کاربردی با کیفیت بالا معتقد است. او در میلتون، انتاریو، کانادا با همسر رنج کشیده اش، دو دختر، خوک پشمالویی که خود را به شکل گربه درآورده است، و تناسخ خدای رومی دنیای اموات به شکل گربه زندگی می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش Play by Play: Test-Driven PHP with Chris Hartjes

Play by Play: Test-Driven PHP with Chris Hartjes

کریس با استفاده از یک دستگاه سخت افزاری Spark Core و Travis CI notification API یک اعلان کننده سیستم ساخت را با PHP آزمایش محور پیاده سازی می کند.


آموزش PHP: آزمایش برنامه های قدیمی

PHP: Testing Legacy Applications

بیاموزید که چگونه آزمون هایی را برای پایه های کد PHP قدیمی بنویسید. کشف کنید که چرا کد قدیمی می تواند برای آزمایش دشوار باشد ، چگونه می توانید تعیین کنید چه چیزی را آزمایش کنید و چگونه می توانید سناریوهای آزمایش را برنامه ریزی و بسازید.