Fanny Angeles

Fanny Angeles یک مشاور است که در مدیریت BIM و آموزش BIM و Revit تخصص دارد. Fanny باعث می شود که با درگیر شدن در موارد واقعی کلمه در این زمینه برای آگاهی کامل ، مأموریت خود را در تخصص خود حفظ کنید - اطمینان از دانش او در مورد BIM فراتر از تئوری ، - این تمرکز به طور طبیعی منجر به تبدیل شدن به یک شریک اصلی در SXD Group USA ، شرکتی با هدف ایجاد شیوه ها ، فن آوری ها و ابزارهای BIM در دسترس کاربران اصلی اعم از معماران ، صاحبان ، مهندسین و پیمانکاران شد. افزایش استفاده از BIM در فرانسه منجر به نیاز بسیاری از شرکت ها برای یادگیری BIM و Revit در مدت زمان بسیار کمی شد. او به عنوان یک مشاور BIM ، از پروژه هایی در فرانسه و خارج از کشور پشتیبانی کرده است. او در خارج از کشور ، تیم ها را مدیریت می کند و برنامه ها را برای کمک به شرکت ها در رسیدن به اهداف BIM خود مدیریت می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر استاندارد جهانی BIM ISO

Introduction to ISO Global BIM Standards

چارچوبی را که برای کار با BIM در سراسر جهان نیاز دارید یاد بگیرید. استانداردهای جهانی BIM را که توسط سازمان بین المللی استاندارد (ISO) تعریف شده کاوش کنید.


آموزش بنیادهای BIM

BIM Foundations

کشف کنید که چگونه BIM (مدل سازی اطلاعات ساختمان) می تواند مزایای تجاری را به متخصصان AEC در طراحی خانه ها یا تصور مجدد زیرساخت های کل شهرها برساند.


آموزش Revit: مدلسازی بهترین روشها برای BIM

Revit: Modeling Best Practices for BIM

درباره بهترین روش های مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) برای گردش کار پروژه Revit مشترک بیاموزید.