Afzaal Ahmad Zeeshan

Afzaal Ahmad Zeeshan یک مهندس ارشد نرم افزار از Rabwah ، پاکستان است و برای توسعه منظم روزمره ، از NET Core و Node.js خوشش می آید. او در زمینه Cloud ، Mobile و API متخصص است. افضال با پلتفرم Azure تجربه دارد و دوست دارد کتابخانه ها/نرم افزارهای چند پلتفرمی را با NET Core ایجاد کند. Afzaal یک Alibaba Cloud MVP است ، دو بار به دلیل رهبری جامعه در توسعه نرم افزار ، پنج برابر وضعیت CodeProject MVP برای نوشتن و راهنمایی فنی و 4 برابر وضعیت MVP C # Corner در همان زمینه به وی امتیاز Microsoft MVP اعطا شده است. Afzaal یک منبع فعال فعال در GitHub و GitLab است ، شما می توانید او را به عنوان afzaal-ahmad-zeeshan پیدا کنید.
دوره های این مدرس:

آموزش اشکال زدایی و مدیریت خطا در Spring Framework 5

Debugging and Error Handling in Spring Framework 5

اشکالات و استثناهای کشف نشده در برنامه های Spring 5 شما منجر به تجربه کاربری ضعیف می شود و برنامه شما را در معرض حملات مخرب قرار می دهد. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه برنامه های Spring 5 خود را اشکال زدایی کنید و استثناها را در برنامه خود مدیریت کنید.


آموزش بهینه سازی و امنیت وردپرس

WordPress Optimization and Security

ایمن سازی سایت وردپرس به بهبود تجربه مشتری کمک می کند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه بهترین شیوه های امنیتی را پیاده سازی کنید و وب سایت خود را برای عملکرد خوب بهینه کنید.


آموزش اصول GitLab

GitLab Fundamentals

GitLab یک پلت فرم پیشرو DevOps برای تیم هایی با هر اندازه است. این دوره به شما می آموزد که چگونه از GitLab برای مدیریت پروژه ها و ارسال سریع برنامه های ایمن و سازگار به بازار استفاده کنید.


آموزش امنیت داده ها با OpenSSL

Data Security with OpenSSL

در این دوره آموزشی، راه اندازی، پیکربندی و اعتبار سنجی OpenSSL را در محیط سازمانی یاد خواهید گرفت.


آموزش حاکمیت داده: درک مدیریت داده ها

Data Governance: Understanding Data Management

این دوره شما را با مهارت ها و دانش مورد نیاز برای ایجاد پلتفرم های داده تنظیم شده و سازگار که به حریم خصوصی و اعتماد کاربر احترام می گذارد، مجهز می کند.


آموزش جلسات IT Ops: Windows Copilot First Look

The IT Ops Sessions: Windows Copilot First Look

در این جلسه IT Ops، یاد می‌گیرید که چگونه Windows Copilot می‌تواند به شما در دستیابی به حداکثر بهره‌وری در دستگاه‌های Windows 11 کمک کند.


آموزش اشکال زدایی و مدیریت خطا در Spring Framework 6

Debugging and Error Handling in Spring Framework 6

اشکالات و استثناهای کشف نشده در برنامه های Spring 6 شما منجر به تجربه کاربری ضعیف می شود و برنامه شما را در معرض حملات مخرب قرار می دهد. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه برنامه های Spring 6 خود را اشکال زدایی کنید و استثناها را در برنامه خود مدیریت کنید.


آموزش مدیریت و اتصال داده ها با استفاده از کتابخانه صفحه بندی

Managing and Binding Data Using the Paging Library

صفحه‌بندی داده‌های شما به بهبود عملکرد برنامه شما کمک می‌کند و تجربه کاربر را بدون هیچ تلاشی افزایش می‌دهد. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از کتابخانه صفحه بندی اندروید برای افزودن صفحه بندی به برنامه های اندرویدی خود استفاده کنید.


آموزش موارد استفاده و بهترین روش ها در صنعت LangChain

LangChain Industry Use Cases and Best Practices

ساخت برنامه‌های استدلال آماده تولید به بهترین شیوه‌ها نیاز دارد. این دوره به شما می آموزد که چگونه صنعت از چارچوب LangChain اول هوش مصنوعی و بهترین شیوه های آن استفاده می کند.


آموزش استفاده از حاشیه نویسی در جاوا (گواهی برنامه نویس جاوا SE 11 1Z0-819)

Using Annotations in Java (Java SE 11 Developer Certification 1Z0-819)

حاشیه نویسی در جاوا به شما کمک می کند تا کد خود را خوانا کنید و به کامپایلر کمک می کند تا متادیتا برای انواع جاوا شما تولید کند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از حاشیه نویسی های داخلی استفاده کنید، یادداشت های جاوا سفارشی را توسعه دهید، و آنها را در برنامه های کاربردی دنیای واقعی اعمال کنید.


آموزش ایجاد فرم با Flutter

Creating Forms with Flutter

Flutter SDK ابزارک های داخلی را در اختیار شما قرار می دهد که کاربران می توانند با استفاده از آنها فرم های زیبا ، بومی و جذاب برای رابط های همراه اول ایجاد کنند. این دوره به شما نحوه ایجاد رابط های فرم سفارشی و نحوه نوشتن اعتبار برای ورودی کاربر را آموزش می دهد.


آموزش Azure Redis Cache

Azure Redis Cache

بیاموزید چگونه با Azure Cache for Redis ، یک واسط حافظه پنهان داده و پیام امن ، عملکرد برنامه Azure خود را به حداکثر برسانید.


آموزش استقرار برنامه های ASP.NET Core 6 Blazor در Azure

Deploying ASP.NET Core 6 Blazor Applications to Azure

ASP.NET Core 6 Blazor مدل های استقرار هیبریدی و سرور یا سمت کلاینت را ارائه می دهد. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه مدل استقرار صحیح را برای برنامه های تجاری خود انتخاب کنید.