Bonnie Siegler

بانی سیگلر بنیانگذار شرکت مشهور طراحی هشت و نیم است. مشتریان اخیر شامل رسانه های شرکت کننده ، شب دیر با ست مایرز ، کتابخانه عمومی بروکلین ، مجموعه معیارها ، خانه تصادفی ، شنبه شب زنده و بنیاد فرانک لوید رایت است. قبل از هشت و نیم ، بانی استودیوی طراحی شماره 17 را با شریک امیلی اوبرمن همکاری کرد. در شماره 17 ، مشتریان بونی شامل یادبود و موزه ملی 11 سپتامبر ، Saturday Night Live ، The Daily Beast ، Late Night with Jimmy Fallon ، 30 Rock، Sex and the City، Lucky، SuperFreakonomics، مجله Colors، This Life American، Mercer هتل ، هتل دریایی ، Chateau Marmont و چهار رستوران Jean-Georges Vongerichten. در حالی که در شماره 17 بود ، بانی همچنین به عنوان مدیر خلاق نیوزویک پس از نظارت بر طراحی مجدد کامل خود خدمت کرد. بانی به یکی از 50 طراح تأثیرگذار که امروز توسط Graphic Design USA کار می کند رأی داده شد و یک طراح برجسته در پروژه میراث کلاب مدیر هنری بود. او به عنوان رئیس کنفرانس ملی طراحی AIGA در سال 2013 ، که قبلاً در کنفرانس های طراحی و تلویزیون AIGA برای کنفرانس های فیلم و تلویزیون در سال های 1999 و 2001 کراکت و ریاست آن را انجام داده بود ، بانی همچنین فرماندهی ایکس ، یک مسابقه زنده با طراحی و برنامه های آینده را ایجاد و تولید کرد. پنج مورد آخر کنفرانس ملی طراحی AIGA. او همچنین به طور گسترده سخنرانی می کند ، اخیراً در Adobe MAX در لس آنجلس. کار استودیوی او در بایگانی طراحی دائمی AIGA است و وی همچنین در هیئت ملی خود و به عنوان خزانه دار فصل نیویورک خدمت کرده است. کارهای وی توسط کلوپ هنرهای هنری ، کلوپ کارگردانان نوع ، انجمن طراحان انتشارات ، جوایز وببی و انجمن طراحی پخش پخش شده است. بانی در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ییل و دانشکده هنرهای تجسمی تدریس کرده است ، یک هنرمند و مدرس مهمان در دانشکده طراحی رود آیلند (RISD) و کالج هنر انستیتوی مریلند (MICA) بوده است ، و کوپمن 2014 بود. صندلی برجسته در هنرهای تجسمی در دانشگاه هارتفورد. قبل از راه اندازی شرکت خود در سال 1993 ، در شبکه های MTV کار کرد و قبل از آن نیز در دانشگاه کارنگی ملون در زمینه طراحی گرافیک تحصیل کرده است.
دوره های این مدرس:

آموزش طراحی خوب تجارت را پیش می برد

Good Design Drives Business

طراحی خوب برای رانندگی در تجارت بسیار مهم است. کشف کنید که چگونه طراحان برجسته ای مانند شان آدامز و ایمی بالیت از راه حل های طراحی شده برای موفقیت در شرکت استفاده می کنند


آموزش کار با خلاقیت ها

Working with Creatives

بیاموزید که چگونه با ذهنیت ، مشکلات عاطفی و هرج و مرج گاه به گاه یک همکاری خلاقانه کنار بیایید. کشف کنید که چگونه اهداف بصری خود را بیان کنید و جهت مشخصی تعیین کنید.


آموزش چگونه در طراحی شغل پیدا کنیم

How to Get a Job in Design

بونی سیگلر پاسخ س questionsالات متداول طراح درباره نحوه دستیابی به شغل را ارائه می دهد. بیاموزید که چگونه رزومه برنده بنویسید ، چگونه خود و کار خود را ارائه دهید و موارد دیگر.


آموزش بونی سیگلر: طراحی شغل طراحی خود

Bonnie Siegler: Designing Her Design Career

در این مستند ، در مورد بانی سیگلر - بنیانگذار شرکت های طراحی شماره 17 و هشت و نیم - بیاموزید ، زیرا او در حرفه خود و آنچه باعث موفقیت یک طراح برجسته می شود ، تأمل می کند.


آموزش یادگیری جهت هنری

Learning Art Direction

آیا علاقه مند به گام بعدی در حرفه طراحی گرافیک خود هستید؟ یاد بگیرید که برای یک مدیر هنری موثر چه کاری لازم است.