Andy Schwanbeck

اندی شووانبک یک مدرس است که در زمینه طراحی گرافیک ، طراحی صنعتی و طراحی مفهوم تخصص دارد. اندی همچنین در زمینه استراتژی تحقیق و طراحی تخصص دارد. وی دارای مدرک هایی در طراحی صنعتی (کارشناسی از دانشگاه هنر) و طراحی ارتباطات تصویری (MFA از دانشگاه ایالتی کنت) است. اندی فعالیت خود را به عنوان طراح محصول و مدل ساز در لیون فرانسه آغاز کرد. علاقه مستمر وی به طراحی گرافیکی و سه بعدی ، وی را به سمت حرفه خود در طراحی گرافیک تجربی سوق داد. در اینجا تحقیقات وی به استفاده از طرح گرافیکی تجربی برای اتصال مجدد جوامع جداگانه شهری پرداخته است. اندی به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه آمریکایی و دانشگاه ایالتی کنت خدمت کرده است. او همچنان به تدریس در آموزش عالی می پردازد و در یک طراحی طراحی ، شرکت بزرگ طراحی کوچک ، شریک است.
دوره های این مدرس:

آموزش تحقیق طراحی یادگیری

Learning Design Research

با استفاده از تحقیقات مربوط به طراحی ، فرآیند طراحی خود را دوباره احیا کنید. مقدمه ای در مورد تحقیق در زمینه طراحی کسب کنید و بیاموزید که چقدر توانایی ساخت طرح های عالی را دارد.


آموزش تحقیق در زمینه طراحی: تقویت روابط طراح و مشتری

Design Research: Enhancing the Designer-Client Relationship

بیاموزید که چگونه می توانید با مشتری خود رابطه پربارتری ایجاد کنید ، خرید بیشتری داشته باشید و در نهایت دانش دانش را در روند طراحی خود تقویت کنید.