Daniel Lachance

مشاور، مربی، نویسنده و ویراستار Lachance IT Consulting
دانیل لاکنس مشاور، مربی، نویسنده و ویراستار Lachance IT Consulting Inc.

A دانیل، مبشر IT با انگیزه و پرشور، بیش از 20 سال تجربه در پیاده سازی و پشتیبانی از انواع سخت افزار و نرم افزار دارد. مهارت های او شامل مدیریت سیستم، آموزش فنی فناوری اطلاعات و برنامه ریزی و اجرای راه حل های فناوری مرتبط با شبکه است.
دوره های این مدرس:

آموزش CCSK Cert Prep: 4 امنیت داده برای محاسبات

CCSK Cert Prep: 4 Data Security for Computing

آمادگی خود را برای آزمون CCSK پیش ببرید و مهارت هایی را که برای تهیه محرمانه بودن داده های در حال انتقال و در حالت استراحت در ابر نیاز دارید ، فرا بگیرید.


آموزش پیکربندی رمزگذاری Windows Server 2019 EFS و BitLocker

Configuring Windows Server 2019 EFS and BitLocker Encryption

Windows Server 2019 بسیاری از ابزارهای امنیتی را فراهم می کند. این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از BitLocker ، بوت سیستم عامل ایمن را برنامه ریزی ، پیاده سازی و مدیریت کنید و همچنین با استفاده از فایل سیستم رمزنگاری (EFS) و BitLocker از داده ها در حالت استراحت محافظت کنید.


آموزش CCSK Cert Prep: 1 Cloud Architecture

CCSK Cert Prep: 1 Cloud Architecture

این دوره به شما کمک می کند تا برای آزمون Certificate of Cloud Security Knowledge (CCSK) امتحان کنید و همچنین برای تکنسین های IT که قصد استفاده از خدمات رایانش ابری را دارند نیز مفید است.


آموزش یادگیری SSL - TLS

Learning SSL/TLS

مهارت های لازم برای برنامه ریزی ، پیاده سازی و حفظ اکوسیستم زیرساخت های کلید عمومی (PKI) را که از گواهینامه های امنیتی SSL / TLS پشتیبانی می کند ، بیاموزید.


آموزش مبانی حرفه ای فناوری اطلاعات: رویه های عملیاتی

IT Professional Fundamentals: Operational Procedures

سیاست‌های سازمانی معمولاً مبتنی بر پایبندی به قوانین و مقررات قابل اجرا است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از اجرای فعالیت های فناوری اطلاعات در راستای سیاست های سازمانی اطمینان حاصل کنید.


آموزش مبانی حرفه ای فناوری اطلاعات: عیب یابی سخت افزار و شبکه

IT Professional Fundamentals: Hardware and Network Troubleshooting

تکنسین های A+ باید توانایی تشخیص و حل مشکلاتی را که در محیط های سخت افزاری و شبکه مرتبط با فناوری اطلاعات رخ می دهند، داشته باشند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه مشکلات سخت افزاری و شبکه اجتناب ناپذیر را در کمترین زمان ممکن حل کنید.


آموزش مبانی حرفه ای فناوری اطلاعات: عیب یابی نرم افزار

IT Professional Fundamentals: Software Troubleshooting

تکنسین های فناوری اطلاعات باید نه تنها در عیب یابی سخت افزاری مهارت داشته باشند، بلکه باید بتوانند مشکلات مربوط به نرم افزار را نیز حل کنند. این دوره به شما می آموزد که با استفاده از یک رویکرد ساختاریافته که زمان خرابی را به حداقل می رساند، به مسائل نرم افزاری برخورد کنید.


آموزش مبانی رایانه ای: عیب یابی سخت افزار و شبکه

Computer Fundamentals: Hardware and Network Troubleshooting

در این دوره شما با روش استاندارد عیب یابی 6 مرحله ای آشنا خواهید شد و نحوه استفاده از این روش برای حل مشکلات مربوط به سخت افزار مانند چاپگرها ، مانیتورها و تلفن های هوشمند را کشف خواهید کرد.


آموزش CCSK Cert Prep: 5 امنیت برنامه و مدیریت هویت برای رایانش ابری

CCSK Cert Prep: 5 Application Security and Identity Management for Cloud Computing

آمادگی خود را برای آزمون CCSK پیش ببرید و مهارت هایی را که نیاز دارید برای حفظ برنامه های امن و مدیریت هویت برای برنامه های مبتنی بر ابر یاد بگیرید.


آموزش طراحی و اجرای سیاست های امنیتی

Designing and Implementing Security Policies

Pluralsight یک شریک رسمی یا مرکز آموزش معتبر EC-Council نیست. در این دوره شما درک درستی از عملکردهای مناسب و چگونگی طراحی سیاست های امنیتی خود در چارچوب الزامات قانونی و نظارتی را کسب خواهید کرد.


آموزش Splunk برای تجزیه و تحلیل امنیتی و نظارت

Splunk for Security Analytics and Monitoring

نحوه برنامه ریزی استقرار و مدیریت اکوسیستم Splunk را بیاموزید.


آموزش CCSK Cert Prep: 2 زیرساخت امنیتی برای Cloud

CCSK Cert Prep: 2 Infrastructure Security for Cloud

بیاموزید که چگونه سرویس های مبتنی بر cloud را ایمن کنید و همچنین محیط سرویس های IT را در داخل خود ایمن کنید و در آماده سازی خود برای آزمون CCSK Cert Prep پیشرفت کنید.


آموزش وقایع امنیتی: نظارت بر دارایی ها و توپولوژی

Security Event Triage: Monitoring Assets and Topology

محافظت از شبکه شما اکنون بیش از هر زمان دیگری مهم است. شما می توانید این کار را با مقایسه آنچه می دانید باید در شبکه وجود داشته باشد با اسکن های شبکه و آسیب پذیری فعلی به منظور شناسایی دستگاه ها و ترافیک غیر طبیعی شبکه انجام دهید.


آموزش مبانی کامپیوتر: رویه های عملیاتی

Computer Fundamentals: Operational Procedures

از طریق این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه انواع مختلفی از اسناد مربوط به IT را ایجاد و استفاده کنید ، چگونه داده های خصوصی را ایمن نگه دارید و چگونه دستگاه های تلفن همراه را ایمن کنید. همچنین در مورد مدیریت تغییر متمرکز و کاهش نرم افزارهای مخرب اطلاعات کسب خواهید کرد.


آموزش هک اخلاقی: رایانش ابری

Ethical Hacking: Cloud Computing

بیاموزید که هنگام مطالعه برای نسخه 10 آزمون گواهی اخلاقی هکر (CEH) ، چگونه منابع مستقر در فضای ابری را ارزیابی و سخت کنید.


آموزش CCSK Cert Prep: 3 مدیریت Cloud Security و Risk

CCSK Cert Prep: 3 Managing Cloud Security and Risk

آمادگی خود را برای آزمون CCSK پیش ببرید و مهارت های لازم برای شناسایی دارایی های مبتنی بر ابر و خطرات مربوط را بیاموزید.


آموزش سخت شدن دستگاه

Device Hardening

Pluralsight یک شریک رسمی یا مرکز آموزش معتبر EC-Council نیست. کاهش سطح حمله برای تأمین امنیت شرکت مهم است. این دوره بینشی در مورد چگونگی سخت شدن سیستم های IT برای محافظت از دارایی های IT دیجیتال فراهم می کند.


آموزش دسترسی به شبکه و احراز هویت

Network Access and Authentication

Pluralsight یک شریک رسمی یا مرکز آموزش معتبر EC-Council نیست. این دوره نحوه ایمن سازی مکانیسم های احراز هویت برای محافظت از دارایی های دیجیتال را نشان می دهد.


آموزش دیوارهای آتش و تشخیص نفوذ

Firewalls and Intrusion Detection

Pluralsight یک شریک رسمی یا مرکز آموزش معتبر EC-Council نیست. این دوره شامل مواردی است که شما باید در مورد راه حل های امنیتی از مفاهیم تا اجرا بدانید.


آموزش VPN ها و شبکه های بی سیم

VPNs and Wireless Networks

Pluralsight یک شریک رسمی یا مرکز آموزش معتبر EC-Council نیست. در این دوره با پیکربندی VPN ها ، Wi-Fi و بلوتوث و راه های کاهش خطرات مرتبط آشنا خواهید شد.


آموزش Learning System Center 2016 Endpoint Protection

Learning System Center 2016 Endpoint Protection

بیاموزید چگونه برای به حداقل رساندن حوادث بدافزار در شرکت ، از System Center Endpoint Protection استفاده کنید.


آموزش مبانی کامپیوتر: عیب یابی نرم افزار

Computer Fundamentals: Software Troubleshooting

از طریق این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه مشکلات دسک تاپ ویندوز و سیستم عامل های دستگاه تلفن همراه را حل کنید. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه دستگاه های تلفن همراه را سخت کنید و چگونه عفونت های مخرب را کاهش دهید.


آموزش پیکربندی فایروال ویندوز برای ویندوز سرور 2019

Configuring Windows Firewall for Windows Server 2019

کنترل و ایمن سازی ترافیک به و از هاست ویندوز سرور 2019 وضعیت امنیتی سازمان شما را افزایش می دهد. فایروال Windows Defender در ویندوز سرور 2019 گنجانده شده است و می توان آن را با استفاده از ابزارهای رابط کاربری گرافیکی و همچنین cmdlet های PowerShell مدیریت کرد.


آموزش مدیریت اشتراک های Microsoft Azure

Managing Microsoft Azure Subscriptions

Microsoft Azure یک پلت فرم محاسبات ابری در کلاس سازمانی جهانی است. این دوره نشان می دهد که چگونه می توان از طریق برنامه ریزی هزینه ابر ، برچسب گذاری منابع و مدیریت منابع ابری واگذار شده ، مدیریت مناسب ابر بر اشتراک ها به دست آورد.


آموزش مبانی و پروتکل های شبکه

Network Fundamentals and Protocols

Pluralsight یک شریک رسمی یا مرکز آموزش معتبر EC-Council نیست. IPv4 هنوز پروتکل رایج اینترنت است ، اما IPv6 در حال جلب توجه است. این دوره اساس ایمنی سخت افزار و نرم افزار شبکه را ایجاد می کند.


آموزش CCSK Cert Prep: The Basics

CCSK Cert Prep: The Basics

با نحوه آماده شدن ، ثبت نام و شرکت در آزمون Certificate of Cloud Security Knowledge آشنا شوید.


آموزش اجرای امنیت جسمی

Implementing Physical Security

Pluralsight یک شریک رسمی یا مرکز آموزش معتبر EC-Council نیست. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از امنیت و در دسترس بودن سیستم های IT اطمینان حاصل کنید. نرم افزار مورد نیاز: EXO5 و Windows Server 2016.


آموزش مبانی کامپیوتر: سخت افزار

Computer Fundamentals: Hardware

از طریق این دوره ، شما توانایی شناسایی ویژگیهای داخلی و خارجی سخت افزار رایانه را پیدا خواهید کرد که نیازهای خاص رایانه را برطرف می کنند. همچنین با فن آوری چاپ و دستگاه های چاپ چند منظوره آشنا خواهید شد.


آموزش خطرات ، آسیب پذیری ها و تهدیدها

Risks, Vulnerabilities, and Threats

Pluralsight یک شریک رسمی یا مرکز آموزش معتبر EC-Council نیست. این دوره ارزیابی خطر ، کاهش بدافزار ، انواع حمله های مخرب و اسکن آسیب پذیری را پوشش می دهد.


آموزش مبانی حرفه ای فناوری اطلاعات: سخت افزار

IT Professional Fundamentals: Hardware

این دوره به شما نحوه تعیین نوع سخت افزار کامپیوتر IT و همچنین نحوه اتصال قطعات به رایانه از جمله دستگاه های ذخیره سازی و چاپ چند منظوره را آموزش می دهد.


آموزش Learning System Center 2016 مدیر خدمات

Learning System Center 2016 Service Manager

با System Center 2016 Service Manager (SM) شروع کنید. بیاموزید که SM چگونه به شما کمک می کند تا درخواستهای خدمات IT و مدیریت حوادث و مشکلات سازمانی را پیاده سازی ، ردیابی و پشتیبانی کنید.


آموزش در حال بهبودی از مشکل

Recovering from Trouble

Pluralsight یک شریک رسمی یا مرکز آموزش معتبر EC-Council نیست. این دوره به شما می آموزد که چگونه برای تهیه پشتیبان و بازیابی اطلاعات در چارچوب پاسخ به حادثه برنامه ریزی کنید.


آموزش SSL/TLS برای مبتدیان: ایمن سازی ارتباطات شبکه

SSL/TLS for Beginners: Securing Network Communications

مهارت‌هایی را که برای برنامه‌ریزی، پیاده‌سازی و نگهداری اکوسیستم زیرساخت کلید عمومی (PKI) که از گواهی‌های امنیتی SSL/TLS پشتیبانی می‌کند، بیاموزید.


آموزش CCSK Cert Prep: 6 عملیات امنیتی ابر

CCSK Cert Prep: 6 Cloud Security Operations

هنگام بررسی نحوه ارائه دهندگان ابر برای اطمینان از همسویی خدمات امنیتی آنها با اهداف تجاری ، برای امتحان CCSK آماده شوید.


آموزش مانیتورینگ و تحلیل شبکه

Network Monitoring and Analysis

Pluralsight یک شریک رسمی یا مرکز آموزشی معتبر EC-Council نیست. این دوره تکنیک های اسکن و مانیتورینگ شبکه را برای اطمینان از عملکرد بهینه شبکه و شناسایی نقض امنیت شبکه پوشش می دهد.


آموزش وقایع امنیتی: استفاده از هشدارهای موجود در مورد دستگاه امنیتی

Security Event Triage: Leveraging Existing Security Device Alerts

شناسایی فعالیت مشکوک شبکه می تواند از نقض جدی امنیت جلوگیری کند. با نظارت بر گزارش های متمرکز دستگاه می توانید مشکلات امنیتی بالقوه را به موقع برطرف کنید.