Jim Cowan

تهیه کننده برنامه درسی ، مدرس ، ارائه دهنده
Jim Cowan توسعه دهنده ، مدرس و ارائه دهنده برنامه درسی است.

جیم به آموزش توسعه دهندگان محتوا ، 15 دانشگاه و صدها شرکت خدمات آموزشی ارائه داده است که بیش از 6500 دانشجو را درگیر کرده است. زمینه های تخصصی وی عبارتند از یادگیری ، قابلیت همکاری بین محصولات نرم افزاری و غلبه بر موانع تصویب BIM. با پیشینه ای که در صنعت معماری ، مهندسی و ساختمان (AEC) ریشه دارد ، جیم مهارت خود را به عنوان یک مربی و دانش عمیق خود در مورد نحوه استفاده از نرم افزار Autodesk را در نقش فعلی خود به عنوان مشاور BIM در Microdesk به ارمغان می آورد.

قبل از شروع حرفه ای موفقیت آمیز با تمرکز بر فناوری در حال توسعه طراحی ، جیم به عنوان معمار و معمار منظر کار می کرد. این کار زندگی او است که به دیگران کمک کند نرم افزار پیچیده ای را که اکنون صنعت AEC را هدایت می کند ، درک کنند. علاوه بر این ، او علاقه زیادی به پایداری دارد ، از جمله تجزیه و تحلیل نور روز ، مطالعات خورشیدی ، تجزیه و تحلیل روشنایی و استفاده از ساختمان های مدل درست.
دوره های این مدرس:

آموزش Revit: معماری منظر BIM Techniques

Revit: Landscape Architecture BIM Techniques

بیاموزید که چگونه Revit را به ابزاری مفید برای معماری منظر تبدیل کنید.


آموزش Navisworks Advanced

Navisworks Advanced

با کشف برخی از ویژگی های هیجان انگیز در Novisworks ، مهارت های خود را افزایش دهید. درباره مجموعه جستجو ، ایجاد انیمیشن ، کار با ابزار Clash Detective و موارد دیگر اطلاعات کسب کنید.


آموزش Formit Pro

Learning Formit Pro

اصول FormIt Pro - ابزار طراحی و تجزیه و تحلیل مفهومی Autodesk - را برای اندازه گیری ، طراحی شماتیک ، ارائه و تجزیه و تحلیل انرژی بیاموزید.


آموزش Revit Insight: تجزیه و تحلیل انرژی

Revit Insight: Energy Analysis

Autodesk Insight - یک نرم افزار قدرتمند تجزیه و تحلیل عملکرد ساختمان - را در گردش کار طراحی خود بگنجانید. بیاموزید که چگونه از داده ها برای هدایت پروژه های ساختمانی با مصرف انرژی استفاده کنید.