Ben Bishop

بن بیشوپ خالق کمیک از ماین است. او نخستین کتاب خود را نوشت ، تصویر سازی و خودنویس کرد ، رمانی گرافیکی 300 صفحه ای به نام ناتان غارنشین در سال 2008 که چند اثر کوچکتر دیگر نیز به دنبال آن آمد. وی در سال 2011 برای کتاب برنده جایزه Lost Trail: Nine Days Alone in بیابان ، تصویرهایی را ارائه داد ، این رمان گرافیکی داستان معروف دون فندلر با عنوان "گمشده در کوهی در ماین" است. در دو سال گذشته ، بن داستان کوتاهی را برای Archaia's The Reason for Dragons و همچنین جلوه های هنری مربوط به سریال لاک پشت های Teenage Mutant Ninja Teenage Mutant Ninja نمایش داده است. او در حال حاضر در کار کتاب بعدی خود ، AGGREGATE ، یک رمان گرافیکی تصمیم تقسیم است که او از طریق Kickstarter بودجه سخت کار می کند. بن همیشه علاقه مند است که درباره فرصت های انتشار یا کمیسیون ها بشنود. لطفا در صورت تمایل به وی به آدرس ben.bishart@gmail.com ایمیل بفرستید و بیشتر کارهای وی را در www.bishart.net بررسی کنید.
دوره های این مدرس:

آموزش مداد سازی یک صفحه کتاب طنز

Penciling a Comic Book Page

بیاموزید که چگونه کتاب های طنز را ترسیم کنید. نگاهی به روند مداد سازی بن بیشاپ ، خالق کمیک ، زیرا او از متن به صفحه کاملاً مصور می رود.


آموزش نقاشی شخصیت های کمیک خوب و بد

Drawing Good and Evil Comic Book Characters

نحوه ترسیم شخصیت های کتاب های کمیک - شخصیت های خبیث و ابرقهرمانان - را در این آموزش های ساده طراحی از بن بیشاپ بیاموزید.


آموزش کتابهای طنز: مرکب سازی و تصفیه دیجیتال

Comic Books: Digital Inking and Refinement

بیاموزید که چگونه طنز را به صورت دیجیتال جوهر کشی کنید. بن بیشاپ خالق طنز با استفاده از نمونه هایی از رمان گرافیکی خود ، <em> The Aggregate </em> ، دو روش برای مرکب سازی کمیک در فتوشاپ نشان می دهد.


آموزش یادگیری داستان نویسی رمان گرافیکی

Learning Graphic Novel Storyboarding

بیاموزید که چگونه از تکنیک های فیلم استوری بورد برای درک ترکیب عکس ، سازگاری و حرکت شات در یک قاب استفاده کنید و در ساخت پنل های کتاب های مصور خود ، از این تکنیک ها استفاده کنید.


آموزش Photoshop: رنگ آمیزی شخصیت های کمیک بوک

Photoshop: Coloring Comic Book Characters

بیاموزید که چگونه در فتوشاپ رنگ ، سایه ظریف و محیط های ساده را به نقاشی های شخصیت های کمیک خود اضافه کنید.


آموزش طراحی پوسته های پویا با متن و گفتگو در کمیک ها

Designing Dynamic Layouts with Text and Dialog in Comics

هنر و صنعت طرح کمیک را بیاموزید. نحوه دستیابی به تعادل پویا بین هنر و متن ، از جمله روایت ، گفتگو و جلوه های صوتی را بیابید.