Willard Williams

ویلارد بیش از 15 سال است که از ArchiCAD استفاده می کند و روی تعدادی از پروژه های پیچیده کار کرده است ، از فناوری پارامتری استفاده می کند تا تیم هایی با اندازه های مختلف بتوانند اهداف خود را برآورده کنند و از آنها فراتر روند. ویلارد همچنین به افراد و سازمان ها آموزش داده است كه چگونه از ArchiCAD چه از نظر كارآیی و چه از نظر سازمانی بهتر استفاده كنند. این درک عمیق از نرم افزار از زمانی شروع شد که وی در دوران دانشکده معماری استفاده از این نرم افزار را آغاز کرد. علاقه او به معماری و طراحی آمیخته با راه حل های پارامتری او را به صف اول فن آوری های نوظهور و افراد در سراسر جهان تبدیل کرده است.
دوره های این مدرس:

آموزش Archicad 24

Archicad 24 Essential Training

بیاموزید که چگونه از Archicad 24 استفاده کنید ، ابزاری که معماران در صنعت معماری-مهندسی-ساخت و ساز (AEC) برای طراحی ساختمان از کانسپت تا ساخت استفاده می کنند.


آموزش BIM-VDC برای ساخت و ساز

BIM-VDC for Construction

مدیریت اطلاعات ساختمان (BIM) و طراحی و ساخت مجازی (VDC) را کاوش کنید. برای به دست آوردن پیشنهادات ، فشار دادن پاکت طراحی و تحت تأثیر قرار دادن مشتریان ، از آخرین فن آوری استفاده کنید


آموزش ARCHICAD 23

ARCHICAD 23 Essential Training

بیاموزید که چگونه از ARCHICAD 23 استفاده کنید ، ابزاری که معماران در صنعت معماری-مهندسی-ساخت و ساز (AEC) برای طراحی ساختمان ها از کانسپت تا ساخت استفاده می کنند.


آموزش ایجاد الگوهای سفارشی در ARCHICAD

Creating Custom Templates in ARCHICAD

در طول این درس ها ، ما با یادگیری نحوه ایجاد الگوهای سفارشی متناسب با استانداردهای دفتر ، زیبایی و انتخاب های شخصی خود ، به عمق ARCHICAD خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: ARCHICAD 18.