Tony Carcamo

تونی کارکامو رئیس جمهور راه حل های یادگیری مدنی CAD است. راه حل های یادگیری عمران CAD (CCLS) آموزش های داخلی و آنلاین را برای دانشجویان و شرکت های مهندسی عمران در تگزاس و خارج از ایالت ارائه می دهد. CCLS علاوه بر خدمات آموزشی خود ، قالب های شخصی شرکت AutoCAD Civil 3D و پشتیبانی مدیریت از راه دور CAD را ایجاد می کند. پشتیبانی کامل از طراحی مهندسی عمران را برای توسعه دهندگان و شرکتهای مهندسی در پروژه های تجاری و مسکونی فراهم می کند. ارائه می دهد و تجزیه و تحلیل چرخش وسیله نقلیه و مدل سازی تجسم اولیه 3D. تونی در نقش فعلی خود در CCLS ، آموزش AutoCAD Civil 3D ، اتوکد ، ردیابی وسایل نقلیه و InfraWorks و همچنین پشتیبانی فنی را ارائه می دهد. وی دارای چندین گواهینامه مرتبط ، از جمله متخصص BIM دارای گواهینامه Autodesk: راه حل راه و بزرگراه ، و عضو نخبگان خبره Autodesk است.
دوره های این مدرس:

آموزش InfraWorks 2020

InfraWorks 2020 Essential Training

با InfraWorks 2020 بلند شوید و بیاموزید. بیاموزید که چگونه از ویژگی های قدرتمند این برنامه مهندسی و طراحی برای پروژه های مسکونی ، تجاری و جاده ای خود استفاده کنید.


آموزش آمادگی Cert: AutoCAD Civil 3D Certified Professional (2020)

Cert Prep: AutoCAD Civil 3D Certified Professional (2020)

برای تبدیل شدن به یک حرفه ای معتبر AutoCAD Civil 3D مطالعه کنید. مهارت های خود را در اهداف اصلی آزمون ، از جمله کار با سبک ها ، ایجاد سطوح و طراحی بسته ها ، تازه کنید.