Marcos Silva

طراح و انیماتور

سلام! من مارکوس هستم و یک طراح/انیماتور مستقر در لندن، بریتانیا هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش در 10 - طراحی یک پوستر الهام بخش در ایلاستریتور

Learn in 10 - Design a Inspirational Poster in Illustrator

"Learn in 10 مجموعه ای از کلاس های کوتاه است که برای به اشتراک گذاشتن تکنیک های عالی در مدت زمان کوتاهی طراحی شده است. در این کلاس، نحوه ایجاد طراحی a را خواهید آموخت. .."


آموزش طراحی خلاقانه پوستر #002

Creative Poster Design #002

"سلام به همه، و به کلاس طراحی پوستر خلاقانه جدید من خوش آمدید! این کلاس شامل درس های کوچکی است که هر مرحله از هر پوستر را پوشش می دهد. ما خواهیم رفت. .."


آموزش طراحی پوستر رترو گرافیک #001

Retro Graphics Poster Design #001

" سلام به همه، و به این پوستر جدید کلاس: Retro Graphics خوش آمدید ما یک پوستر جدید طراحی خواهیم کرد، این بار با ظاهر و احساس یکپارچه سازی بر روی آن. ما خواهیم بود. .."


آموزش طراحی پوستر #008 در Adobe Illustrator

Poster Design #008 In Adobe Illustrator

"به "طراحی پوستر #008 در Adobe Illustrator خوش آمدید". در این کلاس، من تخصص خود را در ایجاد پوسترهای خیره کننده با استفاده از Adobe Illustrator به اشتراک خواهم گذاشت. خواه شما...


آموزش در 10 - تصویر تایپوگرافی پویا

Learn in 10 - Dynamic Typography Illustration

"Learn in 10 مجموعه ای از کلاس های کوتاه است که برای به اشتراک گذاشتن تکنیک های عالی در مدت زمان کوتاه طراحی شده است. در این کلاس، نحوه ایجاد Dynamic را یاد خواهید گرفت. .."


آموزش طراحی پوستر تایپوگرافی معاصر

Contemporary Typography Poster Design

" سلام به همه و به کلاس Skillshare من خوش آمدید! امروز ما این 3 پوستر مختلف تایپوگرافی معاصر را طراحی خواهیم کرد. بیشتر طراحی به صورت من انجام خواهد شد. .."


آموزش مقدمه ای بر طراحی گرافیک: طراحی پوستر شماره 007

Intro to Graphic Design: Poster Design #007

"درباره این کلاس! سلام به همه، و به معرفی من برای طراحی گرافیک خوش آمدید: طراحی پوستر #007 در Adobe Illustrator این کلاس از درس های کوچکی تشکیل شده است که خواهد شد. .."


آموزش طراحی پوستر #001 پوسترهای خلاقانه با ابزار ترکیبی

Poster Design #001 Creative Posters with Blend Tool

" سلام به همه، در این کلاس، نحوه ایجاد پوسترهای خلاقانه با استفاده از ابزار ترکیبی Illustrator را به اشتراک خواهم گذاشت! من روند خلاقیت خود را در حین توضیح به اشتراک خواهم گذاشت. .."


آموزش مقدمه ای بر طراحی گرافیک: طراحی پوستر #006

Intro to Graphic Design: Poster Design #006

سلام به همه، و به معرفی طراحی گرافیک من خوش آمدید: طراحی پوستر #006 در این کلاس، ما 3 پوستر انتزاعی طراحی خواهیم کرد. ما از Concept، C. . .


آموزش طراحی با ابزار ترکیبی در ایلاستریتور

Design With Blend Tool in Illustrator

" سلام و به طراحی با ابزار ترکیبی در ایلاستریتور خوش آمدید! این کلاس درباره ابزار ترکیبی در Illustrator و نحوه استفاده از آن برای بهبود گردش کار طراحی و او است. .."


آموزش در 10 - تصویر تایپوگرافی ارگانیک

Learn in 10 - Organic Typography Illustration

درباره Lean in 10 Learn in 10 مجموعه‌ای از کلاس‌های کوتاه است که برای به اشتراک گذاشتن تکنیک‌های عالی در مدت زمان کوتاهی طراحی شده‌اند. ( به طور معمول 10 تا 15 دقیقه ) در این ج . ..


آموزش طراحی Styleframe برای MotionGraphics در Adobe Illustrator

Styleframe Design for MotionGraphics in Adobe Illustrator

"سلام به همه! و به کلاس Skillshare من در زمینه طراحی برای موشن گرافیک خوش آمدید، در این کلاس، من روند طراحی فریم های این سبک را در داخل به اشتراک خواهم گذاشت."


آموزش طراحی خلاقانه پوستر #001

Creative Poster Design #001

"درباره این کلاس! طراحی پوستر خلاقانه ترین، سرگرم کننده ترین و رایگان ترین تمرین طراحی است. امکاناتی که آزادی فرمت و بازیگوشی به ارمغان می آورد. .."


آموزش مقدمه ای بر طراحی گرافیک: طراحی پوستر #005

Intro to Graphic Design: Poster Design #005

سلام به همه، و به معرفی من خوش آمدید طراحی گرافیک: طراحی پوستر #005 در این کلاس، ما سه پوستر انتزاعی رنگارنگ طراحی خواهیم کرد. ما میریم f. ..


آموزش مقدمه ای بر طراحی گرافیک: طراحی پوستر #003 در Adobe Illustrator

Intro to Graphic Design: Poster Design #003 In Adobe Illustrator

" سلام به همه، و به معرفی من برای طراحی گرافیک خوش آمدید: طراحی پوستر #003 در Adobe Illustrator. طراحی پوستر یک راه عالی برای یادگیری و ایجاد Des های فوق العاده است. .."


آموزش کلاس تایپوگرافی تجربی

Experimental Typography Class

آزمایش تایپوگرافی یکی از سرگرم کننده ترین و چالش برانگیزترین کارها در طراحی است. من عاشق روند خلق چیزی هستم که بتوانم به آن فکر کنم، این است. ..