Branka Knezevic

بنیانگذار و معمار اصلی در پلانا
برانکا کنزویچ بنیانگذار و معمار اصلی در پلانا، یک استودیوی معماری و طراحی است.

برانکا یک معمار دارای مجوز در کالیفرنیا، ایالت واشنگتن و هاوایی و یک متخصص معتبر LEED با تخصص در طراحی ساختمان + ساخت و ساز است. مجموعه گسترده و پیشینه او در ساختمان های اداری تجاری، مدارس، دکوراسیون داخلی، طراحی نمایشگاه و تئاتر، مدارس، خرده فروشی، مهمان نوازی و کلینیک ها، دیدگاه و علایق گسترده او را منعکس می کند.

برانکا مدرک دکترای معماری خود را از دانشگاه هاوایی در مانوآ دریافت کرد و عضو چندین سازمان صنعتی از جمله USGBC، AIA و IIDA است. اخیراً، او بنیاد پلانا (که قبلاً به عنوان بنیاد هنری Eos شناخته می‌شد)، یک زیرمجموعه غیرانتفاعی از پلانا را تأسیس کرد که کار هنرمندان نوظهور را ترویج می‌کند و گفت‌وگو بین رشته‌های خلاقانه مختلفی را که آثارش در بر می‌گیرد، تقویت می‌کند.
دوره های این مدرس:

آموزش مبانی نوع پروژه طراحی معماری

Architectural Design Project Type Basics

اصول طراحی معماری ، ملاحظات مربوط به انواع مختلف ساختمان و اینکه چگونه طراحی می تواند بر سلامت جسمی و روانی ساکنان و کاربران نهایی تأثیر بگذارد را بیاموزید.


آموزش مبانی تمرین معماری

Architectural Practice Foundations

با نقش ها و مسیرهای شغلی یک معمار آشنا شوید. اصول این حرفه، از جمله خطرات و فرصت های داشتن تمرین خلاقانه خود را کاوش کنید.


آموزش مصالح معماری: طراحی برای تعالی و پایداری

Architectural Materials: Designing for Excellence and Sustainability

در این ویدیو مروری کوتاه بر این دوره و منابع برای مطالعه بیشتر ارائه شده است. کشف کنید که چگونه مواد و انتخاب هایی که با مواد انجام می دهید می تواند بر نتیجه نهایی پروژه شما تأثیر بگذارد. ابزارها، استانداردها و فرآیندهایی که این دوره بررسی می کند می تواند شما را برای تصمیم گیری بهتر در مورد مصالح ساختمانی مجهز کند.


آموزش درک روند طراحی معماری

Understanding the Architectural Design Process

روند طراحی معماری را کاوش کنید. این دوره از هر یک از مراحل اصلی طراحی ، و همچنین عوامل اصلی تنظیم ، قراردادها و روش های تحویل پروژه ، تخریب می کند.