Cecilia Cruz Sandoval

عکاس/سازنده محتوا

سلام، من سیسی هستم،

از طریق عکاسی، من این شانس را دارم که خیابان ها را کاوش کنم، آنچه را که در بیرون است مستند کنم، و خاطراتی را برای دیگران و خودم ایجاد کنم. من به همان اندازه استفاده از دوربین های فیلم و دیجیتال را دوست دارم، هر کدام جایگاه خود را در دنیای خلاقانه من دارند. لذتی که از خلق چیزی می‌برم، مرا به تدریس در کارگاه‌های آموزشی در استودیوی خود و کلاس‌هایی در دانشگاه‌ها سوق داد. از سال 2009 من استودیوی شخصی خود را اداره می کنم و در سال 2019 MFA خود را در زمینه عکاسی دریافت کردم.

من معتقدم که عکاسی رسانه ای است که به شما امکان می دهد خلاق باشید، صدای خود را پیدا کنید و تمام آن احساسات را به روشی شخصی بیان کنید. عکاسی خیابانی، فرآیندهای جایگزین، منظره، و عکاسی از حیوانات خانگی انواع مورد علاقه من از عکاسی برای کشف هستند. چیزی که من در مورد تکنیک سیانوتایپ دوست دارم این است که شما به راحتی می توانید یک تصویر را به یک اثر هنری تبدیل کنید، با اشیا بازی کنید تا ترکیب بندی های متقاعد کننده ای ایجاد کنید. تنها چیزی که نیاز دارید نور خورشید است!

به تازگی، من با ترکیب نقاشی و عکاسی آزمایش کرده ام. من مجذوب پرندگان، به خصوص پرندگان مکزیکی، رنگ و شکل آنها هستم. آنها را با استفاده از گواش نقاشی می‌کنم و نقاشی را دیجیتالی می‌کنم تا بعداً بر اساس عکاسی‌ام پس‌زمینه ایجاد کنم. آزمایش کردن در فرآیند خلقت من کلیدی است، شما می بینید که چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست و تکرار می کنید.

می‌توانید من را دنبال کنید تا ببینید من و سگ‌های دوست‌داشتنی من چه کار می‌کنم!

Ceci.

دوره های این مدرس:

آموزش عکس های تولیدی برای این کار: قسمت 3 La edición

Fotografía de Producto para todos: Parte 3 La edición

"En las dos clases anteriores ya vimos como crear un concepto y llevarlo a la realidad en el photo shoot. Ahora es tiempo que editemos las fotografías para que s. .."


آموزش Usa tu cámara en luz natural día y noche con el modo manual

Usa tu cámara en luz natural día y noche con el modo manual

Tu cámara te ofrece una de las mejores funciones que te dará la libertad de crear images en cualquier condición de luz natural. En esta clase te enseñaré a u. ..


آموزش عکاسی محصول پس زمینه سفید با استفاده از نور طبیعی و مصنوعی

White Background Product Photography using Natural & Artificial Light

سفر خود را در عکاسی محصول با یادگیری نحوه ایجاد عکس های عالی از محصولات با استفاده از نور طبیعی یا مصنوعی و پس زمینه سفید آغاز کنید. این هست. ..


آموزش نحوه ایجاد یک پرتره در سیانوتایپ

How to Create a Portrait in Cyanotype

"در این کلاس، "چگونه یک پرتره در سیانوتایپ ایجاد کنیم" را با استفاده از عکس های مورد علاقه خود یاد خواهید گرفت. سیانوتیپ ها نوعی چاپ تماسی هستند که از نور خورشید برای صفحه استفاده می کنند.


آموزش عکس های محصول برای این کار: P2 La Sesión de Photos

Fotografía de Producto para todos: P2 La sesión de fotos

"Esta Segunda parte de la serie de "Fotografía de Producto Para Todos" ادامه دارد تا تصویری از محصول جدید را به تصویر بکشد. ..."


آموزش 3 راه برای ایجاد اعتماد به نفس به عنوان یک عکاس

3 Ways to build confidence as a photographer

"وقتی سفر عکاس شدن را شروع می کنید، سوالات، تردیدها و نیاز به راهنمایی برای کمک به شما برای ورود به این حرفه خلاق وجود دارد. در این ...."


آموزش عکاسی محصول پس زمینه سفید با استفاده از نور مصنوعی

White Background Product Photography using Artificial Light

" سفر خود را در عکاسی محصول با یادگیری نحوه ایجاد عکس‌های بی‌نقص از محصولات با استفاده از عکس‌های مصنوعی، مانند نور بارق یا لامپ LED و رنگ سفید آغاز کنید. .."


آموزش عکس های تولیدی برای Redes Sociales

Fotografía de Producto para Redes Sociales

¿Quieres darle un giro a tus images de producto؟ Usando el color y las texturas podemos crear composiciones que hagan resultar tus productos، con pocos materi. ..


آموزش Fotografía de producto para todos: Parte 1 Mood boards

Fotografía de producto para todos: Parte 1 Mood boards

"Hacer fotografía de producto es una necesidad actualmente, todos podemos crear images funs y modernas para las necesidades de redes sociales y de come...."