Randall Elliott

طراح و تکنسین UX Randall Elliott ، مدیر دستیار فناوری طراحی در طراحی قورباغه ، متخصص در طراحی کاربر محور است.

Randall عاشق ساخت محصولات منحصر به فرد از طریق تحقیقات طراحی کاربر محور است ، با استفاده از رویکردها و فن آوری های غیر متعارف برای لذت مردم. در قورباغه ، او فرصت های توسعه کسب و کار را دنبال می کند و با ایجاد مهارت در زندگی واقعی خود در تسلط بر تقاطع طراحی و فناوری ، همکاری خلاقانه ایجاد می کند. وی رویکردهای کارآمدتری را برای طراحی تجربیات موثر ایجاد می کند و از استعدادهای فعلی و آینده طراحی فناوری راهنمایی می کند. مشتریان شامل Universal Studios ، JCPenney ، Cisco ، Morningstar Financial ، Salesforce ، Facebook ، Dell Computers ، Microsoft ، Goldenvoice ، AT T ، Verizon و DARPA هستند.

با Randall در LinkedIn . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قورباغه ، به http://www.frogdesign.com/ مراجعه کنید.
دوره های این مدرس:

آموزش طراحی تفکر: آزمایش و پالایش

Design Thinking: Testing and Refining

با کاوش در اهداف ، دسته ها و روش های آزمون ، بر مرحله آزمایش فرآیند تفکر طراحی تسلط پیدا کنید. نحوه استفاده از تست را بیاموزید تا با تجربه کاربر آشنا شوید و از بازخورد استفاده کنید.


آموزش تفکر طراحی: هوش داده

Design Thinking: Data Intelligence

نقش داده ها را در تفکر طراحی کاربر محور کشف کنید. نحوه جمع آوری ، تجزیه و تحلیل و تجسم اطلاعات را برای حل چالش های مشتری و ایجاد تجارب بهتر طراحی کنید.


آموزش تفکر طراحی: نمونه سازی اولیه

Design Thinking: Prototyping

بیاموزید که چگونه از روش نمونه سازی اولیه در فرایند طراحی برای تولید ایده ، اعتبارسنجی مفاهیم یا کاوش فناوری ها استفاده کنید. کشف کنید چگونه ایده ها را به تجربه های تعاملی کاربر تبدیل کنید.


آموزش یادگیری طراحی تفکر

Learning Design Thinking

با طراحی تفکر ، یک روش و رویکرد انسان محور آشنا شوید که به شما کمک می کند تا نیازهای مشتریان را کشف کنید ، راه حل های ابتکاری ایجاد کنید و محصولات خود را بهبود ببخشید.