Art School

هنرمند بهتری شد

وقتی مهارت جدیدی به دست می آورید، می توانید زندگی بهتری داشته باشید

ما تیمی از اساتید آنلاین گردآوری کردیم که سالها تجربه ما را در اختیار شما قرار می دهند تا شما را به هنرمندان پیشرو آینده تبدیل کند. ما به شما درس ها و آموزش هایی می آموزیم که در هیچ جای دیگری نمی توانید آن را پیدا کنید.

معلمان طراحی، هنرهای دستی، توسعه، و موارد دیگر

بیایید با هم بفهمیم!

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه ساخت جعبه نور

how to make light box

"می خواهم در این دوره آموزشی نحوه ساخت چادر سبک را به شما آموزش دهم. ساخت چادر تاشو ساده است و کمترین فضا را اشغال می کند.


آموزش ساخت گوشواره های پلیمری

how to make polymer clay earrings

"این گوشواره های قطره ای مدرن مینیمالیستی از خاک رس پلیمری ساخته شده اند.  در این دوره آموزشی قصد دارم نحوه ساخت جواهرات سفالی را به شما آموزش دهم. جواهرات ساخته شده با ...."


آموزش نحوه ساخت ساعت چوبی

How to make wooden clock

"در این دوره کوتاه می خواهم به شما یاد بدهم که چگونه یک ساعت چوبی زیبا بسازید. ساعتی که می توانید در کمترین زمان ممکن بسازید و نیازی به هیچ ... ندارد."


آموزش برای همه یک قاشق چوبی درست کنید

Make a wooden spoon for everyone

"روش درست کردن همه قاشق ها یکسان است و بعد از پایان این دوره می توانید قاشق خود را با شکل های دلخواه خود بسازید. در این ترای..."


آموزش ساخت گوشواره سفالی پلیمری

How to make polymer clay earrings

"این گوشواره های قطره ای مدرن مینیمالیستی از خاک رس پلیمری ساخته شده اند.  در این دوره آموزشی قصد دارم نحوه ساخت جواهرات سفالی را به شما آموزش دهم. جواهرات ساخته شده با ...."


آموزش گوشواره های مسی و رزینی درست کنید

Make copper and resin earrings

"در این دوره آموزشی ساخت این گوشواره ها را به شما آموزش می دهم. گوشواره هایی که می توانید با کمترین هزینه و در منزل درست کنید. نیازی به پشتی ندارید..."


آموزش بازسازی آچار زنگ زده قدیمی

Restoration Old Rusty Wrench

"در این آموزش کوتاه، به شما یاد خواهم داد که چگونه به راحتی یک آچار قدیمی و زنگ زده را ترمیم کنید و دوباره از آن استفاده کنید. تا پایان آموزش با من بمانید. هر موردی را از من بپرسید."


آموزش نحوه طراحی و ایجاد کاتر کوکی

How To Design And Create Cookie Cutters

"در این ویدیو، من شما را از طریق فرآیند گام به گام طراحی یک کاتر با استفاده از SolidWorks و سپس زنده کردن آن با پرینت سه بعدی راهنمایی می کنم. نشان خواهم داد ...."