Ian Siegel

یان سیگل متخصص و مربی تمرین BIM است. او شیفته فن آوری و اشتیاق به بهبود روند طراحی معماری است. او به عنوان یک متخصص تمرین BIM برای همکاران کوهن پدرسن فاکس در نیویورک سیتی ، همکاری نزدیکی با تیم های طراحان برای توسعه ابزارهای سفارشی و گردش کار دارد که به آنها امکان می دهد تا آزادانه ، مستندات کارآمد و هماهنگی مؤثر طراحی کنند. ایان کاوش در دینامو را به عنوان راهی برای خودکار سازی جنبه های کار طراحی و مستند سازی خود در Revit آغاز کرد و اکنون از به اشتراک گذاری روش های صرفه جویی در وقت با دیگران در صنعت که به دنبال انجام همین کار هستند ، لذت می برد.
دوره های این مدرس:

آموزش Dynamo برای Revit راه اندازی پروژه

Dynamo for Revit Project Setup

بیاموزید که چگونه مفاهیم اساسی برنامه نویسی بصری را برای ساخت اسکریپت برای به صورت خودکار کردن کارهای تکراری مربوط به تنظیم پروژه های جدید در Revit به کار ببرید.


Dynamo 2.x آموزش

Dynamo 2.x Essential Training

بیاموزید که چگونه از Autodesk Dynamo برای کار با کارآیی بیشتر در Revit استفاده کنید. با نحوه وارد کردن و مدیریت داده ها ، ساخت هندسه سه بعدی و خودکار کردن کارهای مشترک طراحی با Dynamo آشنا شوید.


آموزش Dynamo: Revit Workflow

Dynamo: Revit Workflow

از Dynamo برای اعمال مفاهیم اساسی برنامه نویسی بصری برای طراحی معماری در Revit استفاده کنید. بیاموزید که چگونه کارهای روزمره مانند شماره گذاری اتاق و محاسبه بارهای سرنشینان را به صورت خودکار انجام دهید.


Dynamo 1.x آموزش

Dynamo 1.x Essential Training

Autodesk Dynamo را با Revit کشف کنید. الگوریتم هایی برای تجزیه و تحلیل داده ها ، خواندن و ویرایش داده ها از منابع خارجی ، ایجاد هندسه در Dynamo یا ویرایش هندسه در پرونده های Revit ایجاد کنید.