Mary Jane Begin

مری جین بگین استاد دانشکده طراحی رود آیلند و تصویرگر و نویسنده برنده جایزه است. مری جین بگین استاد دانشکده طراحی رود آیلند (RISD) است ، جایی که وی بیست و یک سال تدریس کرده و همچنین به عنوان مشاور توسعه حرفه ای + کارآموزی برای بخش تصویرگری فعالیت می کند. مری جین تصویرگر و نویسنده ای برنده جوایز است و به ویژه برای کتاب های تحسین شده اش ، نقاشی ماوس کوچولو ، قبل از اینکه بخوابم ، یک موس موس به مادرش گفت ، بازخوانی هایی از شاگرد Sorcerer و شاخه های بید و مشهور است که با الهام از باد در بید آخرین کتاب تصویری مری جین ، My Little Pony: Under the Sea Sparkling است که توسط کتاب Little Brown منتشر شده است. انواع مشتریهای تبلیغاتی عمده وی شامل Hasbro ، Seasonings آسمانی ، مید جانسون و دیزنی است. وی دریافت کننده جوایز بسیاری از جمله جایزه استیون دوناهوس و گواهینامه های متعدد شایستگی از انجمن تصویرگران ، چندین جایزه عالی از هنرهای ارتباطی ، جایزه ایرما بلک ، و جایزه Critici Erba در نمایشگاه کتاب بولونیا است. آثار وی در سراسر کشور به نمایش گذاشته شده است ، با نمایش های یک زن در گالری کتاب Wonder در نیویورک و بورلی هیلز و موزه ملی تصویرگری آمریکا در نیوپورت. وی همچنین در موزه RISD ، انجمن Illustrators (NY) ، موزه deCordova و Storyopolis در LA نمایش داده است. کار وی را می توانید در http://www.maryjanebegin.com پیدا کنید.
دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی و ایجاد یک ترکیب

Painting and Developing a Composition

با تماشای ایجاد هنرمندی به نام مری جین بگین از ابتدا ، یاد بگیرید که از نظر علاقه بصری و داستان ضمنی درباره آهنگسازی فکر کنید.


آموزش هنرمند در محل کار: رنگهای سوم

Artist at Work: Tertiary Colors

رنگ سوم ، قهوه ای و خاکستری خنثی را که باعث ایجاد رنگهای پر جنب و جوش و نقاشی های ظریف می شود ، کاوش کنید.


آموزش هنرمند در محل کار: رنگ به عنوان شکل

Artist at Work: Color as Shape

یک تصویر را به اشکال اصلی آن تقسیم کرده و یاد بگیرید که چگونه یک نقاشی یا نقاشی را به طور موثر بسازید.


آموزش هنرمند در محل کار: ایجاد یک سلسله مراتب بصری

Artist at Work: Creating a Visual Hierarchy

بیاموزید که از رنگ ، رنگ و لعاب استفاده کنید تا یک سلسله مراتب بصری در کارهای هنری و طرح های خود ایجاد کنید.


آموزش هنرمند در محل کار: رنگهای مکمل

Artist at Work: Complementary Colors

یک تصویرگر برنده جایزه در صفحه نقاشی می نشیند تا توضیح دهد که چگونه رنگ های مکمل می توانند اثر هنری و طرح های شما را جذاب و سرزنده تر کنند.


آموزش مبانی طراحی گرافیکی: رنگی

Graphic Design Foundations: Color

با خواص رنگ و نحوه استفاده از آن برای قصه گویی ، ایجاد حالت ، جلب توجه و افزودن امکانات جدید به جعبه ابزار خلاقیت آشنا شوید.


آموزش هنرمند در محل کار: ایجاد عمق میدان

Artist at Work: Creating Depth of Field

بیاموزید که با استفاده موثر از رنگ و کنتراست ، توهم عمق را به کارهای هنری خود اضافه کنید.


آموزش عناصر ترکیب برای تصویرگران

The Elements of Composition for Illustrators

مری جین بگین بهترین روشها را برای ایجاد هرگونه ترکیب هنری یا مصور ، پوشش تعادل ترکیب ، حرکت ، جهت ، وحدت و انتخاب قالب ، روشن می کند.


آموزش یادگیری توسعه و طراحی شخصیت

Learning Character Development and Design

بیاموزید که چگونه شخصیت های به یادماندنی و باورپذیری را برای انواع تصویرسازی بسازید: کارتون ، کمیک ، انیمیشن ویژه ، بازی ، کتاب کودک و تبلیغات.


آموزش هنرمند در محل کار: بافت

Artist at Work: Textures

با رنگ ، الگو و انواع ضربات قلم مو ، به تصاویر هنری خود بافت تصویری اضافه کنید. برای تصاویر پویاتر ، سکته های تکراری و بلوک های ثابت رنگ را از بین ببرید.