Peter Bone

طراح که بازاریابان را راهنمایی می کند

پیتر بون 25 سال در طراحی گرافیک کار کرده است. در طول این مدت، او به هزاران نفر استفاده از Quark Xpress، Indesign، Illustrator و Photoshop را در هر سطحی از مبتدیان کامل تا متخصصان در زمینه خود آموزش داده است. او به طراحان، افراد بازاریابی، مدیران خلاق، نویسندگان، ویراستاران، تصویرگران، طراحان مد و عکاسان برای شرکت‌هایی مانند BBC، موزه بریتانیا، Condé Nast، Paul Smith، Price Waterhouse Coopers و The Designers Guild آموزش داده است.

دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد الگوهای تکراری با فتوشاپ

Create Repeating Patterns with Photoshop

اگرچه Illustrator برنامه‌ای است که بیشتر برای ایجاد الگوهای تکراری استفاده می‌شود، اما متوجه شدم که طراحان زیادی در شرکت‌های مد با آنها کار می‌کنم. ..


آموزش با InDesign سریعتر کار کنید

Work Faster with InDesign

"آیا می‌خواهید با InDesign سریع‌تر کار کنید؟ به طور مستقیم کار کنید؟ بدانید که کارها را به بهترین شکل انجام می‌دهید؟ این دوره بیش از 20 سال استفاده و تدریس من را تشدید می‌کند. ..."


آموزش ایجاد نمادها و لوگوها با Illustrator [Bootcamp طراحی مبتدیان 1/12]

Creating Icons and Logos with Illustrator [Design Beginners Bootcamp 1/12]

«ایجاد آیکون‌ها و لوگوها با Illustrator به شما، یک مبتدی در Illustrator، نحوه کار این برنامه را با ایجاد آیکون‌ها و لوگوهای ساده آموزش می‌دهد. این هست. .."


آموزش فتوشاپ 101 – اصول را بیاموزید

Photoshop 101 – Learn the Foundations

"فتوشاپ برنامه بسیار بزرگی است که می تواند واقعاً سخت باشد که بدانیم از کجا شروع کنیم. در حالی که می توان انواع مهارت های فتوشاپ را در YouTube بدست آورد، ..."


آموزش InDesign را در یک ساعت یاد بگیرید

Learn InDesign in an hour

Learn InDesign در یک ساعت دقیقاً این کار را انجام می دهد. همه چیز در مورد InDesign؟ نه کاملاً، اما حدود 80 درصد از چیزی که در یک دوره 2 روزه InDesign InDesign پوشش می دهم. ..


بوت کمپ طراحی مبتدیان – یک دوره آموزشی 12 قسمتی

Design Beginners Bootcamp – A 12 Part Crash Course

"Bootcamp طراحی مبتدیان یک تمرین طراحی فشرده است. با شروع از صفر، در مجموع 12 دوره کوچک (عناوین با حروف بزرگ نشان داده شده است)، هر یک را مطالعه خواهید کرد.


آموزش ایجاد الگوهای هندسی

Creating Geometric Patterns

آموزش ساخت الگوهای هندسی ساده و زیبا با استفاده از Adobe Illustrator. چه یک طراح گرافیک، طراح داخلی، طراح مد یا شخصی باشید. ..


آموزش Intuitive InDesign 3: مختصر و متن خلاق

Intuitive InDesign 3: Concise, Creative Text

"نیازی ندارید که من به شما بگویم که یکی از اجزای کلیدی اکثر اسناد InDesign متن است. اما بسیاری از کاربران InDesign دریافته‌اند که کار با متن می‌تواند پیش از این باشد.