James White

هنرمند دیجیتال

جیمز وایت یک طراح، تصویرگر و هنرمند دیجیتال از نوا اسکوشیا، کانادا است. حرفه طراحی حرفه ای او در سال 1998 آغاز شد، زمانی که او با طراحی وب سایت ها و کمپین های چاپی که منجر به ایجاد . پروژه های شخصی جیمز در صنعت به رسمیت شناخته شد و او را به همکاری با تویوتا، یونیورسال موزیک، نایک، ام تی وی، گوگل، وایرد و بسیاری از مشتریان دیگر سوق داد.

امروز، جیمز بر روی پروژه‌های هنری مختلف با نئون تمرکز دارد و قطعاتی را برای تمجید از دوران کودکی خود در دهه 1980 خلق می‌کند. او همچنین زمان زیادی را در جاده صرف سخنرانی در کنوانسیون ها و رویدادهای مختلف طراحی در سراسر جهان می کند.

اعتبار تصویر: جیمز وایت

دوره های این مدرس:

آموزش تصاویر شخصیت جیمز وایت: شروع برای پایان دادن به

James White's Character Illustrations: Start to Finish

به نیروگاه یک نفره پشت استودیوی طراحی Signalnoise بپیوندید تا یکی از پروژه های او را بررسی کنید: تصویرگری کشتی گیران WWE در روزهای اوج خود در دهه هشتاد و اوایل دهه نود.


آموزش جرقه خلاق: جیمز وایت ، هنرمند تجسمی و طراح

The Creative Spark: James White, Visual Artist and Designer

در مورد تکامل سبک نئوپاپ وایت ، اینکه چرا او تصمیم گرفت به تنهایی تصمیم بگیرد ، نحوه برخورد با شکست ها و اینکه چگونه فرصت هایی را برای استودیوی خود ، Signalnoise پیدا کرد ، بیاموزید.


آموزش طراحی دیجیتال دهه 80: ترکیب ایلاستریتور و فتوشاپ

Digital 80s Design: Combining Illustrator and Photoshop

همه چیز دهه 80 را دوست دارید؟ در این کلاس سرگرم‌کننده جدید با هنرمند دیجیتال جیمز وایت! از neo، یاد بگیرید که چگونه زیبایی‌شناسی نمادین دهه 80 را با Photoshop و Illustrator ایجاد کنید. ..


آموزش تصویر اسب لیزری جیمز وایت: شروع برای اتمام

James White's Laser Horse Illustration: Start to Finish

نئون ، VHS و درختان نخل الهام بخش پوستر فوق العاده شارژ طراح جیمز وایت است که برای سری 25 سالگرد فتوشاپ lynda.com ایجاد شده است.