Sarah Bannister

طراح UX/UI | علاقه مندان به سگ

اگر برای یادگیری طراحی آماده هستید – چه UX، چه رابط کاربری یا دیجیتال – در مکان خوبی قرار گرفته اید! چه به دنبال چگونگی به دست آوردن یک کار طراحی باشید یا امیدوار باشید که مهارت های خود را در مورد موضوع مورد علاقه خود تقویت کنید، خوشحال می شوم چیز جدیدی به شما آموزش دهم.

من سارا بنیستر هستم، یک طراح UX که به استفاده از وب جهانی برای ارتقاء سطح مهارت‌های خود و در عین حال کمک به دیگران در انجام این کار علاقه دارد. من برای بسیاری از سازمان‌ها از جمله نایک، نیروی هوایی ایالات متحده، فورد، VMLY R و بسیاری دیگر در حرفه‌ام کار طراحی انجام داده‌ام. در حالی که من عاشق کار با مارک های معتبر هستم، اما علاقه زیادی به آموزش و یادگیری دارم، به همین دلیل است که شما مرا در Skillshare پیدا کردید!

از حضورتان متشکرم، و حتماً من را دنبال کنید تا از کلاس‌های طراحی بیشتری که در آینده نزدیک در راه است مطلع شوید :)

دوره های این مدرس:

آموزش Figma 2021 را بیاموزید: نکات بهره وری برای طراحی رابط کاربری UX UI

Learn Figma 2021: Productivity Tips for User Interface UX UI Design

این دوره اصول اولیه تبدیل شدن به یک استاد فیگما را به شما آموزش می دهد! شما میانبرها و روش هایی را برای افزایش بهره وری خود به عنوان یک طراح یاد خواهید گرفت و ما. ..


آموزش مبانی تحقیقات کاربر و تست قابلیت استفاده برای طراحی UX/UI

User Research and Usability Testing Fundamentals for UX/UI Design

"درباره انجام تحقیقات کاربر و استراتژی هایی که به شما امکان می دهد بهترین رابط های دیجیتالی انسان محور ممکن را ایجاد کنید، بیاموزید. چه .."


آموزش طراحی اولیه UX/UI Wireframes و نمونه سازی

Basic UX/UI Design Wireframes and Prototyping Tutorial

"فرآیند مدرن طراحی UX/UI و نحوه ترسیم وایرفریم برای یک اپلیکیشن موبایل را بیاموزید. ما کار را ساده شروع می کنیم و از پایه های اولیه برنامه استفاده می کنیم. ..."