Thiago Santos Mundim

معمار ، شهرنشین ، مربی تیاگو موندیم یک معمار ، شهرنشین و مربی است.

تیاگو 15 سال تجربه در صنعت ساخت و ساز و بیش از 10 سال استفاده از مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) دارد. وی همچنین دارای بیش از 200 معمار و دانشجو در زمینه فناوری BIM آموزش دیده است. تیاگو از طرف مدرسه معماری انجمن معماری در لندن مدرک کارشناسی ارشد معماری دریافت کرد. او کار خود را به عنوان یک معمار در شرکت های برزیل و لندن آغاز کرد و برای کارهای بین المللی ارائه پروژه های بزرگ در اروپا ، آمریکای جنوبی و آسیا کار می کرد.
دوره های این مدرس:

آموزش ArchiCAD: مدیریت و همکاری

ArchiCAD: Management & Collaboration

معماری عالی یک کار تیمی است. بیاموزید که چگونه از ویژگی های مدیریت و همکاری ArchiCAD برای به اشتراک گذاشتن کار در پروژه های بزرگ و در تیم های بزرگ استفاده کنید.


آموزش اساسی چک کننده مدل Solibri

Solibri Model Checker Essential Training

ابزارها و تکنیک های اساسی برای استفاده از Solibri Model Checker ، راه حل اصلی تضمین کیفیت برای اعتبار سنجی BIM ، کنترل انطباق ، تجزیه و تحلیل و بررسی کد را بیاموزید.


آموزش ArchiCAD

Learning ArchiCAD

بیاموزید که چگونه از ArchiCAD ، نرم افزار بصری 2D و 3D BIM ، برای مدل سازی ، مستند سازی و انتشار طرح های معماری استفاده کنید.


آموزش ضروری ArchiCAD 22

ArchiCAD 22 Essential Training

ابزارها و تکنیک های اساسی ArchiCAD ، نرم افزار معماری برنده جایزه را بیاموزید و بیاموزید که چگونه آنها را به یک گردش کار BIM در دنیای واقعی ترسیم می کند.


آموزش ArchiCAD

ArchiCAD Essential Training

ابزارها و تکنیک های اساسی ArchiCAD ، نرم افزار معماری برنده جایزه را بیاموزید و بیاموزید که چگونه آنها را به گردش کار BIM در دنیای واقعی ترسیم می کند.


آموزش یادگیری Tekla BIMsight

Learning Tekla BIMsight

با Tekla BIMsight شروع کنید. نحوه استفاده از این نرم افزار همکاری ساخت را برای ایجاد پروژه ها ، مدیریت درگیری ها ، به اشتراک گذاشتن یادداشت با سایر سهامداران و موارد دیگر کشف کنید.