Ben Gibson

یکی از بنیانگذاران، پاپ چارت لب

استودیوی طراحی و تصویرسازی خود را در سال 2009 پس از کار به عنوان مدیر هنری کت کتاب در Penguin Group (USA) افتتاح کرد. او در سال 1997 از مدرسه طراحی پارسونز فارغ التحصیل شد و توسط او شناخته شد. Print  magazine و  Print's Regional Design Annual، HOW Magazine's International Design Annual، Communication Arts  magazine، The Step Design 100، American Illustration، و Society of Illustrators، در میان سایر نشریات و موسسات. مشتریان او عبارتند از: نیویورک تایمز، سانفرانسیسکو کرونیکل، ماهنامه آتلانتیک، گروه پنگوئن، رندوم هاوس، دبلیو اچ. شرکت نورتون، و لیتل، براون و شرکت.

بن مدیر طراحی و یکی از بنیانگذاران یک مجموعه طراحی مستقر در بروکلین است که اینفوگرافیک و فرهنگ پاپ را با هم ترکیب می کند. کارهای او برای Pop Chart Lab توسط Fast Company Design، Not Cot، The Laughing Squid، Uncrate، Buzzfeed، The Daily Candy،  Time Out New York و در  The Today Show به نمایش گذاشته شده است.

دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر تجسم داده ها

Introduction to Data Visualization

"این کلاس اولین کلاس از یک سری کلاس های برنامه ریزی شده در زمینه اینفوگرافیک و تجسم داده ها است. ما هیجان زده هستیم که در حین حرکت، روند خود را عمیق تر کنیم! ایو...."


آموزش طراحی پوستر اینفوگرافیک آزمایشگاه Pop Chart: شروع برای اتمام

Pop Chart Lab's Infographic Poster Design: Start to Finish

بنیانگذاران Pop Chart Lab روند طراحی یکی از چاپهای اینفوگرافیک به اندازه پوستر خود ، "سحابی بازی های NES" را توصیف می کنند.