Jason VanHorn

کارشناس نقشه کشی، GIS و تحلیل فضایی
Dr. جیسون ون هورن متخصص نقشه کشی، سیستم های اطلاعات جغرافیایی (GIS) و تحلیل فضایی است.

او دارای مدرک دکترا از دانشگاه ایالتی اوهایو، کارشناسی ارشد علوم از دانشگاه تگزاس A M، و لیسانس هنر از دانشگاه است. دانشگاه ایندیانا از زمان اتمام دکترای خود، او به عنوان دانشیار جغرافیا در کالج کالوین، یک دانشگاه کارشناسی در گراند راپیدز، میشیگان، به تدریس و ایجاد تحقیقات GIS پرداخته است. او در حال حاضر به عنوان رئیس مشترک دپارتمان زمین شناسی، جغرافیا و مطالعات محیطی در کالج کالوین فعالیت می کند. کانون های تحقیقاتی پروفسور وان هورن شامل تجسم دو بعدی و سه بعدی و تحلیل فضایی پدیده ها در فضا و زمان است. دانش‌آموزان او مهارت‌های اساسی در نقشه‌برداری، تئوری نقشه‌کشی، مدیریت پایگاه‌های جغرافیایی، و استفاده و طراحی، همراه با مفاهیم پیشرفته‌ای را می‌آموزند که شکاف بین مهارت‌های ابتدایی GIS و تفکر جغرافیایی را پر می‌کند.

پروفسور VanHorn ۲۵ پروژه مختلف تحقیقاتی GIS را هدایت کرده است. در طول هفت سال گذشته او به طور گسترده با داده های فضایی اتیوپی کار کرده است. او کارگاه آموزشی اطلس دیجیتال ژانویه 2012 را در دانشگاه باهیر دار رهبری کرد و به عنوان مدرس اصلی برای اجلاس استانداردهای ملی ژئوفضایی اتیوپی در دسامبر 2013 در آدیس آبابا عمل کرد. او و دانش‌آموزانش مجموعه‌ای از اطلس‌های دیجیتال ملی با داده‌های مکانی برای اتیوپی، اریتره، لیبریا، ماداگاسکار، تایلند، نپال و نیجر تولید کرده‌اند. در سال 2017، او یک پروژه پنج ساله نقشه برداری دسترسی به آب پاک در لیبریا را آغاز خواهد کرد. می توانید او را در توییتر @Dr_VanHorn پیدا کنید.
دوره های این مدرس:

آموزش GIS در دنیای واقعی

Real-World GIS

راه حل هایی برای چالش های GIS در دنیای واقعی مانند جمع آوری داده های با کیفیت ، ایجاد پیش بینی ها و یافتن شغل GIS دریافت کنید.


آموزش GIS دنیای واقعی (2014)

Real-World GIS (2014)

راه‌حل‌هایی برای چالش‌های GIS در دنیای واقعی، مانند جمع‌آوری داده‌های با کیفیت، ایجاد پیش‌بینی‌ها، و یافتن شغل GIS دریافت کنید.