Dawn Graham

PhD ، LP ، کارشناس شغلی داون گراهام ، PhD ، LP ، یکی از متخصصان حرفه ای متقاضی کشور است.

وی به عنوان مدیر شغلی برنامه MBA برای مدیران اجرایی در مدرسه وارتون در دانشگاه پنسیلوانیا ، وی در تنظیم استراتژی و حمایت از دانشجویان EMBA در دستیابی به اهداف شغلی خود از طریق برنامه ریزی گسترده و مربیگری فردی شریک است.

علاوه بر این ، دکتر داون میزبان یک برنامه رادیویی فراخوان ملی در SiriusXM است ، دکتر طلوع شغل یک سخنران TEDx است. به طور منظم برای Forbes.com تحت کانال رهبری خود می نویسد؛ و از طریق بخش مدیریت به دانشجویان وارتون صحبت متقاعد کننده را آموزش می دهد.

دکتر کتاب جدید Dawn ، Switchers: چگونه افراد باهوش شغل را تغییر می دهند و موفقیت را به دست بیاورید ، از تجربه خود به عنوان مربی شغلی ، روانشناس مجاز و استخدام سابق شرکت برای تقویت توانمندی حرفه ای ها برای مسئولیت شغل خود استفاده می کند. با ارائه رویکردهای تازه ، بینش روانشناختی و نقشه راهی برای موفقیت ، Switchers با نکات عملی و ابزارهای مفیدی همراه است که خوانندگان را برای تعیین حرکت بعدی خود و اجرای برنامه ای برای رسیدن به آنجا با استفاده از تکنیک های اثبات شده راهنمایی می کند.

وی که یک روانشناس مجاز است ، دارای دکترای روانشناسی مشاوره از دانشگاه دنور ، فوق لیسانس توسعه سازمانی از دانشگاه جان هاپکینز و لیسانس روانشناسی از دانشگاه ستون هال است. به عنوان یک سخنران اصلی ، دکتر داون به مخاطبان این قدرت را می دهد تا مسئولیت شغل خود را به دست بگیرند و استراتژی های اساسی را برای دستیابی به موفقیت در بازار کار همیشه در حال تغییر امروز بیاموزند. خواه شرکتی باشید که با تغییراتی از قبیل ادغام ، ادغام یا سازماندهی مجدد روبرو هستید ، یا یک انجمن یا م institutionسسه دانشگاهی مأموریت تجهیز اعضای خود یا دانشجویان را برای موفقیت دارید ، دکتر داون به متخصصان یک نمای صریح از چشم انداز امروز و ابزارها می دهد برای گشتن در ابهام.
دوره های این مدرس:

آموزش تغییر شغل خود

Switching Your Career

آیا می خواهید تغییر شغلی ایجاد کنید؟ برای ایجاد انگیزه در نقش دیگر یا انتقال به حرفه یا صنعت جدید ، مشاوره تاکتیکی دریافت کنید.


آموزش تأثیر امکان پذیری را در جستجوی کار شرکت دهید

Engage the Likability Effect in the Job Search

استخدام خود را آسان کنید. استفاده از اثر دوست داشتن برای به دست آوردن شغل جدید و موفقیت در نقش جدید.


آموزش افزایش دید برای پیشرفت شغلی خود

Increase Visibility to Advance Your Career

فرصتهای شغلی را که سزاوار آن هستید ، بدست آورید. بیاموزید که چگونه استراتژیک بودن در مورد دید می تواند کلید گشایش درهای جدید باشد.


آموزش در ذهن مدیر استخدام شدن

Getting into the Mind of the Hiring Manager

راه های غلبه بر تعصبات استخدام معمول و تدوین استراتژی جستجوی کار هدفمند و فعال را کشف کنید.