Dr. Chaz Austin

دکتر چاز آستین ، EdD یک مرجع شناخته شده در زمینه بسته بندی شغلی و بازاریابی است. دکتر چاز مراجعان خود را به سمت خودآموزی آموزش می دهد ، یک مهارت اجباری در محل کار امروز. وی همچنین کارگاههای آموزشی را برگزار می کند و دوره هایی را برای افراد در طیف گسترده ای از صنایع و در هر مرحله از مشاغلشان برگزار می کند - از کسانی که اخیراً از مدرسه فارغ التحصیل شده اند تا افرادی که ده ها سال در نیروی کار بوده اند و دوباره مشغول مراقبت هستند. دکتر چاز دارای مدرک دانشگاهی مدیریت ارشد از دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه تربیت و روانشناسی است. او دو کتاب در مورد خود بازاریابی و چگونگی رفتار با خود مانند یک تجارت نوشت. جدیدترین کتاب او 101 راه برای یافتن کار است ... و یافتن کار برای بقیه شغل خود را ادامه دهید! در دانشکده آکادمی ، دکتر چاز به عنوان مدیر توسعه شغلی مؤسسه موسیقی دانان خدمت کرده است. متخصص منابع شغلی برای دانشجویان مشاغل و فارغ التحصیلان دانشگاه Woodbury؛ مدیر توسعه MBA و روابط کارفرما در دانشکده تجارت و مدیریت دانشگاه Pepperdine؛ و مدیر قرارگیری در فیلم سمفونی. وی همچنین استاد دانشگاه بود که دوره های گسترده ای را در زمینه مشاغل و ارتباطات ، متخصص در امر آموزش شغلی تدریس می کرد و مقالات خود را به انجمن ملی MBA های زنان ، انجمن ارتباطات تجاری ، شورای ملی آموزش نیروی کار ، جامعه ارائه داده است. مربیان و محققان ، کنفرانس بین المللی آموزش و یادگیری دانشکده ها ، انجمن قرارگیری در کالیفرنیا و کنفرانس جهانی رهبری و مدیریت. برای اطلاعات بیشتر به سایت chazaustin.com مراجعه کنید.
دوره های این مدرس:

آموزش در حال انتقال از شغل خود هستید

Transitioning Out of Your Job

آیا زمان حرکت از شرکت یا موقعیت فعلی شما فرا رسیده است؟ بیاموزید که چگونه کار خود را با فضل ترک کرده و با بهترین پای ممکن ترک کنید.


آموزش موفقیت در یک کار جدید

Succeeding in a New Job

یافتن شغل جدید فقط آغاز کار است. راه های عملی را برای موفقیت پس از پیوستن به یک شرکت جدید کشف کنید.


آموزش ایجاد یک برنامه شغلی

Creating a Career Plan

بیاموزید که چگونه از برنامه ریزی شغلی استراتژیک برای شناسایی شغل رویایی خود ، تعیین اهداف شغلی خود استفاده کنید و سپس مارک شخصی خود را تعریف و به بازار عرضه کنید.