Helen Cousins

تصویرگر و معلم گیاه شناسی

سلام! من هلن هستم. من یک تصویرگر، طراح و معلم گیاه شناسی هستم که در ویندزور، انگلستان زندگی می کنم، اما اغلب در استودیوی هنری خود روی چرخ ها، ون کمپرم، Skye، نقاشی می بینم. من در 12 سال گذشته در حال مطالعه هنر گیاه شناسی بوده ام. من فوراً جذب هم‌افزایی هنر و علم شدم که آن را نشان می‌داد.

هماهنگی علم و هنر موضوعی مداوم در زندگی من است، زیرا در حین کار به عنوان پزشک به نقاشی کردن ادامه می دهم. در کنار مدرک پزشکی، دیپلم آموزش از راه دور انجمن هنرمندان گیاه شناسی را نیز به پایان رساندم و با درجه ممتاز و جایزه عالی فارغ التحصیل شدم. از زمانی که 6 سال پیش فارغ التحصیل شدم، به تمرین مهارت هایی که یاد گرفتم ادامه دادم، و در چند سال اخیر تمایل به اشتراک گذاری دانش و مهارت هایی در زمینه تصویرسازی گیاه شناسی را پیدا کردم که با دیگران توسعه داده ام.

من به فواید شگفت انگیزی که نشستن و نقاشی - و خلق هنر - می تواند در رفاه ما داشته باشد، قویاً معتقدم. من دیده ام که چگونه عمل فیزیکی قرار دادن مداد، خودکار یا رنگ روی کاغذ می تواند مراقبه باشد، استرس را کاهش دهد، حس موفقیت را ایجاد کند و حس شگفت انگیزی از اجتماع ایجاد کند.

من میزبان کارگاه های محلی در زمینه تصویرسازی گیاه شناسی هستم و همچنین روی ایده ها و پروژه های خودم کار می کنم. من همچنین به کتاب الکترونیکی که ایجاد کردم بسیار علاقه مند هستم، شما برای شروع هنر گیاه شناسی یک مرحله ای هستید. پورسانت های شخصی و تجاری را نیز می پذیرم.

از شما بسیار سپاسگزارم که چند لحظه از روز پرمشغله خود را صرف مرور فضای من در اینجا Skillshare کردید. اگر سؤالی دارید، لطفاً از طریق تماس با ما دریغ نکنید:

وب سایت من:

اینستاگرام من:

یا

یوتیوب من:

من نمی توانم صبر کنم تا به زودی با شما ارتباط برقرار کنم!

پشت صحنه زندگی در ون کمپر من:

دوره های این مدرس:

آموزش تصویرسازی گیاه شناسی با آبرنگ | گل سرخ

Botanical Illustration with Watercolour | Rose

"آیا می خواهید عمیق تر در دنیای زیبای تصویرسازی گیاه شناسی شیرجه بزنید؟ در این کلاس، هلن شما را در تمام مراحلی که برای ایجاد th برمی دارد راهنمایی می کند. .."


آموزش تصویر گیاه شناسی: مبانی | لاله آبرنگ

Botanical Illustration: The Fundamentals | Watercolour Tulip

آیا رویای خلق تصاویر گیاه شناسی زیبا و جاودانه با آبرنگ را داشته اید؟ به هلن بپیوندید تا شما را در تمام مراحلی که طی می‌کند هدایت کند. ..


آموزش تصویرسازی گیاه شناسی با آبرنگ | سه پنسی

Botanical Illustration with Watercolour | A Trio of Pansies

Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هرکسی می‌تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس‌های ویدیویی را تماشا کند، پروژه‌هایی ایجاد کند و حتی خودش کلاسی را تدریس کند.