Jenny Blake

جنی بلیک یک استراتژیست حرفه ای ، گوینده و نویسنده Pivot: تنها حرکتی که اهمیت دارد حرکت بعدی شماست. جنی بلیک یک استراتژیست شغلی و تجاری است که به افراد کمک می کند فراتر از فرسودگی شغلی برای ایجاد مشاغل پایدار و پویا مورد علاقه خود باشند. جنی با دو سال حضور در راه اندازی فن آوری به عنوان اولین کارمند ، سپس بیش از پنج سال در تیم های Google Training and Training حرفه ای ، در سال 2011 برای عزیمت به نیویورک سیتی و راه اندازی مشاوره کامل تمام وقت خود را ترک کرد. او نویسنده Pivot: تنها حرکتی که اهمیت دارد یکی دیگر از زندگی شما و زندگی بعد از کالج است ، و میزبان محبوب پادکست Pivot ، که کارآفرین نام یکی از 20 پادکست برتر تجاری میزبان زن را به خود اختصاص داد. شعار جنی؟ اگر تغییر تنها ثابت است ، بیایید در آن بهتر شویم.
دوره های این مدرس:

آموزش رقم زدن از حرکت بعدی خود

Figuring Out Your Next Move

بیاموزید که چگونه تغییراتی ایجاد کنید که شما را درگیر نقش فعلی خود کند ، از نقاط قوت موجود استفاده کرده و شما را در موقعیت بهینه قرار دهد تا بتوانید در حرفه خود محوری باشید.


آموزش داشتن مکالمه شغلی با تیم خود

Having Career Conversations with Your Team

برای کمک به گزارش های مستقیم خود ، از طریق مکالمه های شغلی هدفمند و یک به یک ، به روش Pivot چهار مرحله ای کاوش کنید.


آموزش مدیریت درون گراها

Managing Introverts

استراتژی ها و روش های کلیدی را بیاموزید که به شما کمک می کند تا به عنوان یک مدیر بهترین نتیجه را در بین اعضای تیم درونگرا خود داشته باشید.


آموزش مربیگری مدیران جدید

Coaching New Managers

بیاموزید که چگونه از مدیران جدید در انتقال آنها به نقش جدید خود حمایت کنید تا بهترین شانس موفقیت را برای آنها ایجاد کنید.


آموزش مربیگری نیروهای جدید

Coaching New Hires

این دوره به مدیران کمک می کند تا روش هایی را برای کمک به اعضای جدید تیم برای پذیرش مسئولیت های جدید خود ، محل کار ، فرهنگ ، فناوری و موارد دیگر شناسایی کنند.