Andrew Gordon

اندرو گوردون در سال 1997 به پیکسار پیوست. وی بیش از 20 سال است که شخصیت های حرفه ای را به صورت حرفه ای متحرک می کند. در استودیوی انیمیشن Pixar ، او به عنوان انیمیشن در فیلم های Bug A Life ، Toy Story 2 و Toy Story 3 ، Monster's Inc. ، Finding Nemo ، The Incredibles و Ratatouille کار کرد. شخصیت هایی که او روی آن کار کرده است شامل مایک وازوفسکی از Monsters، Inc.، Gill from Finding Nemo و Edna Mode طراح لباس در The Incredibles است. او سرپرست انیماتور جوایز آکادمی بود - نامزد کوتاه Presto ، و کارگردانی انیمیشن در دانشگاه Monsters و ویژه ویژه تلویزیونی اخیر "داستان اسباب بازی که زمان فراموش کرد". او به تازگی کارگردانی نقاطی را برای The Good Dinosaur به پایان رسانده است و هم اکنون در Finding Dory در حال ساخت انیمیشن است. او در انیمیشن در ونکوور ، سی سی ، کانادا و نیوجرسی تحصیل کرد و پیش از کار در پیکسار ، در وارنر کلاسیک کار کرد. وی به دلیل فعالیتش در یافتن نمو ، در یک تصویر متحرک متحرک از انیمیشن شخصیت های برجسته دریافت شد. اندرو همچنین خالق بسیاری از فضاهای مخفی در پیکسار مانند Love Lounge و Lucky 7 است. اندرو از سال 2000 به تدریس انیمیشن پرداخته و چهار بار به کارآموزی انیمیشن Pixar کمک کرده است. او در سراسر جهان سخنرانی کرده است. وی در حال حاضر مدیر برنامه انیمیشن هالیوود برای آکادمی یک است. وی یکی از بنیانگذاران پزشکان Spline ، وبلاگ و پادکست وب است که به آموزش انیمیشن اختصاص داده شده است. اندرو به همراه همسر و دو فرزندش در خلیج آسان زندگی می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش توسعه داستان و شخصیت برای انیمیشن

Story and Character Development for Animation

با اسرار توسعه شخصیت های بزرگ و داستان گویی برای انیمیشن آشنا شوید. انیماتورها Andrew Gordon و Nate Stanton روند داستان را برای ما دوباره ایجاد می کنند.


آموزش مبانی انیمیشن: اشاره

Animation Foundations: Gesture

حرکات شخصیت های متحرک را جالب و باورپذیرتر می کند. با Andrew Gordon انیماتور Pixar همراه باشید تا بیاموزید چگونه حرکات بیانگر را با استفاده از اصول ساده انیمیشن ایجاد کنید.