Michael Smith

معمار تحقیق و توسعه
مایک اسمیت یک معمار RD برای Ideagen Plc. مایک دریافت که اشتیاق مادام العمر او به فناوری زمانی مفید واقع شد که برای اولین بار در سال 2011 در یک آزمایش نرم افزاری قرار گرفت. از آن زمان ، او در ISTQB® Foundation ، Advanced ، Manager و Agile Tester گواهینامه کسب کرد. او در سال 2018 به نرم افزار اصلی نرم افزار پیشرفت کرد و شروع به ایجاد ابزارها و محیط هایی برای سایر آزمایش کنندگان کرد تا با مهارت های Docker و AWS که از طریق عشق به فناوری جدید و نوظهور آموخته بود ، استفاده کنند.

حرکت در زمینه تحقیقات و تحقیقات مایک در حال مطالعه اخلاق در فن آوری ، یادگیری ماشینی ، یادگیری عمیق و تجسم داده است ، با این امید که از مهارت های خود در جهت بیشتر استفاده کند.
دوره های این مدرس:

آموزش JMeter پیشرفته

Advanced JMeter

تکنیک های پیشرفته را بررسی کنید تا آزمایش عملکرد با JMeter را حتی بیشتر بهره وری کنید. با نحوه ضبط اسکریپت های آزمایشی ، ورود به برنامه های وب برای آزمایش و موارد دیگر آشنا شوید.


آموزش نکات تست نرم افزار هفتگی

Software Testing Tips Weekly

بینش جدیدی کسب کنید تا مهارت خود را به عنوان یک تست کننده نرم افزار تقویت کنید. هر هفته برای دریافت نکاتی در مورد همه چیز ، از ارتباطات گرفته تا آزمایش مداوم ، تنظیم کنید.


آموزش مبانی DevOps: مهندسی هرج و مرج

DevOps Foundations: Chaos Engineering

سیستم های خود را برای بدترین حالت آماده کنید. بیاموزید که چگونه از مهندسی هرج و مرج برای بهبود مقاومت در معماری خود استفاده کنید.


آموزش مصاحبه تستر نرم افزار خود را میخ بزنید

Nail Your Software Tester Interview

برای مصاحبه برای نقش تست نرم افزار آماده می شوید؟ بیاموزید که چگونه تجربه خود را به طور م highlightثر برجسته کرده و به س questionsالاتی پاسخ دهید که مهارت های فنی و فردی شما را آزمایش می کند


آموزش آمادگی آزمون بنیاد ISTQB

ISTQB Foundation Exam Prep

اطلاعات مورد نیاز برای آماده شدن برای آزمون International Certification Testing Qualifications Board (ISTQB) را بدست آورید.


آموزش یادگیری ماشین با AWS DeepRacer

Machine Learning with AWS DeepRacer

در این دوره مقدماتی در مورد یادگیری تقویتی با AWS DeepRacer، اصول یادگیری ماشین را کشف کنید.


آموزش تست نرم افزار: ابزارها

Software Testing: Tools

از محبوب ترین ابزارهای تست نرم افزار موجود ، از جمله راه حل های پولی و منبع باز مانند سلنیوم ، پستچی ، JMeter و کالی لینوکس ، نظرسنجی کنید.


آموزش JMeter: تست عملکرد و بار

JMeter: Performance and Load Testing

بیاموزید که چگونه از Apache JMeter ، یک ابزار محبوب برای تست عملکرد منبع باز ، برای ایجاد و اجرای تست های بارگذاری استفاده کنید که به شما کمک می کند مشکلات عملکردی را در نرم افزار خود برجسته کنید ، استفاده کنید.