Allen Holub

آلن مربی ، مشاور ، سخنران و نویسنده فرایند چابک بین المللی شناخته شده است. او متخصص در تزریق و تنظیم Lean/Agile ، معماری نرم افزار و برنامه نویسی برنامه های وب با استفاده از ابزارهای منبع باز است. آلن از کلاهبردار تا برنامه CTO هر کلاهی را می پوشید. وی کامپایلرها ، سیستم عامل ها ، برنامه های وب گسترده و مقیاس پذیر و برنامه های تلفن همراه را ساخته است. وی دوازده کتاب و صدها مقاله مجله در موضوعات عملی برنامه نویسی نوشت و در حال حاضر برای دکتر Dobb's Journal (http://www.drdobbs.com/author/Allen-Holub) وبلاگ نوشت. آلن به طور منظم در کنفرانس ها ، در سراسر جهان صحبت می کند ، و برای هر دو شرکت تازه کار و Fortune-50 کار می کند. با او در تماس باشید: allen@holub.com یا در توییتر به آدرسallenholub.
دوره های این مدرس:

آموزش معماری تصویری: UML (The Good Bits) و موارد دیگر

Picturing Architecture: UML (The Good Bits) and More

این دوره به شما نحوه تجسم و برقراری ارتباط معماری با استفاده از تصاویر را نشان می دهد ، که در یک محیط چابک ضروری است. این کار شما را از طریق فرایند طراحی طی می کند ، از کارت های داستان گرفته تا نمایش جریان های پیچیده فعالیت ، همه چیز را پوشش می دهد.


آموزش معماری نرم افزار: طراحی مبتنی بر دامنه

Software Architecture: Domain-Driven Design

یک مرور عملی از طراحی دامنه محور (DDD) ، یک فرایند اساسی معماری ، بدست آورید. بیاموزید که چگونه از DDD برای توسعه ریز سرویس یا سیستم متمرکز بر دامنه دیگر استفاده کنید.


آموزش سریع در عمق

Swift in Depth

نگاهی عمیق به زبان Swift (2.0) اپل برای برنامه نویسان که از قبل با یک زبان OO آشنا هستند. هیچ دانش دیگری از فناوری Apple لازم نیست.


آموزش مبانی جاوا: طراحی شی گرا

Java Fundamentals: Object-oriented Design

صرف برنامه نویسی به زبان OO باعث نمی شود برنامه شما شی گرا باشد. این دوره به شما می آموزد که چگونه از اصول ضروری شی گرا برای نوشتن کدی محکم و قابل نگهداری استفاده کنید ، در حالی که از مشکلات مشترک جلوگیری می کنید.


آموزش مبانی معماری نرم افزار

Software Architecture Foundations

بیاموزید که چگونه معماری نرم افزار می تواند به شما در ساختن نرم افزار بهتر کمک کند. نقش معمار نرم افزار ، نظریه ها و مفاهیم کلیدی و الگوهای معماری معمولی را مرور کنید.