Ted Neward

تکنسین ، رهبر و مشاور تد نیوارد مدیر روابط توسعه دهنده در Smartsheet است.

تد از تجربه گفتار و نوشتن خود استفاده می کند تا لذت صفحه گسترده ابر و مدیریت پروژه را به دنیای توسعه برساند. تد که یک صنعت حرفه ای با 20 سال تجربه است ، در کنفرانس های سراسر جهان سخنرانی می کند و به طور منظم برای انتشارات مختلف در اکوسیستم های جاوا و .NET می نویسد. وی در حال حاضر به همراه همسر ، دو پسر ، سگ ، چهار گربه ، هشت لپ تاپ ، هفت تبلت ، 9 تلفن و یک قبض آب و برق نسبتاً بزرگ در اقیانوس آرام شمال غربی اقامت دارد.
دوره های این مدرس:

آموزش CLR Bytecode برای توسعه دهندگان

CLR Bytecode for Developers

درباره بایت کد مشترک زمان اجرا (CLR) بیاموزید و نحوه استفاده از آن برای مدیریت ماشین های مجازی در برنامه های ویندوز را بیابید.


آموزش در مورد برنامه نویسی چند زبانه

On Polyglot Programming

مزایای افزودن چندین زبان به کارنامه خود و سایر بینش های ارزشمند را از برنامه نویس Polyglot، تد نیوارد بیاموزید.


آموزش استقرار مجامع CLR برای توسعه دهندگان .NET

CLR Assemblies Deployment for .NET Developers

نحوه کار با مجامع را کشف کنید. بیاموزید که این م componentsلفه های اساسی برنامه های .NET Framework چگونه کار می کنند و نحوه عملکرد زبان مشترک (CLR) با مجموعه ها تعامل دارد.


آموزش بازتاب CLR برای توسعه دهندگان

CLR Reflection for Developers

بیاموزید که چگونه از Reflection برای به دست آوردن اطلاعات در مورد مجموعه های CLR بارگذاری شده و انواع تعریف شده در آنها مانند کلاس ها ، رابط ها و انواع مقدار استفاده کنید.


آموزش بارگذاری زمان اجرای CLR Assembly برای برنامه نویسان

CLR Assembly Runtime Loading for Developers

درباره استفاده از زمان کار با زبان مشترک برای بارگذاری مجموعه ها ، مشاوره با حافظه پنهان اسمبلی جهانی (GAC) ، بررسی نکات پایگاه کد ، مدیریت وضوح مونتاژ و موارد دیگر بدانید.


آموزش مدیریت حافظه CLR برای توسعه دهندگان

CLR Memory Management for Developers

درباره مدیریت حافظه .NET اطلاعات کسب کنید و نحوه استفاده از جمع آورنده زباله در زمان استفاده از زبان مشترک برای مدیریت تخصیص و انتشار حافظه برای یک برنامه را کشف کنید.