Louise Usher

پرفروش ترین نویسنده زندگی

لوئیس آشر با دوقلوهایش در کنت، بریتانیا زندگی می‌کند و شیتزو خروپف می‌کند.

کار او حول محور زندگی نوشتن چالش های امروزی است. داستان‌های انگیزشی و الهام‌بخش اغلب از تجربیات خود او سرچشمه می‌گیرند، و گاهی از طریق صحبت با دیگرانی که داستانی برای گفتن دارند. او ژورنال نویسی، نوشتن خودکار و اسکریپت نویسی برای تظاهرات را تشویق می کند. رویکردی منحصربه‌فرد برای داستان‌گویی اما محبوب همه کسانی که زندگی‌نامه را دوست دارند و روی دیوار پرواز می‌کنند.

اغلب بر اساس داستان های واقعی، لوئیز دوست دارد در مورد زندگی روزمره و فراز و نشیب ها به شیوه ای خنده دار و قابل ربط بنویسد که خواندن آن آسان باشد. موضوعاتی از جمله تلاش برای باردار شدن، کاهش وزن، روابط و رفتارهای تغییر زندگی.

او که به طور گسترده سفر می کند تا به نوشتن خود ادامه دهد در حالی که از سواحل شنی الهام می گیرد، از این سفرها برای یوتیوب نیز فیلم می گیرد. در حالی که می‌جنگد تا قلبش تبدیل به یخ نشود.

کارشناسی ارشد نویسندگی خلاق اخیر او را دیده است که رویای نوشتن درباره زندگی را محقق می کند. کار فعلی او در حال پیشرفت، قوم نگاری خودکار دردناک خودش از IVF و متعاقب آن دلشکستگی تک والدین است.

به دنبال وضعیت پرفروش "کووید 19 - چه احساسی به ما داد"، لوئیز در حال تألیف یک دکترا در همین موضوع (با روش‌شناسی پدیدارشناسی هرمنوتیک) و همچنین ویرایش کتاب دوم، "DejaVu" است. که قرار است در تابستان 2022 منتشر شود.

او به عنوان یک عکاس مشتاق آیفون به اینستاگرام مراجعه می کند. و یوتیوب به عنوان یک ولاگر و طرفدار متافیزیکی.

یک دانشمند در زمینه بهداشت و تغذیه، طعم التقاطی در نثر، جزئیات زندگی، در اصطلاحات بیوشیمی و همچنین افکار و احساسات می بیند.

در کودکی همیشه قلم روی کاغذ داشت و نامه های زیادی به پدربزرگ و مادربزرگ شکرگزار می نوشت. اشتیاق نوشتن درباره زندگی، لوئیز را به سفری برده است. بیست سال پیش او دو رمان نوشت و تصمیم گرفت آنها را در اتاق خوابش بگذارد. مدتها قبل از روزهای تایپ با کامپیوتر، او همچنین در نشریه ای به نام طرف دیگر جایگاهی را به دست آورد و شعر خود را با عنوان "ممنونم، مادر طبیعت" را برای چاپ برد. این شعر دردناک با تأمل در مسائل ناباروری خود کاملاً در تضاد با مجلات طنز او بود که می نویسد و منتشر می کند.

پس از کشف قانون جذب و اینکه چگونه به او در ایجاد زندگی رویاهایش کمک کرد، لوئیز "مبانی قانون جذب" را منتشر کرد تا روشن شود و کار در حال حاضر با اشتیاق در حال رشد است.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه از تعطیلات خانوادگی خود یک وبلاگ مسافرتی بسازید

How to make a travel vlog from your family vacation

این کلاس برای کسانی از شماست که دوست دارید از سفرهای خود فیلم بگیرید و مطمئن نیستید که با آنها چه کار کنید. شما شروع به فکر کردن در مورد موارد عملی در مورد چگونگی حفظ خواهید کرد. ..